vanteita

isommat alle

osaiskohan kukaa sanoo mist vois löytyy smarttiin sopivii kolmepulttisii aluvanteita...?

9

2652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isot rautapyörät

      lastenvaunutarvike oy:stä, myös muovisia ja läkkipeltisiäkin on tarjolla.

      • Smart FIKSU

        Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!

        Ebay ja löytyy vanteita.


      • emmaljunga
        Smart FIKSU kirjoitti:

        Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!

        Ebay ja löytyy vanteita.

        rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.


      • Brio, ilman teliä
        emmaljunga kirjoitti:

        rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.

        Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
        Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.


      • kesäkumit
        Brio, ilman teliä kirjoitti:

        Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
        Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.

        kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
        Toivottavasti onni potkii.
        sähposos on tiedossa.


      • vapuksi paanalle
        kesäkumit kirjoitti:

        kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
        Toivottavasti onni potkii.
        sähposos on tiedossa.

        KIRPPARILLA ja näin erittäin viehättävät vaunut kromatuilla vanteilla, pyynti oli 150 ekua, kannattaako investoida. Malli oli kaksosille käypänen. Merkki oli Emmaljunga.


    • boosti bike

      Ainakin nordenrengas.fi alotussivustolla on valinnat jossa Smart löytyy.Siis kohdassa "tilaa renkaat ja vanteet yhellä kertaa".Näin löydät sopivat vanteet/vannetunnuksen.Renkaat voi korista myöhemmin poistaa jos ei niitä haluu samalla ostaa.

      Äkkiseltään en löytäny muita sivustoja.

    • eki.v

      löytyiskö sart vm89 peltivanteita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe