Teologiseen 2010!

millih^^

Moi!

Jos PK seudulla (sis. Mäntsälä,Järvenpää,Kerva,Tuusula,Vantaa ja kaikki kyläpahaset) on teologiseen hakevia tyyppejä, jotka haluais lukuseuraa niin nyt voi ilmoittautua! Smile Porukalla hakemaan motivaatiota ja lukuintoa etc! Razz Opiskelu sisältää ainakin paljon ruokaa, keskustelua ja riippuen porukasta mitä tahansa muita pedagogisia keinoja, jolla opiskelua saadaan vauhditettua!

Opiskella voidaan mun puolesta missä päin edellä mainittuja seutuja tahansa!

Eli siis, just let me know jos haluat/haluatte opiskeluseuraa Smile

3

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millih^^

Äh, aina pitäisi tarkistaa tekstinsä kun ensin kirjoittaa sen muualle ja kopio sieltä sitten! pahoittelen razz & smile merkintöjä, heitin saman viestin myös abitreenien palstalle josta nappasi nuo mukaansa! :)

• sfal

No mä oon Mäntsälässä pänttäämässä, mutta mulla on 2 pientä lasta tässä lukemista "vauhdittamassa", joten en tiedä, pääsenkö mihinkään yhteislukuihin. Mutta olis kyllä kiva vaihtaa mielipiteitä ja ajatuksia vaikka s.postilla. :)

• hande189

Moi
      Asun Helsingissä ja oon ittekin miettiny että ois kiva saada lukukaveria. Opiskelin ylioppilaskirjoituksiinkin kaverin kanssa ja paljon paremmin tuntui asiat päähän menevän. Käyn vuorotyössä samalla, mutta vapaa-aikaakin löytyy. :)
      Tässä on miun sähkis. [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      80
      7732
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7691
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      166
      6099
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      5016
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4179
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3930
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3652
    8. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      8
      3617
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3567
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      30
      3510
    Aihe