Kävin eilen kutsuntojen Ennakkoterveystarkastuksessa ja lääkäri pisti lykkäystä yhdeksi vuodeksi henk. kohtasista mielialajutuista... Halu ois kuitenki päästä inttiin enkä oo anonu lykkäystä tai mitään.
Pitääkö minun siis mennä nyt normaalisti tulevan syksyn kutsuntatilaisuuteen niinku oli alunperin tarkotus?
- Vai pitääkö mun odottaa ens vuoteen että tulee ilmotus uusista kutsunnoista??
Tohtorin ohjeistus oli suoraan sanottuna aivan perseestä.
Lykkäystä tuli ennakkotarkastuksessa
qeawrbtn
2
1039
Vastaukset
- okokojfjhfhj
Sun pitää joka tapauksessa mennä kutsuntoihin, vaikka tohtori olis pistäny sulle vapautuksen siellä ennakkotarkastuksessa.
Itse sain kanssa ennakkotarkastuksesta viime vuonna lykkäystä yhden vuoden ja kutsunnoissa se muutettiin kahdeksi vuodeksi. Ens vuonna uudestaan!- qeawrbtn
Eli siis siellä itse kutsuntatilaisuudessa pitää siis käydä?
Kaverit sanoivat että se terkkarilla käynti on se ennakkotarkastus ja sieltä lähete lääkärille niin se on itse kutsuntatarkastus. Pitääkö paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992045Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891854Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3221667Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2031546- 301153
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941093Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht891057- 511037
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤631032- 581018