Onko kellään kokemusta Baskof hotellista Pietarissa? Vaihtoehtoina olisi Baskof tai Akvareli. Onko tuo Baskof jotenkin sijainnillisesti vaikeassa paikassa? En ole koskaan käynyt Pietarissa ja siksi kyselen, toki tiedän, että kyllähän sitä taksilla pääsee vaikka mistä korvesta kulkemaan.
Baskof hotelli
himmelit
2
473
Vastaukset
- 7+19
Olisit nyt kertonut osoitteen niin ei olisi minun tarvinnut googlettaa, vaan olisin kartasta nähnyt suoraan. Tosin "baskof petersburg" haun ensimmäisestä tuloksesta olisit itsekin löytänyt selostusta hotellin sijainnista jos et osaa kartan perusteella hahmottaa onko paikka hyvä vai huono.
- alkup.
Kiitos vaan kovasti vinkistä ja noinkin omakohtaisesta kertomuksesta hotellin sijainnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890