eli mistä löytäisin edullisen mutta taitavan valokuuvaajan pk-seudulta?
valokuuvaajaa en tarvitsisi kuin vihkimisen ajaksi ja sen jälkeen ottamaan hääkuvat? max.1h...
Toinen on että onko ulkohäistä kokemuksia??
EDULLINEN HA HYVÄÄ VALOKUVAAJAA PK-SEUDULTA+
3
313
Vastaukset
- vink vink
Hinta ja laatu kulkevat käsikädessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8961394 ketjussa on asiaa, joka kannattaa huomioida. Hyvin moni ei ammattilainen (harrastelija) pitää itseään ammattilaisena harrastaja välineillä ja puutteellisella osaamisella. Toisaalta hyvät välineetkään eivät korvaa osaamista. Ammattilaisella on myös y-tunnus.
Eletään kyllä digitaaliaikaa, kuvat kortilla ovat yhtä kuin filmi joka pitää "kehittää".
Vaikka kuvaustilaisuus kestää vain tunnin niin kuvien jälkityöstämiseen kuluu vielä jokunen tovi aikaa. Ammattikuvaaja tuskin luovuttaa käsittelemättömiä kuvia suoraan kortilta sinulle.
Hinta muodostuu siis ajasta jonka kuvaaja viettää kanssanne jälkikäsittely kalusto matkat
Onnea etsintään.- kuvaaaa
hei!
Laitatko sinun sähköpostiosoitteen tänne, jotta voin laittaa tarjouksen kuvauksesta. - M
kuvaaaa kirjoitti:
hei!
Laitatko sinun sähköpostiosoitteen tänne, jotta voin laittaa tarjouksen kuvauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962