Mulla on kolmevuotias poika ja meillä ois junamatkustelua tiedossa.Matka kestää noin kolme tuntia.Kysyisin että miten teillä kokeneilla matkustajilla on sujunu matkanteko 3v.kansaa?Itse reissaan hyvin vähän ja tarvin nyt tietoa millasta viihdykettä kannattaa ottaa mukaan ja eväitä,voihan tietysti junassaki syödä.
Junamatkasta?
Epa80
1
449
Vastaukset
- äiti kahdelle
etu päässä olemme matkanneet lentokoneessa, mutta samapa tämä, molemmissa ollaan paikallaa, junassa kannattaa paikat pyytää läheltä leikkipaikkaa jos junassa on sellainen. Lisäksi mukaan esim. näitä:
pitkä satukirja, luukkukirjoja, pikkuautoja, pelikortteja, paperia, kyniä, uusi lelu (tää on hyvä!) ja ottaa sen esille siinä loppu puolella matkaa kun alkaa ideat loppumaan.. junassa voi kierrellä ja tutkia, tutustua vaunujen liitoskohtiin, ravintolavaunuun, vessaan jne.. pientä sokeritonta naposteltavaa, esim. maissinaksuja, rusinoita jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104955
- 1534933
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464682- 1463024
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302713- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421937
- 231458
- 371443