Tyttäreni pääse ripiltä tänä kesänä ja hän toivoo lahjaksi rippiristiä, joka olisi melko suuri (korkeus vähintään 2,5 cm) ja risti kokonaan koristeltu kirkkailla kivillä. Timantteihin ei ole varaa, joten esim. zirkonit olisivat hyvä vaihtoehto. Kultaa tai hopeaa, myös "rihkamat" huomioidaan jos aitoa ei löydy.
Olen etsinyt tällaista ristiä koruliikkeistä ja muutama kivillä koristeltu on löytynytkin, mutta ne ovat kaikki olleet erittäin pieniä.
Onko hyviä nettikauppoja, joista voisi etsiä ? Tietäisikö joku koruliikkeen tai valmistajan, josta voisi kysellä ?
Hinta saisi olla pelkällä ristillä ilman ketjua maksimi 100 €.
Mistä löytyisi tällainen rippiristi ?
Äiskän tyttö
2
938
Vastaukset
- maija469
Tämä taitaa olla nyt hieman myöhäinen vastaus mutta muille vinkiksi: http://www.vaivaton.com/search?q=rippiristi
- Matti 82
ebay.com tai googlesta ja laittaa kuvahaun ja kirjoittaa esim. gold cross necklace tai Silver cross necklace ja klikkailee kuvista niin monesti pääsee liikkeen kotisivuille ja voi tilata sit visalla! tulee KYLLÄ perille. Valikoima USAssa yleensä todella laaja!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984