vanteita

isommat alle

osaiskohan kukaa sanoo mist vois löytyy smarttiin sopivii kolmepulttisii aluvanteita...?

9

2652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isot rautapyörät

      lastenvaunutarvike oy:stä, myös muovisia ja läkkipeltisiäkin on tarjolla.

      • Smart FIKSU

        Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!

        Ebay ja löytyy vanteita.


      • emmaljunga
        Smart FIKSU kirjoitti:

        Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!

        Ebay ja löytyy vanteita.

        rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.


      • Brio, ilman teliä
        emmaljunga kirjoitti:

        rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.

        Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
        Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.


      • kesäkumit
        Brio, ilman teliä kirjoitti:

        Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
        Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.

        kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
        Toivottavasti onni potkii.
        sähposos on tiedossa.


      • vapuksi paanalle
        kesäkumit kirjoitti:

        kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
        Toivottavasti onni potkii.
        sähposos on tiedossa.

        KIRPPARILLA ja näin erittäin viehättävät vaunut kromatuilla vanteilla, pyynti oli 150 ekua, kannattaako investoida. Malli oli kaksosille käypänen. Merkki oli Emmaljunga.


    • boosti bike

      Ainakin nordenrengas.fi alotussivustolla on valinnat jossa Smart löytyy.Siis kohdassa "tilaa renkaat ja vanteet yhellä kertaa".Näin löydät sopivat vanteet/vannetunnuksen.Renkaat voi korista myöhemmin poistaa jos ei niitä haluu samalla ostaa.

      Äkkiseltään en löytäny muita sivustoja.

    • eki.v

      löytyiskö sart vm89 peltivanteita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe