Junamatkasta?

Epa80

Mulla on kolmevuotias poika ja meillä ois junamatkustelua tiedossa.Matka kestää noin kolme tuntia.Kysyisin että miten teillä kokeneilla matkustajilla on sujunu matkanteko 3v.kansaa?Itse reissaan hyvin vähän ja tarvin nyt tietoa millasta viihdykettä kannattaa ottaa mukaan ja eväitä,voihan tietysti junassaki syödä.

1

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti kahdelle

etu päässä olemme matkanneet lentokoneessa, mutta samapa tämä, molemmissa ollaan paikallaa, junassa kannattaa paikat pyytää läheltä leikkipaikkaa jos junassa on sellainen. Lisäksi mukaan esim. näitä:
      pitkä satukirja, luukkukirjoja, pikkuautoja, pelikortteja, paperia, kyniä, uusi lelu (tää on hyvä!) ja ottaa sen esille siinä loppu puolella matkaa kun alkaa ideat loppumaan.. junassa voi kierrellä ja tutkia, tutustua vaunujen liitoskohtiin, ravintolavaunuun, vessaan jne.. pientä sokeritonta naposteltavaa, esim. maissinaksuja, rusinoita jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2751
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2209
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1703
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      73
      1507
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1275
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      220
      1162
    Aihe