Moi kaikki neulojat ja virkkaajat!
Haluaisin aloittaa tekemään Son of Stich'n Bitch- kirjan mukaan Jared Floodin tupakkatakkia. Alkuperäisenä lankana on käytetty Rowan Scottish Tweed Chunky -lankaa (100% villa, 100g/99m). Kotimaiseksi lankavaihtoehdoksi kirjassa ehdotetaan Novita Isoveli tai Isoveli Colori -lankaa (75% villa, 25% polyamidi, 100g/130m). Puikkokooksi suositellaan nro 6.
Ongelmani on, että en löydä nykyisistä Novitan isoveli-lankavalikoimista yhtään mieluista värivaihtoehtoa. Haluaisin löytää langan, joka kestää konepesun eli ei siis täyttä villaa (kuten alkuperäisessä ohjeessa). Olen aikaisemmin tehnyt vain pienehköjä neulontatöitä, kuten sukkia, kaulahuiveja, lapasia... enkä ole tainnut koskaan käyttää muuta kuin 7-veljestä lankaa tai Nalle-lankaa. Nyt olisi siis aika kunnostautua tälläkin saralla.
Osaisiko joku listata minulle sopivia lankavaihtoehtoja tuolle Isoveli -langalle tai kertoa, millaisia juttuja minun täytyy ottaa huomioon etsiessäni itse vastaavaa lankavaihtoehtoa tupakkatakkiin?
Mikä lanka Novita Isoveljen tilalle?
Stiinanen
1
8040
Vastaukset
- Novita tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693