Hauskoja leikkejä/kilpailuja isolle porukalle...pliis? Oisko mitään? kouluikästen Diskot (1-6 luokkalaisille)
Kilpailuja Diskoihin?
2
844
Vastaukset
- nenäjuu
Tai no ei siihen osallistu ko pari kolme tai neljä mutta jtn kivaa mitä muittenki on kiva seurata. :)))
- sarppu97
Olen kutosella ja meidän luokan kanssa järjestettiin 1-6 luokkalaisille yhdet bileet. Meidän koulun bileissa on melkeimpä aina ollut, limbokisa, moporinki, hitaat. Limbokisassa on joku keppi jonka ali pitää limbota, ja jos kaatuu, tai osuu joko polvi, käsi, selkä tai joku maaan niin putoaa. voittaja saa palkinnoksi myytävänä olevan karkkipussin ilmaiseksi. Noin meillä ainakin on ollut. Moporinki on sellainen, että poikia ja tyttöjä on eriverran ja tytöt ovat sisäringgissä ja tytöt ulkoringissa ja pyörivä eri suuntaan kuin pojat. kun musa soi, niin kilpailiajat kävelevät rinkiä, ja kun musa pysäytetään niin pitää halata täsmälleen kohdalla olevaa poikaa, tai jos on itse poika niin sitten tyttöä, se jonka kohdalla ei ole ketään, niin tippuu ja myös se tippuu joka ei halaa. palkintona karkkipussi yhdelle tytölle ja yhdelle pojalle (2 voittajaa, tyttö ja poika)
Hitaissa vaan tanssitaan hitaita.
joskut jotkut kutoset pitivät sellaisen kisan että halukkaat tulivat ryhmina lavalle ja summana heille valittiin joku biisi esitettäväksi. Kilpailijoiden piti vaan siin esittää laulavaa ja soittavaa parhaansa mukaan, sai halutessaan samalla myös tanssia. Huutoäänestyksellä valitaan voittaja, tai sitten järjestäjät valitsevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205424Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h59805- 67759
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668