Olen aikani jo litkinyt lonkeroita ja ne alkavat pikkuhiljaa tympimään, siiderit eivät taas minulle maistu. Mikä olisi nuoren makuun sopiva alkoholijuoma hintahaitarilla 0-20e? Saa myös ehdotella maistuvia sekoituksia! :)
Suositelkaa hyviä alkoholijuomia
15
458
Vastaukset
- lady lasol
Marinol
Lady Lasol
Lasol
Sinol
Siinä ne parhaat!- ....
Vodka vichy.
- fgderg
yksi sanomatta; poksaus!
- Turbohiiva
Kilju. Maistuu kaikenikäisille, erityisesti nuorille. On hintahaitarin alapäästä. Ja siihen kun lorauttaa Sinolia, on maistuva coctail valmis!
- huoli,
kun nuorena opettelet kunnolla dokaamaan, niin kohta maistuu ihan mikä vain alkoholipitoinen ja hinnalla ei väliä.
- raitis
Noita Lasol- ja Sinol tuotteita ei saa käyttää... Menee näkö ja henki...
- oikeaa tietoa
Älä puhu paskaa, Bernerin tuotteissa ei ole Metanolia. Jos kestää pahaa makua, voi juoda.
- pijjea
oikeaa tietoa kirjoitti:
Älä puhu paskaa, Bernerin tuotteissa ei ole Metanolia. Jos kestää pahaa makua, voi juoda.
sitten poksaus?
- ....
pijjea kirjoitti:
sitten poksaus?
Mä ainakin meinaan tänään särpiä kotiviiniä :)
- kiljun
.... kirjoitti:
Mä ainakin meinaan tänään särpiä kotiviiniä :)
Kyllä aloittelijalle varma vaihtoehto on kilju. Se ei paljon maksa ja sen teossa äkkiä harjaantuu.
Kilju on suotta aliarvostettua. - kiljukannu
kiljun kirjoitti:
Kyllä aloittelijalle varma vaihtoehto on kilju. Se ei paljon maksa ja sen teossa äkkiä harjaantuu.
Kilju on suotta aliarvostettua.Kiljanderi pitää suolen toiminnassa.
- uisge uisge
Hintahaitarin 0:n euron päästä voin suositella kirkasta lähdevettä suomalaismetsän siimeksessä.
- 0 euroa
Kyllä 0 euron budjetillakin alkuun pääsee, kun käy varastamassa juomat.
Raakana. Taskukulämpimänä. Kello viisi aamulla. Tyhjään vatsaan. Mieluiten ulkoilmassa. Sopii erinomaisesti oksentamisen jälkeiseen laskuhumalaan tai sammumisen jälkeistä heräämistä seuranneeseen krapulaan.
- ery,,bv
kukaan ei oo vielä hoksannu käsidesiä ilmottaa kisaan mukaan? No. nyt on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636156
- 635559
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1254331- 543842
- 143785
- 323209
- 632961
- 592836
- 682568
- 471950