Autan mafiassa!!!!

apu

Jos joku tarvii jotain apua mafiassa, niin autan mielelläni. katson joka päivä, onko tänne tullut uusia kysymyksiä

17

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lammas

miksi tahdot auttaa?

• tarviin apua

miten sen ilotalo tehtävän pääsee läpi kun pitäis löytää se asiakirja (dokumentti) ja räjäyttää se ovi, eli missä se asiakirja on?

• ***Tg***

Tarkoitatko sitä kartonetehtävää? Jos tarkotat sitä, niin hiivi sinne etu-ovelle vartijan huomaamatta, ja silloin kun "juhlahuoneesta" on valot pois. Etsi raput, ja mene yläkertaan, missä on kassakaappi. Anna Salvadoren avata kaappi, ja pakene! Mene auton kohdalle, ja sano Salvadorelle, että avaa omistajan auton ovi, ja samalla opit pöllimään sen auton. (Muista, jos sanot Salvadorelle "Wait here", niin muista sanoa myös seuraa minua, tai salvadore jää pihalle, vaikka menisit itse sisälle kartonoon!

Terv. ***Tg***

• apu mulle

nyt puhutaan väärästä tehtävästä
      se on se tehtävä 08-02 the whore-hotel corleone
      siel ylhäällä on se directors office huone joka pitäis räjäyttää kun eka löytää ne asiakirjat joita en löydä siin tehtäväs piti myös tappaa se johtaja joka on siellä ravintolassa ja sillä on myös se huora siel toka ylimmän kerroksen huoneessa jonne pitää mennä

• ***Tg***

Jaa, se hotelli... Ne asiakirjat on siellä director-huoneessa. Sen avain löytyy kun tapat sen kirjanpitäjän, ja meet avainnaulakon eteen ja painat action-buttonia. Tapa ravintolasta äijä, jolla on pyssy. Mene siihen hotellihuoneeseen, jossa on se nainen. Mene yläkertaan (ihan yläkerroksessa, ovessa lukee director) ja ammu sieltä kaikki ukot, OTA DOKUMENTIT PÖYDÄLTÄ, ja mene pöydän eteen, niin Tom laittaa dynamiittiä pöydän alle. Sitten vaan pakoon, ja sitten alkaakin pakoon meno.

Terv. ***Tg***

• apua saatu
        ***Tg*** kirjoitti:

Jaa, se hotelli... Ne asiakirjat on siellä director-huoneessa. Sen avain löytyy kun tapat sen kirjanpitäjän, ja meet avainnaulakon eteen ja painat action-buttonia. Tapa ravintolasta äijä, jolla on pyssy. Mene siihen hotellihuoneeseen, jossa on se nainen. Mene yläkertaan (ihan yläkerroksessa, ovessa lukee director) ja ammu sieltä kaikki ukot, OTA DOKUMENTIT PÖYDÄLTÄ, ja mene pöydän eteen, niin Tom laittaa dynamiittiä pöydän alle. Sitten vaan pakoon, ja sitten alkaakin pakoon meno.

Terv. ***Tg***

kiitos mä keksin sen jus äsken mut kiitti kumminkin et vastasit

• mafia

Kysyisin vaan kun sä hän oot vetänyt mafian läpi, nii kuinka monta tehtävää siinä on???

• ***Tg***

Siin on 20 tehtäväsarjaa (esim FAIRPLAY) sarjassa on 2 - 8 tallentuvaa kohtaa.

• apuuva

kun pelaa free ridea niin missä sillä on se asekauppa saisko tarkan sijainnin kaupunginosan ja jotain tunnusmerkkejä esim. jos siinä on lähelä vaikka joku kuppila

• Rosbero

Täällä taas.

http://www.3dactionplanet.com/mafia/map.htm

Siinä on kartta.

Hobokenissa on se rakennustyömaa ja sen vieressä TWISTER niminen paikka. Tuosta kartalta katsottuna se on HOBOKEN -sanan H-kirjaimen vieressä olevan tähden paikkeilla. Siinä lähellä se on. Ruosteinen rautaovi.

Jos olet pelin ostanut niin kartalta näet sen.

Olipas vaikeasti selitetty... =)

• ***Tg***

Ootko pelanu mafian läpi? et varmaa, koska pankkiryöstötehtäväs pitää hakea asei Yellow Petes gun-shopista. Se on hobokenissa, niiden kerrostalojen, jossa on rakennustelineet vieressä. Rautainen ovi, johon pääse sisään (hyvä paikka piiloilla pollareita). Aseet ovat aika kalliita...

• Mafiajannepatuttttttt
        ***Tg*** kirjoitti:

Ootko pelanu mafian läpi? et varmaa, koska pankkiryöstötehtäväs pitää hakea asei Yellow Petes gun-shopista. Se on hobokenissa, niiden kerrostalojen, jossa on rakennustelineet vieressä. Rautainen ovi, johon pääse sisään (hyvä paikka piiloilla pollareita). Aseet ovat aika kalliita...

Juu, miten saan mafiassa, kun olen SISÄLLÄ poliisiautossa, ne vilkut päälle? Mitä painan?

• 55555678678
        Mafiajannepatuttttttt kirjoitti:

Juu, miten saan mafiassa, kun olen SISÄLLÄ poliisiautossa, ne vilkut päälle? Mitä painan?

Ei niitä saa päälle, koska tuohon aikaa se oli näköjään täysin epäolennainen asia pelintekijöiden mielestä.

• The Whore - Rooftop

Mitä pitää tehdä tehtävässä The Whore - Rooftop ?
      Jos hyppää portailta alas, häviää ja joutuu alottamaan alusta..

• Africanwife

Hyvä että löysin sut, auttavaisen ihmisen!

Oon pelannut Mafia 2 Steamia ja nyt joudun pelaan edelleen jo läpästyjä pelejä siinä.

Eli miten pääsen niihin uusiin peleihin (chaptereihin) pelaamaan? Kun toi Steam ilmottaa esim; saavutuksesi 29/67? Mielestäni oon läpässyt ne tohon asti eli ton 43%..Auta please pian!

• nnxdjhrrrrrryhb

miten pääsee pelaa lisätehtävii

• joujou4

miten siinä tehtävässä edetään kun on tapettu se bruno ja otettu sen 25.000$ nii mitä itte pitää tehä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4222
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2948
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      925
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      920
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      744
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      735
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      689
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe