Olen aikani jo litkinyt lonkeroita ja ne alkavat pikkuhiljaa tympimään, siiderit eivät taas minulle maistu. Mikä olisi nuoren makuun sopiva alkoholijuoma hintahaitarilla 0-20e? Saa myös ehdotella maistuvia sekoituksia! :)
Suositelkaa hyviä alkoholijuomia
15
470
Vastaukset
- lady lasol
Marinol
Lady Lasol
Lasol
Sinol
Siinä ne parhaat!- ....
Vodka vichy.
- fgderg
yksi sanomatta; poksaus!
- Turbohiiva
Kilju. Maistuu kaikenikäisille, erityisesti nuorille. On hintahaitarin alapäästä. Ja siihen kun lorauttaa Sinolia, on maistuva coctail valmis!
- huoli,
kun nuorena opettelet kunnolla dokaamaan, niin kohta maistuu ihan mikä vain alkoholipitoinen ja hinnalla ei väliä.
- raitis
Noita Lasol- ja Sinol tuotteita ei saa käyttää... Menee näkö ja henki...
- oikeaa tietoa
Älä puhu paskaa, Bernerin tuotteissa ei ole Metanolia. Jos kestää pahaa makua, voi juoda.
- pijjea
oikeaa tietoa kirjoitti:
Älä puhu paskaa, Bernerin tuotteissa ei ole Metanolia. Jos kestää pahaa makua, voi juoda.
sitten poksaus?
- ....
pijjea kirjoitti:
sitten poksaus?
Mä ainakin meinaan tänään särpiä kotiviiniä :)
- kiljun
.... kirjoitti:
Mä ainakin meinaan tänään särpiä kotiviiniä :)
Kyllä aloittelijalle varma vaihtoehto on kilju. Se ei paljon maksa ja sen teossa äkkiä harjaantuu.
Kilju on suotta aliarvostettua. - kiljukannu
kiljun kirjoitti:
Kyllä aloittelijalle varma vaihtoehto on kilju. Se ei paljon maksa ja sen teossa äkkiä harjaantuu.
Kilju on suotta aliarvostettua.Kiljanderi pitää suolen toiminnassa.
- uisge uisge
Hintahaitarin 0:n euron päästä voin suositella kirkasta lähdevettä suomalaismetsän siimeksessä.
- 0 euroa
Kyllä 0 euron budjetillakin alkuun pääsee, kun käy varastamassa juomat.
Raakana. Taskukulämpimänä. Kello viisi aamulla. Tyhjään vatsaan. Mieluiten ulkoilmassa. Sopii erinomaisesti oksentamisen jälkeiseen laskuhumalaan tai sammumisen jälkeistä heräämistä seuranneeseen krapulaan.
- ery,,bv
kukaan ei oo vielä hoksannu käsidesiä ilmottaa kisaan mukaan? No. nyt on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16121674Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant448417Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va556135SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765762Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294796Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124477HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.764391Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm784187"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153750Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071613