~Tuulen Henkäys ~

~~ ♥

Ihmisen elämä on ongelmallinen
mutta minä olen onnellinen
minä olen saanut elää sen

Kuin Tuuli tyhjästä synnymme
tietämättämme pyytämättämme

Kuin Tuuli tyhjään haaveemme raukeaa
ne kuin suurina ois rinnalla kulkenutkaan

Tuuleen tarinani... Tuuleen...
ja menneisyys peittyy syksyn lehtiin

Mutta kuitenkin...

Kuinka onnellinen onkaan ihminen
se saanut on tarinan tehdä kaikkeuteen
yhden pienen tarinan, tarinan pienen ihmisen

Ja onnellisin kait on se ihminen
ken siitä tehnyt on
sen pienen tarinan
sen pienen... Rakkaustarinan...

~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=q2SAR7N6m_0

24

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laudi
      • Joo.. Hallikainen tässä laulelee vähän samoista asioista.. joo
        Mutta ei anneta unelmien silti kuolla vaikka arjessa voi joskus kaikki olla toisin...

        Kivoja kevätpäiviä sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    • sain kopin ;)

      emme me tyhjästä tulleet
      rakkaus meidät tänne lähetti
      ilman sitä kuihdumme
      tuulten mennen

      • ihmisen ja inhimillisyyden perustarve on Rakastaa ja tulla Rakastetuksi...
        nämä kaksi jos täysin puuttuu, niin usein ihminen katkeroituu ja paatuu kyynisyyteen... :(

        Kiitos sinulle kovasti palautteestasi ja kivoja kevätpäiviä toivottelen elämääsi ! :))

        Terkuin (*J*)


    • Runous kuin laulelma sanoineen
      yhdistettynä tuohon musiikkiin

      ja minä nostan - Peukun ylös !

      Kevääniloa Sinulle !

      • Kiva että sinulta löytyy "peukkua" sanoa kun siltä tuntuu ! ;)

        Kiva myös jos kirjoitelma sai sinullekin luoda ajattelemisen aihetta...

        Oikein kivoja kevätpäiviä elämääsi toivotan ! :))

        Terkuin (*J*)


    • siskosi

      Rakkaus Jumalaan on niin uskomatonta, sitähän varmaan tarkoitit?
      En minäkään tarvitse muita kuin Jumalan läsnäoloa.

      Iloa elämääsi sinulle toivotan:)

      • Niin mitä olisi maailmankaikkeus ilman uskoa Korkeampaan Viisauteen ja Rakkauteen, joka
        läsnäolollaan kaiken kuitenkin pitää koossa ja elämän mielekkäänä... :))

        Oikein kivoja kevätpäiviä elämääsi toivottelen täältä ! :))

        Terkuin (*J*)


      • siskosi:)
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Niin mitä olisi maailmankaikkeus ilman uskoa Korkeampaan Viisauteen ja Rakkauteen, joka
        läsnäolollaan kaiken kuitenkin pitää koossa ja elämän mielekkäänä... :))

        Oikein kivoja kevätpäiviä elämääsi toivottelen täältä ! :))

        Terkuin (*J*)

        teet todella hienoja runoja, olen lukenut ne melkein kaikki mitkä tielleni ovat osuneet.
        Kiitos Sinulle;))


      • siskosi:) kirjoitti:

        teet todella hienoja runoja, olen lukenut ne melkein kaikki mitkä tielleni ovat osuneet.
        Kiitos Sinulle;))

        minä olen nyt imarreltu... en tiedä onko semmonen hyväksi...
        Mutta kiitos.. kiva kuulla että runoni on saanut edes joihinkin
        jotenkin kolahtaa... kaikkiahan ei voi miellyttää..sehän on selvää...


      • siskosi:)
        Kopittelija007 kirjoitti:

        minä olen nyt imarreltu... en tiedä onko semmonen hyväksi...
        Mutta kiitos.. kiva kuulla että runoni on saanut edes joihinkin
        jotenkin kolahtaa... kaikkiahan ei voi miellyttää..sehän on selvää...

        Ole hyvä vaan, kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekkaan,olisipa edes se yksi, ketä miellyttää.
        Ei ole edes sitä yhtä.


    • Jokainen hetki on pienen pieni retki.
      Retki johonkin.
      Tarinan alkuun tai loppuunkin.
      Se on tarina ihmisen elosta.
      Eälä ja ole onnellinen siitä olosta.

      Kiitos lukunautinosta

      • Kiva jos runoni miellytti ja oli lukemisen arvoinen... :))

        Kivoja kevätpäiviä sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)


    • 4/2

      Ei voi muuta tuumailla niin ajatuksella kirjoitat, todella hienoa jälkeä, olet saannut hienon lahjan.
      Ilo oli lukea Kiitos siitä!!

      • on nyt minun puolellani ja kiitos kauniista sanoistasi... :))

        Oikein valoisaa kevättä sinun elämääsi !

        Terkuin (*J*)


    • tuuleen.

      Ihminen haluaa niin niin paljon.
      Tärkeintä on saada rakastaa.
      Maailmankaikkeudelta ei mikään
      salaksi jää, se tietää kaiken sinustakin.
      Siinä voisi olla "ihmisen tärkeys" elämän.

      Rakkaustarinankin sen pienen...; )

      • Kopittelija007*

        vempaimelle on tapahtunut kun ei anna rekattuna vastata... ?? :O

        Mut on se hyvä et Joku näkee nämäkin asiat minua paremmin ja
        tietää Kaiken... :))

        Oikein kiva jos runoni miellytti sinua ja oikein kivaa kevätpäivää toivottelen ! :))

        Terkuin (*J*)


    • Katsellut

      runo sinulla.
      Kevättä rinnassa ;)

      • Kopittelija007*

        oikein kevättä rinnassa... No sehän on kiva ;)

        Kiva jos runo miellytti :))

        Kivaa kevään odotusta sinuylle :)

        Terkuin (*J*)

        PS. Rekattuna toimi mikää ? :O


      • Katsellut
        Kopittelija007* kirjoitti:

        oikein kevättä rinnassa... No sehän on kiva ;)

        Kiva jos runo miellytti :))

        Kivaa kevään odotusta sinuylle :)

        Terkuin (*J*)

        PS. Rekattuna toimi mikää ? :O

        joku näillä sivuilla nyt mättää..
        Mutta ei välitetä siitä!

        Lämpöä sinullekin ;)


      • Kopittelija007*
        Katsellut kirjoitti:

        joku näillä sivuilla nyt mättää..
        Mutta ei välitetä siitä!

        Lämpöä sinullekin ;)

        kyllä "tuulet" nykyisin vaihtelee vai oliko se valehtelee aika tavalla...
        Mutta mitä näistä...

        Oikein kivoja kevätpäiviä sinulle :)


    • otakoppikirjautumatta
    • Sinäminut

      Olen onnellinen, olen saanut sinut, sytämmeeni

    • Sinullaoma

      Jos se on elämäni täyteys, olla sydämessäsi, se riittää.
      Olenhan sitä ihmetellytkin.. aikoinaan, olisi ollut hyvä mahd muualla. Ja helpompi. Mutta, elämä opettaa, monella tapaa.... elämä ei helppo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      64
      934
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      587
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe