vanteita

isommat alle

osaiskohan kukaa sanoo mist vois löytyy smarttiin sopivii kolmepulttisii aluvanteita...?

9

2652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isot rautapyörät

      lastenvaunutarvike oy:stä, myös muovisia ja läkkipeltisiäkin on tarjolla.

      • Smart FIKSU

        Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!

        Ebay ja löytyy vanteita.


      • emmaljunga
        Smart FIKSU kirjoitti:

        Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!

        Ebay ja löytyy vanteita.

        rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.


      • Brio, ilman teliä
        emmaljunga kirjoitti:

        rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.

        Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
        Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.


      • kesäkumit
        Brio, ilman teliä kirjoitti:

        Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
        Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.

        kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
        Toivottavasti onni potkii.
        sähposos on tiedossa.


      • vapuksi paanalle
        kesäkumit kirjoitti:

        kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
        Toivottavasti onni potkii.
        sähposos on tiedossa.

        KIRPPARILLA ja näin erittäin viehättävät vaunut kromatuilla vanteilla, pyynti oli 150 ekua, kannattaako investoida. Malli oli kaksosille käypänen. Merkki oli Emmaljunga.


    • boosti bike

      Ainakin nordenrengas.fi alotussivustolla on valinnat jossa Smart löytyy.Siis kohdassa "tilaa renkaat ja vanteet yhellä kertaa".Näin löydät sopivat vanteet/vannetunnuksen.Renkaat voi korista myöhemmin poistaa jos ei niitä haluu samalla ostaa.

      Äkkiseltään en löytäny muita sivustoja.

    • eki.v

      löytyiskö sart vm89 peltivanteita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe