Hei!
Mulla olis mahdollisuus tarjota 2kk ilmaista Welhon laajakaistaa Sinulle.
Kunhan vaan kuulut HTV:n piiriin ja et ole tällä hetkellä Welhon asiakas.
2 kk olis 10 Mb nopeudella tarjolla, ja siten voit irtisanoa sopimuksen Welhon kaa.
Muuten sopimus jatkuu 24,90e/kk toistaiseksi voimassa olevana.
Hyvä tossa diilissä on se että voit lopettaa sit koska tahansa,vaikak se 2kk jälkeen, eikä tarvii sitoutua 12 kuukaaudeksi kuten tavallisesti.
Haluaisin kyllä että ostaisit samalla langattoman WLAN modeemini, sovitaan vaikka hinnaksi symbolinen 20 egee. Kaapelipiuhan ja siihen kuuluvan ajakjan saat,ja mulla ei ole nyt kai tarvittavaa RJ45-maapelia,mut sellasen saa muutamalla eurolla.
Siis, 10 megan laajakaistaa ilmatteeksi, mutta jos 20e maksat samalla mun WLAN -modeemista jonka ovh oli vuosi sitten 139 egee, eikös olis kiva tarjous.
Siihen modeeminn saa 4 eri konetta piuhalla kii, ja langattoman läppärin verkkoyhteyteen.
Jos kiinnostaa,laita meiliä.
Jos arastuttaa asentaa pelit ja vehkeet toimivan kuntoon kotona,ni voin tulla vaikka kotiisi asentamaan vaikkapa kahvikupposen hinnalla.Kuhan asut pääkaupunkiseudulla.
Tää on tällainen Welhon markkinoima "ekoteko" teema missä modeemit pannana kiertoon.
Jättäkää meiliosoitteita kellä ei welhoa ole ja pari kuukautta sais modeemeineen 20 egellä.
Ilmaista laajakaistaa
Minä tarjoan
0
534
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000