Pakko sanoa, mutta kyllä arkkitehdeillekkin olisi tilausta tässä maassa. Kävin Seinäjoella tuossa jokunen aika sitten ja huvikseni ajelin uudet pientaloalueet suunnilleen läpi.
Ja voe päivää sitä pakettitalojen määrää. Mikä hitto siinä on, että jos kaava on melko vapaa, niin automaattisesti pistetään koko pelto täyteen Kastelien, Älvärien ja muiden tikkutalojen sekamelskaa. Eikö hemmetti voisi käyttää muutamaa tonnia siihen, että suunnittelee talon tontille niin että kotiinsa löytää ilman GPS:ää.
Nimittäin noiden toinen toistensa kopiotalojen kanssa en uskaltaisi tulla kotiin yli 0,5% humalassa, kun joutuisin soittamaan puoli peltoa läpi, että löydän oman 1,5krs ihmeeni ulko-ovelle.
Sigh... jotain hyvää sentään PK-seudun tonttien hinnoissa että kaikki persaukiset eivät pääse rakentamaan.
Talopaketit ja arkkitehtuuri
2
542
Vastaukset
- betonielementti
Ei käy arkkitehtejä kateeksi.Suunittelevat pitkään ja hartaasti koettavat tyydyttää asiakkaan hullut ideat.Sitten tilaajan sisäinen taiteilija ottaa vallan ja tehdää jotakin aivan järkyttäviä lisäyksiä tai poistoja.No suteen menee.Paska arkkitehti ja huonot työmiehet.Huonosta lopputuloksesta on 90%vastuussa todellisuudentajun menettänyt tilaaja.Mutta miksi mollata ns. kopiotaloja.60-70 luvulla rakennettujen kerrostalojen pohjat ovat edelleen toimivia ja hienoja.(on muuten suomalaisetkin arkkitehdit hyväksyneet).
- ammattilainen
Voi, kuinka oikeassa te molemmat olettekaan. Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086