osaiskohan kukaa sanoo mist vois löytyy smarttiin sopivii kolmepulttisii aluvanteita...?
vanteita
9
2652
Vastaukset
- isot rautapyörät
lastenvaunutarvike oy:stä, myös muovisia ja läkkipeltisiäkin on tarjolla.
- Smart FIKSU
Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!
Ebay ja löytyy vanteita. - emmaljunga
Smart FIKSU kirjoitti:
Smart on auto ja viimeiseksi maanpäällä smartit liikkuu se on varma.Eipä taida pojujen bemut olla pian enää liikenteessä niäh niäh!!!
Ebay ja löytyy vanteita.rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.
- Brio, ilman teliä
emmaljunga kirjoitti:
rinkulat muovia vai läkkipeltiä, tai kenties jotain komposiittia, meidänkin täytyisi saada kaksosten rattaisiin vähän komiammat vanteet vapuksi. Siinä sitten kelpaisi työnnellä rattaita vappuhumussa.
Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii. - kesäkumit
Brio, ilman teliä kirjoitti:
Brio Sing-merkkiset vaunut, saako niihin mustapuolaisia vanteita vai käykö Brio Go:n vanteet siihen.
Samoin pitäisi vapuksi päästä baanalle beibin kanssa, vähän samppakaljaa mukaan kun sitä rattaisiin sopii.kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
Toivottavasti onni potkii.
sähposos on tiedossa. - vapuksi paanalle
kesäkumit kirjoitti:
kun pitää kahden viikon sisällä saada uudet vanteet kumeineen Brion kaksostenvaunuun, kirpparilta ostin rattaat mutta renkaat oli loppuunajetut, josko täältä saisi uudet tai uudemmat kumit vanteineen vapuksi, oli tuossa muitakin kyselijöitä.
Toivottavasti onni potkii.
sähposos on tiedossa.KIRPPARILLA ja näin erittäin viehättävät vaunut kromatuilla vanteilla, pyynti oli 150 ekua, kannattaako investoida. Malli oli kaksosille käypänen. Merkki oli Emmaljunga.
- boosti bike
Ainakin nordenrengas.fi alotussivustolla on valinnat jossa Smart löytyy.Siis kohdassa "tilaa renkaat ja vanteet yhellä kertaa".Näin löydät sopivat vanteet/vannetunnuksen.Renkaat voi korista myöhemmin poistaa jos ei niitä haluu samalla ostaa.
Äkkiseltään en löytäny muita sivustoja. - eki.v
löytyiskö sart vm89 peltivanteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453