Kimppakämppä with an Austro-Swiss? ;)

reini

Moi all together!

Hopefully you can help me :) I'm looking for a furnished room/little apartment in central Helsinki for 5 months, beginning with May, a little earlier or later is possible as well!

I'm 27, Austrian, studied in Vienna, Austria, now living in Switzerland (with my girlfriend who is originally from Oulu ;) ) and I'll come to work for the Nokia team of Texas Instruments until end of September. I'm very easygoing and friendly, uncomplicated but responsible in taking care of things.

Find some information about myself also on http://www.kimppakamppa.fi/vuokralainen.php?ilmoitus=1543.

Looking forward to hearing from you!! If you leave me your phone number I could call you back as well.
Take care!

Reini
[email protected]
4915116300542

3

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reini

      thank you for your help so far, should you know some nice place - please let me know :)

      • MikkoKuprpainn.

        veri mach tank juu. we finnish pepls are veri veri violent and stupid nations. we drnk blaad for celebriting statan in september yes.


      • teejan
        MikkoKuprpainn. kirjoitti:

        veri mach tank juu. we finnish pepls are veri veri violent and stupid nations. we drnk blaad for celebriting statan in september yes.

        Herralle oli tarjottu kalustettu huone 300,- jo maaliskuussa. Ensin oli kiinnostunut, mutta sen jälkeen ei yhteydenottoa, niin että aika epäluotettavalta tuntuu olevaa, olisi voinut edes purkaa kaupat, minä kun hulluna luulin että suullinen sopimus päätee, -300,- se maksoi minulle. Toivottavasti toiselle käy paremmin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe