Elikkäs milläs momentilla ootte kiristäny alumiinvanteet kiinni ja paljonkos laitetaan painetta renkaaseen aluvanteilla?
momentti ja paineet
5
470
Vastaukset
momenntti henkilö auton 110 :) mutta tuota ei pysty sanoon painet kun ei tiedä rengas kokoo mutta älä missään tapaukses mene auton ohjeiden mukaan laittaan jos kokos on jotain 205-55-16 lähistöllä niin 2.4/2.6 noitten väliil kun pistät ok..
- 6+20
315/80 22.5 kiristys 7 kg paineet 8 kg aluvanteelle
- krnd
6+20 kirjoitti:
315/80 22.5 kiristys 7 kg paineet 8 kg aluvanteelle
Henkilöautossakin laitetaan kiinni 10-15kg iten k-a:ssa pysyy 7 kg??? ja paineet riippuu siitä onko edessä vai vetävissä.
- KOgrdio
krnd kirjoitti:
Henkilöautossakin laitetaan kiinni 10-15kg iten k-a:ssa pysyy 7 kg??? ja paineet riippuu siitä onko edessä vai vetävissä.
Riippuu myös akselilla lepäävistä massoista.
Ja ihan hauskaa teidän nuo yksiköt. Kilo on massan yksikkö.. Sitä ei siis voi syödä, sillä ei voi kiristää pultteja eikä sillä voi ajaa. Ilmeisesti tarkoitatte leikkisästi, että metrin vääntövarren päähän pistetään jokin massa, mikä aiheuttaa _painon_ minkä yksikkö on newton, ja kun pituutena on se metri, tulee siitä newtonmetrit. Ihmettelen vaan miksei voi puhua asioista SI-järjestelmän yksiköillä. Ei ne niin vaikeaselkoisia ole, melkeinpä päinvastoin. - ...nussintaa
KOgrdio kirjoitti:
Riippuu myös akselilla lepäävistä massoista.
Ja ihan hauskaa teidän nuo yksiköt. Kilo on massan yksikkö.. Sitä ei siis voi syödä, sillä ei voi kiristää pultteja eikä sillä voi ajaa. Ilmeisesti tarkoitatte leikkisästi, että metrin vääntövarren päähän pistetään jokin massa, mikä aiheuttaa _painon_ minkä yksikkö on newton, ja kun pituutena on se metri, tulee siitä newtonmetrit. Ihmettelen vaan miksei voi puhua asioista SI-järjestelmän yksiköillä. Ei ne niin vaikeaselkoisia ole, melkeinpä päinvastoin.Kilo on etuliite, joka tarkoittaa kerrointa tuhat. Se voi esiintyä minkä tahansa yksikön edessä, esim. kilometri, kilovoltti, kilopascal...
Massan SI-järjestelmän mukainen yksikkö on gramma. Kilogramma = 1000 grammaa. Newton taas on _voiman_ yksikkö. Käsitettä paino, ei SI-järjestelmä taida edes tuntea.
Jos vaadit muilta SI-yksiköiden käyttöä, olisi suotavaa että itsekin hallitset ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556