lähetyskäsky

dfgdfgdfgdsf

Terve!

Olen tässä miettinyt: Miksei lestadiolaiset tee katulähetystä Suomessa?

Tuskinpa Lars Levi Laestadius, (lähetystyöntekijä), olisi halunnut hänen seuraajiensa jämähtävän paikalleen omaan "erinomaisuuteensa"???

mikä estää teitä? Itse olen monet kerrat ajanut autolla ohi Helsingin Rauhanyhdistyksen tilaisuuksien ohi, ja nähnyt iloisia nuoria.... toivoen että joku niistä kutsuisi minut joskus mukaan....

11

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käskylähetys

avannut vielä ovia lähetystyöhön!!!

Ootellaan rauhassa....

• xdgsdfgsdf

siis onko tämä vastauksesi "virallinen" suomen rauhanyhdistyksen kanta??? jos se on niin Hallelujah! itsekin siis vain odotan pelastusta, sitkeästi kuin suomen veteraanit juoksuhaudoissaan...

• 8+4=?

Meilläkin on kesäaikaan ovet vuorokauden ympäri avoimina. Vartiotorneja ja hormoneja on käynyt, ei ensimmäistäkään lestaa. Koko ovijuttu on täysin katteetonta vl-höpinää. Yksikään puhuja tms ei ole määritellyt, miten ovien aukiolo määritellään. Katulähetystyössä tuskin ollaan kovin paljoa tekemisissä ovien kanssa.

• Tämä on syy
        8+4=? kirjoitti:

Meilläkin on kesäaikaan ovet vuorokauden ympäri avoimina. Vartiotorneja ja hormoneja on käynyt, ei ensimmäistäkään lestaa. Koko ovijuttu on täysin katteetonta vl-höpinää. Yksikään puhuja tms ei ole määritellyt, miten ovien aukiolo määritellään. Katulähetystyössä tuskin ollaan kovin paljoa tekemisissä ovien kanssa.

estää saatanallisen vl-sanoman viemisen eteenpäin. Oma vl-pata vain kiehuu.

• ole mitää lähetyskäskyä anatnutkaan, muille kun Israelilaisille.

• Voi pimeyttä
        Kesitas kirjoitti:

ole mitää lähetyskäskyä anatnutkaan, muille kun Israelilaisille.

pelastuskin kuuluu vain israelilaisille!

• lasse.vaan
        Kesitas kirjoitti:

ole mitää lähetyskäskyä anatnutkaan, muille kun Israelilaisille.

Ihan totta, Jeesus sanoi juutalaisille Israelin jälkeläisille että menkää ja tehkää kaikki kansat opetuslapsiksi....

Eli, joudummeko tosiaan odottamaan Messiaanisten Juutalaisten lähetystyötä ennenkuin olemme oikeasti pelastettuja?

vai puhuiko Jeesus tässä Paavalille, joka teki meistä kaikista opetuslapsia?

• Voi pimeyttä kirjoitti:

pelastuskin kuuluu vain israelilaisille!

kun kommentit asiasta uupuu.

Miten selität tämän. Matt15; 24 Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

Siinähän sanotaan suoraan metä diasporalaisia varten.

Kes.

• lasse.vaan kirjoitti:

Ihan totta, Jeesus sanoi juutalaisille Israelin jälkeläisille että menkää ja tehkää kaikki kansat opetuslapsiksi....

Eli, joudummeko tosiaan odottamaan Messiaanisten Juutalaisten lähetystyötä ennenkuin olemme oikeasti pelastettuja?

vai puhuiko Jeesus tässä Paavalille, joka teki meistä kaikista opetuslapsia?

Ihan totta, Jeesus sanoi juutalaisille Israelin jälkeläisille että menkää ja tehkää kaikki kansat opetuslapsiksi....** Juuri näin. Se voidaan myös kääntää alkukielessä, - Lähdettyänne, menkää ja tehkää kaikki kansat ja kansanheimot minun opetuslapsiksenne.

Tämä. lähdettyänne, takoitta jopa sitä, että lähdettyänne kokouksesta on hyvä menneä myös kertomaan evankeliumia Jeesuksesta kaikkialle kaduille.

Eli, joudummeko tosiaan odottamaan Messiaanisten Juutalaisten lähetystyötä ennenkuin olemme oikeasti pelastettuja?** Ei. Jeesushan perusti seurakunnan ja sanoi, KERTOKAA ENISN JERUSALMISSA, SITTEN PAKANOILLE. Ja kun meikäläistä ei siihen ollut, vastuu siirtyi pakanoille ja me viemme sitä heimoveljillemme. Siellähän on jo n 200 kristillistä seurakuntaa.

vai puhuiko Jeesus tässä Paavalille, joka teki meistä kaikista opetuslapsia?** Kaikki, jotka ovat uudestisyntyneet Jeesuksessa ja Hengessä ovat Jeesuksen opetuslapsia.

Shalom.

• Miehet mustissa

menemme sitten kun pyydetään. Siihen saakka vedämme sätkää.

• 1+10

"mikä estää teitä? Itse olen monet kerrat ajanut autolla ohi Helsingin Rauhanyhdistyksen tilaisuuksien ohi, ja nähnyt iloisia nuoria.... toivoen että joku niistä kutsuisi minut joskus mukaan...."

Minä kun olen monta kertaa ihmetellyt mitä se sama tyyppi taas siinä pörrää. Turhaan olen toivonut, sillä ei
      hän tule kuitenkaan... Tuletko ensi kerralla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe