Nurmikon leikkuu ja pihanhoito palvelu?

yritystä miettivä

Kertokaa mielipiteitä olisiko Omakotitalon tai muun pihan hoitoon käyttöä tällaiselle palvelulle?
Nurmikonleikkuut, kukkien kastelu, rikkaruohonjen nyppiminen, pienet maalaukset, pensaiden leikkuu, Nurmikon kylväminen, Eli pihanhoidon peruspalveluihin.

Mitä olisitte tällaisesta valmiita maksamaan ja kuinka paljon olisi käyttöä?

Mitä muita lisäyksiä voisi olla mitä ihmiset kaipaavat jotta saavat helpotusta pihahoidossa?

13

8377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhus pihatöihin

Loistavaa erityisesti vanhemmille ihmisille jotka haluavat pihan pysyvän kunnossa. Hinta voisi olla 20-25 tunti.

• eläkkeellä

Tuolla hinnalla jää vanhusten työt tekemättä

• kekkonenkaiolikaima

Laskeskelin konekustannuslaskurilla, että nurmikonleikkuun hinnaksi jää väkisin 40 € arvonlisäverollisena.

Ajoleikkurin ja kuljettajan tuntikustannukset 400 tunnin ajoloilla tekee 27,95 alv 0% Siihen kate ja vero päälle niin 40 € killuu.

Alle ei juuri voi tehdä kun ei yritys kannata ja tuota hintaa ei kukaan maksa. Ollaan pattitilanteessa

• tulee siihen

klipon lykkääjälle hyvä hyvä tuntipalka.

• 5+18

Kustannukset laskettu 10 € tuntipalkalla, johon muut työnantajan maksamat palkan sivukulut päälle (n. 15-17 € yht.).

• Kivapiha
        5+18 kirjoitti:

Kustannukset laskettu 10 € tuntipalkalla, johon muut työnantajan maksamat palkan sivukulut päälle (n. 15-17 € yht.).

mihin unohtu kalusto investointi ja kuljetus kustannukset JOS ei asiakkaan oma ????

• Leikkuri r

Sille vanhukselle klipon lykkääjät ne kalliiksi tulee, kun ammattikoneella ajaa varttitunnissa saman alueen mitä klipon pukkaaja puuskuttaa 8h.

• Ja kysyntää on

Onhan näitä nurmikoiden-leikkauspalvelu.blogspot.fi nurmikonleikkaupalveluita pirkanmaalla

• Entä sinä?

Itse tekisin noita nurmikoiden-leikkauspalvelu.blogspot.fi ... vähintään 35-45 euroa tunti käteen hinnoitellen

• tulkoon valkeus
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kasvimaan muokkausta... itse tein tämmöstä parikymmentä vuotta sitten parin vuoden ajan, ja kysyntää olisi ollut vaikka kuinka, harkitsin yrityksen perustamista mutta se jäi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe