Näin koiran joka muistuttaa tiibetinterrieriä hyvin paljon niin irrallaan tänään n. klo 19. Itse olin pukkimäentien kohdalla kunnes huomasin että koira juoksee vastaan ja tuli siis värisilmältä päin. Juoksi sitten melkein hepolan koululle ja lähtikin yhtäkkiä takas. Sitten aattelin että jospa vaikka saatas se kii kun tulee vastaan, sitten se kääntyi arvonpellontielle ja ilmeisesti meni rivitalopihaan kun katosi yhtäkkiä. Oli aika hätääntynen olonen ja ties kuinka kauan oli pihalla kuljeskellut kun kuranen koko koira. Enpä oo netissä ilmotusta nähty että koiraa ois kaivattu. Joo ja tosiaan koira oli aika vaalea ja pieni. Toivottavasti koira on jo löydetty mutta päätin kuitenkin varmuuden vuoks laittaa tämän tänne. Ja siis mäntsälässä tää katoamis tapaus.
Koira kadonnut
Koira4467
0
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294