Kävin eilen kutsuntojen Ennakkoterveystarkastuksessa ja lääkäri pisti lykkäystä yhdeksi vuodeksi henk. kohtasista mielialajutuista... Halu ois kuitenki päästä inttiin enkä oo anonu lykkäystä tai mitään.
Pitääkö minun siis mennä nyt normaalisti tulevan syksyn kutsuntatilaisuuteen niinku oli alunperin tarkotus?
- Vai pitääkö mun odottaa ens vuoteen että tulee ilmotus uusista kutsunnoista??
Tohtorin ohjeistus oli suoraan sanottuna aivan perseestä.
Lykkäystä tuli ennakkotarkastuksessa
qeawrbtn
2
1090
Vastaukset 2
- okokojfjhfhj
Sun pitää joka tapauksessa mennä kutsuntoihin, vaikka tohtori olis pistäny sulle vapautuksen siellä ennakkotarkastuksessa.
Itse sain kanssa ennakkotarkastuksesta viime vuonna lykkäystä yhden vuoden ja kutsunnoissa se muutettiin kahdeksi vuodeksi. Ens vuonna uudestaan!- qeawrbtn
Eli siis siellä itse kutsuntatilaisuudessa pitää siis käydä?
Kaverit sanoivat että se terkkarilla käynti on se ennakkotarkastus ja sieltä lähete lääkärille niin se on itse kutsuntatarkastus. Pitääkö paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493