Täällä

minttupuu

Virustutka vinkaisee jonkun SUomi24:n mainoksen kohdalla. En tiedä onko väärä hälytys vai saastunut mainosbänneri.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8983977
muilla kun mulla??? Kolmesti herjannutt Avast tänään!!

32

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      kun sivulle pääsin,ans kattoo mikä se on.

      • oli myös Antivir vinkunut.


    • kjarkk

      ESET Internet Security pysyi vaiti, samoin AntiMalware.
      Molemmissa jatkuva valvonta päällä.

    • uhkaili minuakin jollakin Troijan hevosella, mutta enhän minä osaa edes ratsastaa.
      Nyt on ollut rauhallista.

      • oikeesti, nyt se Avast ei enää vingu, ilmottaa vaan: pääsy vahingolliselle sivustolle "krosimfol.com/c/lindex.php" estetty!
        Uskaltaako tääl olla vai ei??
        Aion huomenna töissä kokeilla, mitä sanoo F-sökerö.


      • minttupuu kirjoitti:

        oikeesti, nyt se Avast ei enää vingu, ilmottaa vaan: pääsy vahingolliselle sivustolle "krosimfol.com/c/lindex.php" estetty!
        Uskaltaako tääl olla vai ei??
        Aion huomenna töissä kokeilla, mitä sanoo F-sökerö.

        ja tulin tänne, tuo sama viesti on näytetty kolme kertaa, "pääsy vahingolliselle sivulle jne!"
        En tiedä uskaltaako täällä olla, jos uhmaisin ja katselen mitä tapahtuu.


      • pystyyn
        Anceli kirjoitti:

        ja tulin tänne, tuo sama viesti on näytetty kolme kertaa, "pääsy vahingolliselle sivulle jne!"
        En tiedä uskaltaako täällä olla, jos uhmaisin ja katselen mitä tapahtuu.

        Mozilla kaatuu vähän väliä kun olen just näillä sivuilla,mikähän siinäkin on vialla...huoh!


      • pystyyn kirjoitti:

        Mozilla kaatuu vähän väliä kun olen just näillä sivuilla,mikähän siinäkin on vialla...huoh!

        eikä missään muualla tuota ilmoitusta tule, kuin näillä Suomi24 sivustoilla.


      • en osaa ratsastaa

        Sama minulla eilen..Troijan hevonen..kun tulin tälle palstalle..


    • tullut mitään ilmoitusta mistään, mutta minullakaan ei noi mainokset näy. Ainoastaan jotain hidastelua näillä sivuilla.

      • somalialainen serveri.
        Joillakin herjaa selaimet, toisilla virustutkat.
        Ainakin Avast on se blokannut, mut taidanpa pysytellä pois vähän aikaa.
        Ylläpito ei reagoi mitenkään, ei tuolla omassa ilmoitusosiossaan, eivätkä vastaa ihmisten kyselyihin.


      • minttupuu kirjoitti:

        somalialainen serveri.
        Joillakin herjaa selaimet, toisilla virustutkat.
        Ainakin Avast on se blokannut, mut taidanpa pysytellä pois vähän aikaa.
        Ylläpito ei reagoi mitenkään, ei tuolla omassa ilmoitusosiossaan, eivätkä vastaa ihmisten kyselyihin.

        jään katsomaan tekeekö se mitään vai ei. Mun virustorjunta kun ei pihahdakkaan. :)) Tosin mun piti päivittää se tossa toissapäivänä mut ei sanonut mitään.


    • viuhjavouh

      No, tuleepa pidettyä palstalomaa. Koko eiliseen iltaan ei tänne viitsinyt kurkkia.

    • huh sentään

      taitaa olla hyvä virustutka, hyökkäyshän se oli.
      Joko vaihdoitte salasananne?

      • -----

        kait se on jos suoli ei päästä nikillisiä ennen sitä palstalle. Kun yrittää avata jonkun avaukse se menee sille vaihtosivulle ja siitä et pääse eteenpäin.


      • on Avast, joka parempi kuin yksikään myynnissä olevista F-Securet tai Nortonit. Avast on kotikäytössä ilmainen ja on tässäkin asiassa jälleen osoittanut pätevyytensä. Se ilmoitti heti hyökkäyksestä ja sen torjunnasta.


      • Teotwawki kirjoitti:

        on Avast, joka parempi kuin yksikään myynnissä olevista F-Securet tai Nortonit. Avast on kotikäytössä ilmainen ja on tässäkin asiassa jälleen osoittanut pätevyytensä. Se ilmoitti heti hyökkäyksestä ja sen torjunnasta.

        ja tänään oli aamulla tosi aktiivinen varoituksissaan, heti kun tulin näille sivuille, alkoi ilmoituksia tulemaan.
        Salasanakin on vaihdettu.


      • Anceli kirjoitti:

        ja tänään oli aamulla tosi aktiivinen varoituksissaan, heti kun tulin näille sivuille, alkoi ilmoituksia tulemaan.
        Salasanakin on vaihdettu.

        toi meikäläisenkin vaihdettua, mutta miksiköhän mulle ei tullunna mitään ilmoitusta mistään. Mulla oli aikoinaan toi vasti mutta kun se oli enkuksi niin poistin sen, ku ymmärtänyt siitä mitään. No nyt on salasana vaihettu. :))


      • Teotwawki kirjoitti:

        on Avast, joka parempi kuin yksikään myynnissä olevista F-Securet tai Nortonit. Avast on kotikäytössä ilmainen ja on tässäkin asiassa jälleen osoittanut pätevyytensä. Se ilmoitti heti hyökkäyksestä ja sen torjunnasta.

        oon tosi ylpee Avastistani, se nappas örkin!!!!
        F-sökeröt olleet vaiti!!!


      • Nittaminax kirjoitti:

        toi meikäläisenkin vaihdettua, mutta miksiköhän mulle ei tullunna mitään ilmoitusta mistään. Mulla oli aikoinaan toi vasti mutta kun se oli enkuksi niin poistin sen, ku ymmärtänyt siitä mitään. No nyt on salasana vaihettu. :))

        on ihan suomenkielinen ja hyvin on sujunut lisenssin uusiminenkin, helppoa suorastaan.


      • Nittaminax kirjoitti:

        toi meikäläisenkin vaihdettua, mutta miksiköhän mulle ei tullunna mitään ilmoitusta mistään. Mulla oli aikoinaan toi vasti mutta kun se oli enkuksi niin poistin sen, ku ymmärtänyt siitä mitään. No nyt on salasana vaihettu. :))

        Nitta sanonut että sun virustorjunta ois pitänyt päivittää jo toissapäivänä!
        Kyllä Avastin saa suomeks, taitaa saada uusimman vitosversionkin jo.


      • Anceli kirjoitti:

        on ihan suomenkielinen ja hyvin on sujunut lisenssin uusiminenkin, helppoa suorastaan.

        oli joku englanninkielinen ja sitä ei ollut silloin saatavilla suomeksi mun koneelle.


      • minttupuu kirjoitti:

        Nitta sanonut että sun virustorjunta ois pitänyt päivittää jo toissapäivänä!
        Kyllä Avastin saa suomeks, taitaa saada uusimman vitosversionkin jo.

        teinkin, mutta ei se mitään huutanut. :( no ei siitä kait mitään haittaakaan ole ollut.


      • Nittaminax kirjoitti:

        teinkin, mutta ei se mitään huutanut. :( no ei siitä kait mitään haittaakaan ole ollut.

        ymmärsin niin, että ois pitänyt päivittää, muttet tehnyt sitä. :D


      • minttupuu kirjoitti:

        ymmärsin niin, että ois pitänyt päivittää, muttet tehnyt sitä. :D

        mä varmaan kerroin huonosti asiani, niinku monesti muulloinkin. :))


      • minttupuu kirjoitti:

        oon tosi ylpee Avastistani, se nappas örkin!!!!
        F-sökeröt olleet vaiti!!!

        Avastin, niin F-sököri kannattaisi poistaa, koska niiden kesken saattaa tulla ristiriitoja. Olen koulutukseni nojalla tehnyt näitä vaihtoja paljon eri tahoille ja aina on ensin poistettu vanha virustorjuntaohjelma ja vasta siiten asennettu uusi. Joskus aiemmin se kaksi virustorjuntaohjelmaa koneella on aiheuttanut pahoja ongelmia. Mulla on molemmilla koneilla Widows 7 ja se on paljon parempi kuin Vista.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Avastin, niin F-sököri kannattaisi poistaa, koska niiden kesken saattaa tulla ristiriitoja. Olen koulutukseni nojalla tehnyt näitä vaihtoja paljon eri tahoille ja aina on ensin poistettu vanha virustorjuntaohjelma ja vasta siiten asennettu uusi. Joskus aiemmin se kaksi virustorjuntaohjelmaa koneella on aiheuttanut pahoja ongelmia. Mulla on molemmilla koneilla Widows 7 ja se on paljon parempi kuin Vista.

        tollanen juttu oli mun koneella. Mulla on vista ja se ei hyväksynyt jotain noista mainitsemistasi jutuista. En mä enää muista.


      • Anjaniina

        popcornit ja herkullisen tortillan ja istuu katselemaan*


      • Anjaniina kirjoitti:

        popcornit ja herkullisen tortillan ja istuu katselemaan*

        hah..turha yrittää matkia meikäläistä sen istumisen kanssa. Mä hain kanssa syötävät valmiiksi ja jään odottamaan vastausta ja mitä sit tapahtuu.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Avastin, niin F-sököri kannattaisi poistaa, koska niiden kesken saattaa tulla ristiriitoja. Olen koulutukseni nojalla tehnyt näitä vaihtoja paljon eri tahoille ja aina on ensin poistettu vanha virustorjuntaohjelma ja vasta siiten asennettu uusi. Joskus aiemmin se kaksi virustorjuntaohjelmaa koneella on aiheuttanut pahoja ongelmia. Mulla on molemmilla koneilla Widows 7 ja se on paljon parempi kuin Vista.

        mulla enää Sökeröä, jos mua tarkotit Teo!
        Sen perusteella vaan päättelin, mitä näiden pöpöpäivien aikana luin tietotekniikkapalstalta, eivät Sökeröt oo varotelleet.
        Kokeiluversiona ollut joskus kuukauden ja teinpä töitä, että sain sen lopulliseti hittoon!
        On ite vähän ku virus, liimaa ittensä niin skeleen tiukkaan.
        Aina, jos luuli, että nyt lähti, niin seuraavan kerran konetta avatessa taas joku herja.
        Kiitti riitti!


      • Anjaniina
        Nittaminax kirjoitti:

        hah..turha yrittää matkia meikäläistä sen istumisen kanssa. Mä hain kanssa syötävät valmiiksi ja jään odottamaan vastausta ja mitä sit tapahtuu.

        pois*, tää katsomo on mun...mees sä sinne tappeleen ny sen Teon kans...
        Vaik eiks sussa oo naista, kun tunget tänne katsomoon?
        Hä?
        Että oikein on lähetelty yksityisviestejäkin, melkonen...vokottelija?


    • Anjaniina

      oikein hyökkäys ;)
      Tarttee sanoo, ettei hakkeri paljon mun tunnuksista kostu ;)
      Ollos hyvä vaan ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe