Eilen kun menin nettiin, avast! sanoi: MALICIOUS URL BLOCKED eli pahansuopa url tukossa? En nyt tiedä mitä tehdä, katkaisin nettiyhteyden välittömästi. Käytän wlania, ehkä joku naapuri yrittää ''ratsastaa'' meidän yhteydellä?
virus? tarviin apua
5
604
Vastaukset
- dffdx
- 12
Ei tukossa vaan estetty.
- mikä ihme??
Kävin s24:n sivuilla pari kertaa eilen, tämän jälkeen kai avast tuon ilmoitti. (Ilmoittaa aina netissä ollessa)
-MALICIOUS URL BLOCKED-
Object: Krosimfol.com
Infected URL: Mal
C:/Program Files/Mozilla Firefox/firefox.exe
Mitähän tämä vois tarkoittaa??
En ole mikään ekspertti näissä ''tietokoneasioissa'' : )
Ehkä sen tietoturvahyökkäyksen ansiota? Pidin koko yön koneen päällä, laitoin avastin tarkistamaan viruksilta. Mitään ei kuitenkaan löytynyt. Katsoin '' virus historiaa, '' Näytti: 3 infected files, Iltapäivällä käynnistettyäni koneen: 5 infected files?? Virus oli todennäköisesti yhdistänyt nettiin 3 kertaa yöllä, aina 10-15min. Iltapäivällä 2 kertaa. (NÄIN ITSE YMMÄRSIN) Tiedoks, oon 14v, en kovin hyvä englannissa. Kiva, nyt sitten läppäri viruksen saatuttamana..- mikä ihme??
mikä ihme?? kirjoitti:
antoi.. http://img683.imageshack.us/img683/5179/avast5urlblockedsmall.png
..käyttöjärjestelmä Vista Premium, Adobe Reader on, ei hyväksytty (vielä) ''lisenssiä,'' eikä taida olla ladattu päivityksiäkään. -Suhtkoht uus läppäri-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659