Moikka!
Haluaisimme viikoksi Vilnaan, mutta ei jaksaisi käydä itse säätämään mitään vaan valmispaketti, kiitos. Oon nyt googlettanut kymmenen matkatoimiston sivut, ja vain kahdella oli Vilna ohjelmistossa. Ja niistä voin toisella viikon mtakoja eli Suomen matkatoimitolla, toisella toimistolla ei ollut räätälöintiäkään.
Minkä matkatoimitsojen kautta olette matkanne varanneet, siis VIIKON matkat? Vai pitääkö tässä käydä tekee matkavirkailijan hommia ja varailemaan lentoja ja hotelleja erikseen, ei vaan niin jaksais.
Kiitollinen avustasi
Ken vie Vilnaan?
PäiviPäivi
5
749
Vastaukset
- 17+11
Palvelumaksua vastaan mikä tahansa matkatoimisto räätälöi sinulla Vilnan-paletin toiveittesi mukaan - esim. SMT, Area, Kaleva, Ebookers, ...
Eli itse ei tarvitse ruveta räätälöimään, anna ammattilaisten hoitaa.- varattu1234
s-matkat.fi
- varattu1234
varattu1234 kirjoitti:
s-matkat.fi
ja sieltä saa siis valmiita lento hotelli ehdotuksia millaisille ajanjaksoille tahansa. jos ei jaksa ite koota palapeliä ;)
- Io
Ikaalisten matkatoimisto ihan hyväksi todettu, varsinkin jos ei halua lentää.
- :)
AIRBALTIC EHDOTTOMASTI, OTA HOTELLI LENTO PAKETTI, LENTÄÄ AINAKIN SEKÄ HELSINGISTÄ ETTÄ LAPPEENRANNASTA,,,TOSIN VAIHTO RIIKASSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso204141Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1504049Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133206Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai663048Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1502619- 772604
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282293- 311799
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1141574- 201495