hikoilu hävettää

TIITU

Kertokaa vinkkejä, mikä vois auttaa hikoiluun...kun jännitän,niin kainalot ja kasvot ovat hikiset....hävettää!!!!!!!!!

15

15464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

nykyaikana saa vaikka mitä apua liikahikoiluun. mene ihotautilääkärille.

• Ozon

Olen kuullut että jos hikoilu on sairaalloisen häiritsevää, sille saattaisi olla jotain leikkauksia jossa ne poltaa hikirauhasten hermotiet että ei hikoile lainkaan kuten kainaloista. Mutta yleensä se hikoilu sitten ilmestyy jossain muualla voimakkaampana kuin normaalisti.

• hiki

Itsellä oli myös ongelmia kainalohikoilun kanssa. Kainalot olivat lähes aina märät. Selvittelin asiaa ja törmäsin sellaiseen aineeseen kuin Absolut Torr. Saa apteekista ja maksaa noin 11 euroa. Aine on nestemäisäistä ja sitä sivellään ohjeen mukaan kainaloon. Kerta viikossa riittää. Itse laitan yleensä saunan jälkeen.
      Olen käyttänyt sitä kohta kaksi vuotta ja kainalohikoilu on ollut poissa.
      Kysy lisää apteekista.

• no more

..sama juttu.Kärsin tolkuttomasta kainalohikoilusta 30 vuotta!Ei auttanut mitkään konstit.
        Täällä kuulin Absolut Torrista ja kokeilin; uskomatonta, kainalot täysin kuivat.En todellakaan olisi uskonut, jos en olisi itse kokenut.
        Pullo Torria maksaa 11,50e.

• lii lii

Kaikista pahin on toi kasvojen hikoilu esim:kahvipöydässä tai ruokailussa... herranjumala sehän saa muutkin siinä tilanteessa olevat vaivautuneeksi.
      Se onki iso ongelma ja mulle lääkärit ei todellakaan oo antanu minkään näköstä apua asiaan...

onhan niitä deodorantteja kainaloon, mutta siihen kasvo/kropan liikahikoiluun pitäis saada hyviö vinkkejä teiltä jotka omaatte jotain tietoa asiasta...

• ccc

Heis !

Osta hyvinvarutetusta apteekista mineraalikivi. Se maksaa jotakuinkin 7-12 €, mutta kestää iät ja ajat. Sitä vain hangataan kosteana aamulla puhtaalle iholle, siis myös kasvoihin ja hikoilu helpottaa. Itse kokeilin sitä jalkojen hikoiluun ja se auttoi. Uskokmatonta kyllä. Kova kivi jota kevyesti hankaat hieman ihoon, poistaa todella liian hikoulun. Kannattaa kokeilla, eipä sisällä ainakaan mitää lisäaineita ja kemikaaleja, jotka ärsyttäisivät kasvojen ihoa.
        Yleisesti kovasta hikoiluongelmista käsrsivien kannattaa tiedustella iontoforeesihoitoja lääkäriltä.

• tässä
        ccc kirjoitti:

Heis !

Osta hyvinvarutetusta apteekista mineraalikivi. Se maksaa jotakuinkin 7-12 €, mutta kestää iät ja ajat. Sitä vain hangataan kosteana aamulla puhtaalle iholle, siis myös kasvoihin ja hikoilu helpottaa. Itse kokeilin sitä jalkojen hikoiluun ja se auttoi. Uskokmatonta kyllä. Kova kivi jota kevyesti hankaat hieman ihoon, poistaa todella liian hikoulun. Kannattaa kokeilla, eipä sisällä ainakaan mitää lisäaineita ja kemikaaleja, jotka ärsyttäisivät kasvojen ihoa.
        Yleisesti kovasta hikoiluongelmista käsrsivien kannattaa tiedustella iontoforeesihoitoja lääkäriltä.

LIIKAHIKOILU

”Olen 25-vuotias helsinkiläismies ja joudun työni puolesta olemaan tekemisissä paljon ihmisten kanssa. Voimakas hikoilu aiheuttaa minulle hankalia tilanteita. Mitä tehdä, kunkaupan antiperspiranteistakaan ei ole hyöty?”

- Syy tällaiseen liikahikoiluun voi olla perinnöllinen ja vaiva on suhteellisen yleinen. Onneksi hyviä hoitoja on olemassa.
        Apteekista saa tehokkaita antiperspirantteja, joita kannattaa kokeilla. Sisäisenä
        lääkityksenä voidaan kokeilla esimerkiksi betasalpaajia, jotka voivat vähentää
        hikoilua. Hyvä täsmähoito käsien ja jalkojen liikahikoiluun on allashoito eli niin sanottu iontoforeesi. Joskus tällaisen laitteen voi hankkia jopa kotikäyttöön. Botuliinipistoksia voidaan puolestaan käyttää etenkin
        kainaloiden ja kasvojen alueen hoitoon.
        Oikein vaikeissa tapauksissa voidaan harkita jopa kainalon ihon leikkaushoitoa. Näiden
        lisäksi on olemassa vielä tähystyskirurginen lämpöleikkaus, jossa rintakehän sympaattinen hermopunos tuhotaan kirurgisesti. Eli
        kannattaa mennä vaivan kanssa lääkärin juttusille, monenlaista apua on tarjolla.

• lii lii
        tässä kirjoitti:

LIIKAHIKOILU

”Olen 25-vuotias helsinkiläismies ja joudun työni puolesta olemaan tekemisissä paljon ihmisten kanssa. Voimakas hikoilu aiheuttaa minulle hankalia tilanteita. Mitä tehdä, kunkaupan antiperspiranteistakaan ei ole hyöty?”

- Syy tällaiseen liikahikoiluun voi olla perinnöllinen ja vaiva on suhteellisen yleinen. Onneksi hyviä hoitoja on olemassa.
        Apteekista saa tehokkaita antiperspirantteja, joita kannattaa kokeilla. Sisäisenä
        lääkityksenä voidaan kokeilla esimerkiksi betasalpaajia, jotka voivat vähentää
        hikoilua. Hyvä täsmähoito käsien ja jalkojen liikahikoiluun on allashoito eli niin sanottu iontoforeesi. Joskus tällaisen laitteen voi hankkia jopa kotikäyttöön. Botuliinipistoksia voidaan puolestaan käyttää etenkin
        kainaloiden ja kasvojen alueen hoitoon.
        Oikein vaikeissa tapauksissa voidaan harkita jopa kainalon ihon leikkaushoitoa. Näiden
        lisäksi on olemassa vielä tähystyskirurginen lämpöleikkaus, jossa rintakehän sympaattinen hermopunos tuhotaan kirurgisesti. Eli
        kannattaa mennä vaivan kanssa lääkärin juttusille, monenlaista apua on tarjolla.

Kiitos vaan vinkeistä!!!

Tuollaisen kiven käyn ostamassa heti huomenna ja lääkäriltä käyn kysymässä tuosta hki miehen puhumasta hermopunoksen kirurgisesta menetelmästä josta en ole ennen kuullutkaan???

onko sen kummempaa tietoa kellään asiasta?

• selena
        lii lii kirjoitti:

Kiitos vaan vinkeistä!!!

Tuollaisen kiven käyn ostamassa heti huomenna ja lääkäriltä käyn kysymässä tuosta hki miehen puhumasta hermopunoksen kirurgisesta menetelmästä josta en ole ennen kuullutkaan???

onko sen kummempaa tietoa kellään asiasta?

Käy ostamassa apteekista antiperspiranttia nimeltä TripleDry joka on kehitetty vomakkaaseen hikoiluun. peseydy illalla ja laita tätä ainetta. aamulla ei lisätä vaikka käytkin pesulla. lue ohje tarkasti. uskon että tässä apu hikoiluusi.

• Joona
        selena kirjoitti:

Käy ostamassa apteekista antiperspiranttia nimeltä TripleDry joka on kehitetty vomakkaaseen hikoiluun. peseydy illalla ja laita tätä ainetta. aamulla ei lisätä vaikka käytkin pesulla. lue ohje tarkasti. uskon että tässä apu hikoiluusi.

Kokeile ensin TripleDry:tä ja jos siitä ei ole apua, hae Absolut Torr.

AB tuottama kirvely on kovaa, mutta pysyypähän hikoilu pari viikkoa poissa. Äläkä käytä sitä ennen nukkumaan menoa (kuten ohjeessa sanotaan) menee yöunet piloille.

• Iceman79

Oletko saanut apua asiaan?kärsin samasta vaivasta kun sinä.

• wrihgpr

Ei AT kirvele, jos sitä laittaa kuivalle iholle.

Botuliini (Botox)-pistokset auttavat myös liikahikoiluun.

Luontaistuotteista voi kokeilla Vogelin Salvisania.

• randooooom

itellä on kanssa sama ongelma hikoilun kanssa, kainalot aina ihan märät ja toinen on intiimialueen hikoilu, joudun vaihtamaan päivässä muutamia kertoja t-paidan ja boxerit, onko kellään minkäänlaista kokemusta tästä? hävettäää kulkea ihmistenilmoilla ku tuntuu että on ihan hiestämärkänä jokapaikasta.

• hikisetjalat

Ites kärsin ennen pahasta jalkojen hikoilusta. Ostin 2 viikkoa sitten Fresh K.O. sprayn ja sen ansioista ainakin minulla jalkojen hikoulu väheni huomattavasti. Suihkutan spraytä kenkiin n.2-3 kertaa viikossa, jalat ei hikoile enään niin paljon , kenkien pahahaju on poissa ja tilalla mukava mintun tuoksu. Suosittelen kokeilemaan. tuolta löysin kyseisen sprayn http://www.pkhockeysport.com/tuotteet/

• hbflvque

Se mineraalikivi pitää kastella ja käyttää sitä vasta sitten. Jos hikoilu tapahtuu sosiaalisissa tilanteissa, betasalpaajahoito todnäk auttaa.

Vaihdevuosien ollessa kysymyksessä kannattaa harkita hormonikorvaushoitoa. Gabapentiiniä tai yliopiston apteekin Bellergalia voi kokeilla, ellei halua hormoneita syödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe