Kävin eilen kutsuntojen Ennakkoterveystarkastuksessa ja lääkäri pisti lykkäystä yhdeksi vuodeksi henk. kohtasista mielialajutuista... Halu ois kuitenki päästä inttiin enkä oo anonu lykkäystä tai mitään.
Pitääkö minun siis mennä nyt normaalisti tulevan syksyn kutsuntatilaisuuteen niinku oli alunperin tarkotus?
- Vai pitääkö mun odottaa ens vuoteen että tulee ilmotus uusista kutsunnoista??
Tohtorin ohjeistus oli suoraan sanottuna aivan perseestä.
Lykkäystä tuli ennakkotarkastuksessa
qeawrbtn
2
1037
Vastaukset
- okokojfjhfhj
Sun pitää joka tapauksessa mennä kutsuntoihin, vaikka tohtori olis pistäny sulle vapautuksen siellä ennakkotarkastuksessa.
Itse sain kanssa ennakkotarkastuksesta viime vuonna lykkäystä yhden vuoden ja kutsunnoissa se muutettiin kahdeksi vuodeksi. Ens vuonna uudestaan!- qeawrbtn
Eli siis siellä itse kutsuntatilaisuudessa pitää siis käydä?
Kaverit sanoivat että se terkkarilla käynti on se ennakkotarkastus ja sieltä lähete lääkärille niin se on itse kutsuntatarkastus. Pitääkö paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358