Mistä peruukki?

kaljutyttönen

Olisiko kenelläkään suositella peruukkiliikettä Helsingistä tai Turusta? Missä hinnoissa peruukit liikkuvat ja kuinka aidoilta ne näyttävät? Huomaako ihmiset että pidätte peruukkia? Kiitoksia mahdollisista vastauksista etukäteen.

20

10653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Dimorasta hyvät peruukit. Ei huomaa, näyttää aivan aidolta vaikka ei ole oikeaa hiusta. Suosittelen!
      Dimora on Helsingissä, Yrjönkadulla.

      • muitakin!

        Pari muutakin paikkaa löytyy, Kuokkanen Kansallisteatterin takana ja Hiusextra Heinilä.

        Peruukki tarvitsee aina muokkaamisen ja asianmukaisen leikkaamisen jotta se näyttäisi luonnolliselta suomalaisen päässä.


      • Kuitutukka
        muitakin! kirjoitti:

        Pari muutakin paikkaa löytyy, Kuokkanen Kansallisteatterin takana ja Hiusextra Heinilä.

        Peruukki tarvitsee aina muokkaamisen ja asianmukaisen leikkaamisen jotta se näyttäisi luonnolliselta suomalaisen päässä.

        Arvon huonotukkaiset kanssasisaret, miksi on aina niin tärkeä se kysymys, että "huomaavatko ihmiset, että käytän peruukkia"? Mitä merkitystä sillä on, vaikka huomaisivatkin? Huomaavathan he myös, jos käytät meikkiä, tekoripsiä, mitä tahansa keinotekoisesti paranneltua.

        Itse olen luopunut anteeksi että olen olemassa -asenteesta. Jos huomaan jonkun katsovan epäilevästi päätäni, otan itse asian puheeksi. Jotain ihmeteltävää immeisille!

        Suomalaiset nyt ovat sellaista toljottajakansaa, maailmalla peruukkia ei kahta kertaa vilkaista. Lippu korkealle, leidit! Se on pelkkää kosmetiikkaa, peruukissa näytätte hetkessä upeammilta kuin monet oman tavistukkansa kanssa hiihtävät tallaajat!


    • Yllättynyt ostaja

      on Yliopistonkatu 31:ssa Kinnunen Oy. Kävin tänään ostamassa sieltä peruukin, maksoi 393 euroa. Ihan aidon ja hyvän näköinen keinokuituhiuksista. Yllätyin hinnasta, luulin niin hyvännäköisen peruukin maksavan enemmän.

    • -e

      Saako peruukin ostoon Kelalta tukea vain pälvikaljudiagnoosilla vai muullakin?

      • selvittänyt

        mutta kysypä hoitavalta lääkäriltä voisiko saada maksusitoumuksen peruukkiin. Muistaakseni Kela ei korvaa vaan asuinkunnan sairaanhoitopiiri, mutta se edellyttäisi sairautta.


    • Alopcia lady

      Itse olen hakenut viimeisimmät Hiusextra Heinilältä, mielestäni valikoima on laajin eli olen saanut peruukin aina samantien mukaan, palvelu on myös miellyttävää. Aikaisemmin kävin vähän siellä sun täällä ostoksilla, eikä niissäkään valittamista ole mutta kaikilla ei ole peruukkeja samanlailla varastossa. Peruukkina käytän kumpaakin eli kuitua sekä aitohiuksista.

    • -Ansku-

      Suosittelen myös Hiusextra Heinilää, useita vuosia peruukin käyttäjänä voin kertoa että luonnollisimmat, keveimmät peruukit sekä laadukas palvelu löytyy heiltä. Hiusextra on ns. ajanhermolla. Kuokkasen peruukit alkavat olemaan aika vanhaa tavaraa ja Dimoran palvelu on mitä sattuu.

      • Anonyymi

        Niin tän kirjoituksen teki hiusextra itse


    • -Äippä-

      Täältä myös ääni Hiusextra Heinilälle! Kävin nuoren tyttöni kanssa hakemassa peruukin hänelle ja olemme todella tyytyväisiä valikoiman laajuuteen ja erityisesti palveluun. Kerrottiin myös kattavasti miten peruukin kanssa elellään ja miten sitä hoidetaan.

    • hiukseton

      Onko kenelläkään kokemusta päähän liimattavasta peruukista? Luin joskus jutun naisesta jolla oli sellainen, ymmärsin että juuri Heinilästä. Itselläni tukka on lähtenyt vain edestä ja kylläpä voikin olla vaikeaa löytää mitään ratkaisua ongelmaan.

    • alopecia1

      Olen käynyt Dimorassa jo vuosia ehdottomasti paras valikoima ja palvelu

    • kokemusta peruukista

      Helsingissä on vain surkeita peruukkiliikkeitä. Olen asioinut Heinilässä, josta kolme mittatilausperuukkia. Koko ei koskaan kohdallaan ja palvelua on sellaista "minä tiedän parhaiten" eikä asiakkaan omia toiveita ja käytökokemusta pidetä minään. Ensimmäinen mittatilaus oli niin kireä, että jouduin töissä menemään vessaan päätä hieromaan tunnin välein. Kun huomautin asiasta vastattiin ettei kukaan muu ole valittanut. Eiköhän ihminen itse tiedä koska päätä puristaa. Viimeisen pohja oli niin iso, että peruukki putosi päästä. Dimorassa ei myöskään saa sitä mitä tilaa ja palvelu on ystävällistä vain jos nopeasti otat jotakin ja tyydyt siihen. Mitään ei myöskään hyvitetä jos tilaus menee hanurilleen. Kuokkanen on pudonnut pelistä ja jämähtänyt menneeseen. Kinnusella aitohiusperuukkeja vain muutamia. Jos kuituhiukseen tyytyy eikä ole pienipäinen on helpompi löytää peruukki. Olen sairastanut Alopecia universalista 10- vuotta ja toivon, että tähän kaupunkiin saataisiin kunnon kilpailua ja asiantuntemusta uusien liikkeiden myötä. Hiuslaatu huononee ja hinnat kallistuvat. Näitä "asinatuntijoita" ei todellakaan kiinnosta miten arkesi sujuu lisäkkeen kanssa, eikä se oletko tyytyväinen hankintaasi. Lähinnä keskittyvät mustamaalaamaan toisiaan ja keräämään rahat.

      • Anonyymi

        Haista paska


    • Perukkimestari
    • 8888

      www.manefinland.fi

      Itselle tuo auttoi paljon, ainakin tuuhentamaan hiuksia.

    • alopecia

      Nyt on tullu uusi verkkokauppa joka myy laadukkaita peruukkeja edullisilla hinnoilla. Itse tilasin vähän aikaa sitten ja olin todella tyytyväinen laatuun.
      tässä osoite http://www.dreamwig.fi/

    • Kohta tarviin

      Minkä peruukin tilasit? Entä koko? Pitikö sitä muotoilla??

    • Anonyymi

      Kuokkasen liikettä Helsingissä ei voi kyllä suositella. Varsinkin reklamtioon hoidossa asiakaspalvelu ala-arvoista ja loukkaavaa. Asiakasta ei uskota. Todella ahdistava kokemus.
      Heidän mottonsa, rahat pois ja ulos

    • Anonyymi

      Anopilla oli Kuokkaselta. Ei ollut luonnollisen näköinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe