Heinä - elokuun sää

Hikoilemaan??;)

Sadekausi on päällä esim BKKssa. Onko kukaan sattunut olemaan sielä silloin? Hikoileeko itsensä ihan hengiltä? ;)
Haluaisimme suorilla lennoilla Helsingistä 'jonnekin itään' pariksi viikoksi. Heinäkuun lopulla, elokuun alussa. Vinkkejä?:)

1

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komsiikomsaa.

Olen ollut ja sanoisin nou hätä. Kuvittelin sen pahemmaksi. Ei lainkaan paha. Ihan hyvin voi mennä. Tietty vuodet voivat olla erilaisia. Se sadakausi kiihtyy loppua kohti. Eli ei silloin pitäisi yhtään paha olla. Tosiaan hiukan kuuma, mutta ei niin kuuma kuin maalis-huhtikuussa.

Sivumennen ihmettelin aina thaikkujen lämpimiä vaatteita niin kuumalla. Oikeastaan hehän pukeutuvat sen mukaan, millaista on ilmastoituneissa tieloissa. Itse pukeudun aina ulkolämpötilojen mukaan ja on aika hankalaa hellevaatteissa mennä tavarataloon, Mäkkäriin tai vaikkapa kabareeta katsomaan. Nekun ovat kuumalla ihan jääkaappeja. Eli thaikut pukeutuvat sen viileimmän paikan mukaan.

Kyllä siihen aikaan aina hiki on. Ja niin paljoa ei sada että tiet olisivat poikki. Voi olla esim Samuilla joku kinttupolki tilapäisesti poikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe