Se oikea ennustaja

oikein on

Tässä kyselisin vai sitä että jotka soittelette ennustajille niin oletteko yleensä löytäneet ns. sopivimman joka osuu teille , siis hänet joka näkee paljon paremmin kuin muut.
Itse olen soittanut kahdelle ennustajalle joista toinen näki jotain mutta toinen puheli niitä näitä kuitenkin molemmilla oli sama taksa. Tuntuu siltä että sen "oikean" löytäminen on melkoista pyydystämistä sillä näitä yrittäjiä näkyy piisaavan ja asian tekee hankalaksi se että se joka kehuu jotakin että hänelle on nähnyt niin jollekin toiselle taas ei ole nähnyt mitään. Mutta kalliiksi se tulee kokeilukin jos lähtee soittelee niitä läpi. Täytyy sanoa että nämä palsta ennustajat eivät ainakaan minulle ole nähneet juuri mitään.

12

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxisoittaja

Hei
      Kyllähän soittoja on tullut tehtyä, sanoisinko noin 50-60 viiden vuoden aikana, nyt viimeisen vuoden aikana on karsiutunut tuohon 3-4, joille enää viitsii soitella, vähän asiasta riippuen.
      En voi sanoa, että kaikki asiat nähtäisiin, mutta minulle tärkeät asiat on nähty suht' kivasti. Kyselen töistä ja tapaamisista, lapsista ja terveydestä, ja se mikä on kysymys valikoin sittten vastaajan. Lähiajalle Bedetten Ursula tai Unilin Veera on sellaisia, jotka ovat hyviä, vaikkakin kummallakin tietyt asiat kestävät vuosia. Agnyalta otan sellaisen vuosiennusteen, hän ei kovin tarkasti näe ja ajat heittävät, mutta pääkohdat menee nappiin. Sitten kiistelty virve kraft on nähnyt minulle hyvin ja häneltä kanssa pari kertaa vuodessa otan katsannon. Sitten Helinälle soitan kerran vuodessa. En juuri muille soittele. Käytän näitä prepaid-tarjouksia niin saan vähän halvemmalla, puolen tunnin puheajasta makselen 24,90 tällä hetkellä. Palstan ennustajat eivät myöskään minulle näe, lähinnä vitsinä tai hauskuutena pidän heitä.

• tyytyväinen soittaja

Kristiina on hyvä. Seikkaperäinen ja kattava ennustus.

• utelias222222

Mistä tämä Kristiina on kotoisin, voiko hänen luonaan käydä????

• ring-ring
        utelias222222 kirjoitti:

Mistä tämä Kristiina on kotoisin, voiko hänen luonaan käydä????

Kristiinasta en ole koskaan kuullutkaan. Olen aina epäilevä kun uusi nimi tulee.

Niin valitettavasti sitä omaa näkijää ei löydä kun kokeilemalla ja testaamalla. Kalliiksi se tulee mutta ainakin karsiutuvat jyvät akanoista.

• Tarkka silmäinen!

Hän mainostaa Saimaan lehdissä itseään, lisäksi puhelinnumero alkaa 045 jota käytetään lisäksi myös palvelunumerona.

• Valonlapsihaluanolla

• matti.
        Tarkka silmäinen! kirjoitti:

Hän mainostaa Saimaan lehdissä itseään, lisäksi puhelinnumero alkaa 045 jota käytetään lisäksi myös palvelunumerona.

Niin savosta päin ennustajakristiina kai on, eikä ole palvelunumero vaan aivan norm.
        Olen soittanut ja tyytyväinen olin.

• -pettynyt-

puhuu ihan puutaheinää ja suosittelee vitamiineja kaikille.

• zhonka

Laittakaa youtubeen hakusanaksi Derren Brown ja katsokaa mitä hän osaa tehdä. Tulkaa sitten tänne jutteleen siitä, mitä noi ennustajat ja muut jauhaja osaa tehdä - ei mitään!

• zhonka

• virhe )))):

jauhaja

• zhonka
        virhe )))): kirjoitti:

jauhaja

mikä jauhaja? Selitä tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      96
      5179
    2. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      175
      4882
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      211
      4078
    4. 216
      3285
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      115
      3118
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      100
      2961
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      125
      1820
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      17
      1659
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      147
      1647
    10. 61
      1359
    Aihe