r-a-k-k-a-u-s
hengittää
helmenkalastajan
keuhkoilla
ei suostu hukkumaan
teekupista siemailuun
se haluaa juoda joesta
säilyä elossa
Kuinka ikuinen?
4
240
Vastaukset
- Mysteriet
Ei rakkauskaan elossa säily, se on fakta!
Upee on tää runo!- Minanoita
Fakta on aina faktaa vaikka voissa paistais, minulla vain on nuot sanat rakkaudesta
jollakin lailla hukassa, nykyään kirjoitan liki sujuvasti romahtaneista ladoista
ja savusaunan katoista, mutta rakkaus tuo kummajainen ei enää pysyttele näppituntumassa...
Hohohoijaa noita on tainnut tulla liian vanhaksi, vaikka eipä silti 200 (tuhatta:) vuotta
häämöttää jo pullonpohjaklaseissa...
Niin ja alkava dementia sehän lienee jo tosiasiaa, noitakakaroilla oli pikkasen hauskaa
kun löysivät rahapörssini jääkaapin ovesta , että tällä tasolla täällä lennellään..
Guule, upeeta kun piipahdit, pölötellään taas toistekki, sikälimikäli muistan minne oon
kirjuutellut:)))
Tasoitan nyt tilannetta
ja tarkkaavaisena huomannet.
Juonikas runo .... tässä nyt
välähti tuokin juju.
Morjensta sanoo nuo trelaisetkin.- Minanoita
Hyvä kun otit juonesta kiinni
ja tulit poikkeamaan.. kyllä on taapertamista
minulla tämä kirjoittaminen mutta pakko soon
vaikka sanat olis kortilla:)
Sinua kiitän mie:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62951
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla289839- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554