olen ihastunut vesimies mieheen. Hän on ollut mulle todella kohtelias ja ihana ja nimenomaan todella flirtti! Ongelma on se että hän seurustelee. Välillä pitää yhteyttä kyselee mitä kuuluu, pariin viikkoon ei taas kuulu mitään ja taas sama. Miten saisin hänet omakseni? Flirttailevatko vesimiehet huvikseen vai onko kohteliaisuuksissa jotain perääkin?
vesimies miehen flirtin takana jotakin muuta..
SSSSSSSSSSs
1
1163
Vastaukset
- juhannus10
Satuin tulemaan tänne kun etsin reiki ihmisiä.. Luvin tarinasi ja näyttää et olet samassa kuin minä.. Olet rakastunut vesimieheen hänen kanssa tarvitset hermoja sillä itsekin olen joh 5kk taistellut itselleni vesimiestä ja loppua ei viellä näy.. Hänkin on minulle enkeli kun näemme ja vietämme aikaa yhessä.. Olen kyllä laittanut aika rajan juhannukseen ja sen jälkeen pitää jatkaa elämää eteen päin. MIKÄ TODELLA TULEE sATTUMAAN :( Pyydä enkeleitä itsellesi joka ilta et ajatuksesi selviää ja onko hän sinulle OIKEA.
Iloista kevättä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492562
- 1961856
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91311- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes189899- 67891