Seksitreffit

ttttet

Haluaisin kuulla ihmisten mielipiteitä seksitreffeistä. Elikkä treffien tarkoitus nimensä mukaisesti on harrastaa seksiä ilman mitään vakavempia sitoumuksia. Miten voisi löytää seuralaisen tämmöisille treffeille? Mitä muuta treffeillä pitäisi tehdä, käydä syömässä ensin, kaljalla tms? Vai suoraan sänkyyn?
Rupesin pohtimaan asiaa, koska olen ollut aika kauan ilman erottuani pitkästä parisuhteesta, enkä halua mitään kännisiä baarihoitoja yms. Olen siis nainen, 23v.

17

6104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajalle.

Ei muuta kuin menet esim. MTV3:n teksti-tv:hen ja sieltä sivuille 898 tai 899. Äijää on jonossa valmiina panemaan, ilman sitoumuksia. Sieltä riittää vaikka joka päivälle eri ukko. Valinnan mukaan voi mennä ensin kaljalle tai suoraan panemaan.

• -K-

No voihan sitä esileikkiä ensin pitää vähän aikaa, mut asiaan vaan suoraan ;) Oletkos mistäpäin?

• kalu kovana

Fantasia olis saada salaiset panot vaikka naapurin rouvan kanssa.Ihan vaan kunnon seksiä.Tilaisuutta odottelen.

• khjmgfnhdbgfv

Laita kaikille suomalaisille deittisivuille profiili, jossa kerrot etsiväsi seksiseuraa. Takaan, että on mistä valita ;)

• rouva41v

Hyvä keino löytää seksiseuraa on esim. suomi24:n chat, seksibaari. Itse kävin siellä chattailemassa ja kun kohdalle osui (monenlaista yrittäjää tietysti siellä on!) mukava, samalla aaltopituudella ja samanlaisella huumorintajulla varustettu mies jonka kanssa synkkasi, sovimme treffit. Tätä seurasi kyllä pitkä meilausvaihe jossa vielä tutustuimme toisiimme, järki täytyy olla itsellä päässä että mihin lähtee mukaan. Meillä oli niin hyvä luottamus puolin ja toisin, joten sovimme treffit hotelliin. Kannattaa tietysti sopia treffit yleiselle paikalle ensin jos vähänkin epäilee toisen luotettavuutta tai sopivuutta.
      Meillä tämän miehen kanssa syttyi parin vuoden kiihkeä seksi-ystävyys-suhde, josta jäi paljon hyviä muistoja joita vieläkin voi hymyillen muistella. Molemmat olimme tahoillamme varattuja, joten suhde perustui vain hyvään seksiin ilman arjen sitoumuksia ja vaatimuksia.

• INto_

Kyllä se on teil naislla helppoa, meikä kuitenkin ihan täyspäinen ja ystävänaisen taholta kehuttukin, siisti ja varustettu mies 50 saa kyllä ahertaa jos vaikka mimmoisten ilmoitusten kanssa ja tarjolla on vain Yhtä...panoa rahasta, ja sekun ei kiinnosta, naisessa innostaa äly ja luovuus sen kuorrutuksena seksi olis taivaasta mut ei kyllä kehumaan pääse. Harmi on molemminpuolista, naislta jää hyvää saamatta ja minulta myös;)

• Pillumies Pertti
        INto_ kirjoitti:

Kyllä se on teil naislla helppoa, meikä kuitenkin ihan täyspäinen ja ystävänaisen taholta kehuttukin, siisti ja varustettu mies 50 saa kyllä ahertaa jos vaikka mimmoisten ilmoitusten kanssa ja tarjolla on vain Yhtä...panoa rahasta, ja sekun ei kiinnosta, naisessa innostaa äly ja luovuus sen kuorrutuksena seksi olis taivaasta mut ei kyllä kehumaan pääse. Harmi on molemminpuolista, naislta jää hyvää saamatta ja minulta myös;)

Mä en haluu naiselta mitään muuta kuin PILLUA !

• Väinö Pukki
        Pillumies Pertti kirjoitti:

Mä en haluu naiselta mitään muuta kuin PILLUA !

Täälläkin..

• Tuusulan pappa
        Väinö Pukki kirjoitti:

Täälläkin..

Tuuheroa eli tussukkaa pojille.

• ja katsele ympärillesi. Miehiähän on joka päivä joka puolella. Siitä vaan valikoimaan ja kun sopivan tuntuinen löytyy,ehdota tapaamista. Jos miehelle ei käy,osaavat YLEENSÄ sanoa sen loukkaamatta. Jos käy,saatat saada upeata seksiä ilman mitään säätöä. Olen itse käynyt seksitreffeillä erään miehen kanssa epäsäännöllisesti jo vuosia. Ei käydä syömässä,ei kaljoilla,vaan kun kummankin aikatauluun sopii:puhelinsoitto ja suoraan asiaan. Ja taivaallista seksiä! Ei sitoumuksia,ei selittelyjä. Olemme työni kautta tekemisissä toistemme kautta,eli niin tapasimme. Onnea etsintään!

• Tällä tavoin

Seksitreffien tarkoitus on luoda kontaktimahdollisuus kahdelle osapuolelle seksuaaliseen toimintaan, kuten nimi sanoo. Osa siellä ilmoittavista naisista etsii "varakasta seuraa" eli lähinnä sponsoria ja sitten on tosi pieni osa naisia, jotka etsii sieltä seksiseuraa antaakseen ilmaiseksi.

On ihan sopimuskysymys, mihin kaksi ihmistä päätyy. Jos haluaa antaa ilman lähempää tutustumista niin voi suostua seksiin heti, mutta on tosiaankin suotavaa zekata mies ensin, ettei pety.

• treffaillaanvaan

Se pieni osa jotka etsii sieltä seksiseuraa ilman rahantuloa mielessä, on siellä häviävän pieni. Näitä mahtuisi sinne lisää mukaan joten sinne ilmoituksia vaan.

• oliwer22cm

Moikka.
      Mitäs siinä tarvitsee?
      Jos tykästyt nuor inainen niin ihan ok. Näet myös seksittääkö, eli synkkaako teillä.

• oliwer22cm

on se. rakastekua ujojen naisten kanssa, niin minä tämän ymmärrän.

• himokasmies24

itse olisin mielelläni valamis seksii,jos toinen osa puoli haluua kans.

• Minua ovat iän karttuessa alkaneet kiinnostaa nuoret naiset, En edes kuvittele, että he haluaisivat sitoutua itseään paljon vanhemman miehen kanssa. Seksi on silti upeaa, jos molemmat sitä kaipaavat. Voihan sitä toki muutakin tehdä. Joskus pelkkä läheisyyskin riittää.

• Seksitreffeille löytyy kavereita Treffit24- , Seksitreffit - ja wamli-sivustoilta. Yksi vaihtoehto on Jodel.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe