Mikä tekee miehestä kuvottavan?

Ruma insinööri

Haluaisin kuulla naisten mielipiteitä, mitkä asiat tekee miehestä niin kuvottavan, ettette haluaisi sellaista kumppanikseen missään tapauksessa. Esim seuraavaa jaottelua voi tehdä ja pari mallivastaustakin on laitettu mukaan:

1. Luonne: väkivaltainen, aggressiivinen, tylsä, hiljainen, mustasukkainen, jne.

2. Ulkonäkö: ruma nenä, lyhyet jalat, siansilmät, vääränväriset kengät, jne.

3. Ammatti/koulutus/työ: liian pieni palkka, liikaa rahaa, insinööriys, jne.

4. Menneisyys: vankilatuomiot, koulukiusaaminen, jne.

5. Muut: ???

Kaikki mahdolliset mieleen tulevat asiat voi listata, koska käytännön kokemus on osoittanut että hyvinkin pienet asiat voi pudottaa miehen haluttavuudeltaan Ö-sarjaan. Laita mukaan jotain perustietoa itsestäsi, vaikka ikäsi ja ammattisi tai mitä ikinä näet tarpeelliseksi kertoa.

95

2716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Jos miehen hengitys haisee metrin päähän, se on pahinta..
      ja kaikki nuo edellä mainitut.

      • rtgreggerg

        Jos sinkkumies ei tiedä että henki haisee? Voisiko siitä ilmoittaa ystävällisesti. Sehän on helposti korjattavissa.


    • ja loppuu sinne

      jos naisen itsetunto on lytätty tai miehet on kohdelleet huonosti, ei niin komeaa tai rumaa miestä enää tule eikä ole eikä tilata, että nainen voisi koskaan kiinnostua kunnolla. Vaikka mies olisi minkänäköinen, enemmän vaikuttaa se, miten nainen itsensä kokee suhteessa miehiin, sama minkänäköisiin miehiin hyvänsä. Saa olla vaikka minkänäköinen mies, mutta jos nainen ei sittenkään enää löydä sitä arvoaan sieltä selluliittinsa, ja vääränlaisten piirteiden ja huonojen ominaisuuksiensa alta, niin mitään merkitystä ei ole millään miehen ulkonäöllä. Nainen ei tule kiinnostumaan tai koskaan pääse sellaiseen tilanteeseen, että suhde olis mitenkään mahdollista minkäänlaisen miehen kanssa. Ja tässä nyt ei ole kysymys mistään miehen piirteestä. Se on lähtökohtasesti naisella kokemus, ettei ole "sellainen" nainen, josta on suhteeseen. Tavallisesti se suurin syy, mikä voi tuntua uskomattomalta fiksun aikuisen mielestä on oikeasti se väärä kuppikoko tai väärät geenit, tai vääränlainen pukeutuminen tai perushuonous. Se ei ole tippaakaan miehen asioista kiinni, koska vaikka minkälaiset miehet saa naisia. Toisaalta juuri se, että vaikka minkälaiset miehet saa naisia, aiheuttaa myös sen, että osa miehistä aiheuttaa niin kovia kokemuksia, että siinä kärsii sitten ne hyvätkin miehet, koska naisesta ei ole naiseksi suhteeseen.

    • Glammie...

      Ensin taustatietoa minusta, vaikka suurin osa sen on jo aikasemmissa yhteyksissä lukenutkin. 29v, puuseppä,keraamikko ja sisustustekstiiliartesaani (tosin viimeinen jäi vajaaksi puolella vuodella amputaation takia ja sairaalassa ollaan edelleen).

      Miehestä tekee kuvottavan:

      Jatkuva seksin vonkaaminen
      Perverssit puheet jatkuvalla syötöllä
      Saamattomuus
      Laiskuus
      Siivottomuus
      Huono hygienia
      Muista naisista puhuminen kehuskelevaan sävyyn tyyliin "voi vitsi toi oli hyvännäkönen ku sillä oli tollaset ja tälläset vaatteet, pukeutuisitpa säkin noin" jne.
      Narsistinen luonne
      Alaspäin katsominen (ei fyysisesti)
      Uraputkeutuminen
      Itsensä liiallinen kehuminen ja egon pönkitys
      Besserwisser-asenne
      Sovinismi
      Äärimielipiteet
      Ihan sama-asenne
      Välinpitämättömyys suhteessa
      Itsestäänselvänä asioiden ottaminen
      Tunteettomuus
      Liiallinen tunteikkuus

      Tässäpä näitä nyt jonkin verran juu ;D

      • ...

        Glammie mainitsikin jo noita mitä mäki oisin maininnu :D Mut mua ei missään nimessä kiinnosta ainakaan mikään linnakundi. Saatika sitten väkivaltanen, agressiivinen, mustasukkainen. Oon jo nähnyt ihan tarpeeks tosta väkivaltasuudesta ja noista muista vanhempien välillä että ei kiitos, yhtä helvettiä suorastaan


      • cornel

        no noita piirteitä löytyy jokaisesta miehestä ettei ole ihme jos miehen on vaikea lähestyä naista. Parempi kun ei mieti naisten kriteereitä


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Glammie mainitsikin jo noita mitä mäki oisin maininnu :D Mut mua ei missään nimessä kiinnosta ainakaan mikään linnakundi. Saatika sitten väkivaltanen, agressiivinen, mustasukkainen. Oon jo nähnyt ihan tarpeeks tosta väkivaltasuudesta ja noista muista vanhempien välillä että ei kiitos, yhtä helvettiä suorastaan

        Jos mies ei edes haiskahda viinalle, on syytä epäillä miehen olevan raitis.
        Hälytyskellojen pitäisi soida jo tässä vaiheessa!


    • --------------------

      Vastenmielisiä juttuja itselleni ovat: agressiivinen, ilkeä, naistenmies/pelimies, liian mustasukkainen, liian hiljainen/ujo (koska olen itse tuon vastakohta), juoppo, täysin eri huumorintaju, pröystäilijä, äärettömän huono itsetunto. Ulkonäkö ei vaikuta, koska se muuttuu sen myötä jos persoona on kiva tai tyhmä..

      Menneisyytenä ollut vankilatuomio on erittäin negatiivinen... mutta koulukiusaaminen ei, jos sen aikainen käytös tosiaan on muuttunut. Olin kyllä itse aikoinani koulukiusattu, mutta oletan että suurimmalla osalla luonne muuttuu aikuistuttua enkä kanna kaunaa kiusaajilleni ja nyt en antaisikaan kenenkään jyrätä minua enään kuten lapsena.

      Ikä 38v. työskentelen miesvaltaisella alalla.

      • Ruma insinööri

        Kirjoitin huonosti tuon kiusaamisjutun: eli kiusaamisen piiriin voidaan lukea sekä kiusaajana toimiminen että kiusattuna oleminen, ainakin yksi tuntemani nainen lähti varmuudella lätkimään tutustumisen alkuaikoina kun sai kuulla että olin ala-asteella kiusattu (tosin oli itse kuulemma ollut kiusaaja ja vielä ylpeili sillä). Mutta hyväksytkö itsekin kiusattuna myös miehen jota on kiusattu (vahva olet muuten jos periaatteessa voisit hyväksyä kiusaajana toimineen miehen)?


      • --------------------
        Ruma insinööri kirjoitti:

        Kirjoitin huonosti tuon kiusaamisjutun: eli kiusaamisen piiriin voidaan lukea sekä kiusaajana toimiminen että kiusattuna oleminen, ainakin yksi tuntemani nainen lähti varmuudella lätkimään tutustumisen alkuaikoina kun sai kuulla että olin ala-asteella kiusattu (tosin oli itse kuulemma ollut kiusaaja ja vielä ylpeili sillä). Mutta hyväksytkö itsekin kiusattuna myös miehen jota on kiusattu (vahva olet muuten jos periaatteessa voisit hyväksyä kiusaajana toimineen miehen)?

        Ei vaikuta sekään että toinen olisi ollut kiusattu, aika outo mimmi ollut jos lähtenyt kyseisen asian vuoksi lätkimään, eipä tainnut olla sinun arvoisesi nainen!

        "vahva olet muuten jos periaatteessa voisit hyväksyä kiusaajana toimineen miehen"

        Minä nyt olen jo tämän ikäinen, joten ei ole missään tuoreessa muistissa se, että minua on koulussa kiusattu. Olen kuitenkin itse vahvistunut luonteeltani enkä tosiaan päästäisi ketään siihen tilanteeseen kanssani, että "alistuisin" kiusatuksi, annan takaisin kovilla panoksin jos/kun minua päin hyökätään -> elämä opettaa..


      • miksi pitäisi
        Ruma insinööri kirjoitti:

        Kirjoitin huonosti tuon kiusaamisjutun: eli kiusaamisen piiriin voidaan lukea sekä kiusaajana toimiminen että kiusattuna oleminen, ainakin yksi tuntemani nainen lähti varmuudella lätkimään tutustumisen alkuaikoina kun sai kuulla että olin ala-asteella kiusattu (tosin oli itse kuulemma ollut kiusaaja ja vielä ylpeili sillä). Mutta hyväksytkö itsekin kiusattuna myös miehen jota on kiusattu (vahva olet muuten jos periaatteessa voisit hyväksyä kiusaajana toimineen miehen)?

        joskus kiusatuksi joutuneet kyllä haistaa sen kiusaajapersoonan pitkän matkan päästä. Vaikka olis minkälainen teatteri tai rooli nykyään, sen näkee naamasta ja kuulee äänestä. Kiusaajatutka hälyttää heti, kun kiusaajaan törmää. Kiusaajapersoonien ympärillä pyörii myös tietynlainen hovi hännystelemässä aina. Ja kun tunnistaa heidätkin, ei ottaisi niitäkään.


      • --------------------
        miksi pitäisi kirjoitti:

        joskus kiusatuksi joutuneet kyllä haistaa sen kiusaajapersoonan pitkän matkan päästä. Vaikka olis minkälainen teatteri tai rooli nykyään, sen näkee naamasta ja kuulee äänestä. Kiusaajatutka hälyttää heti, kun kiusaajaan törmää. Kiusaajapersoonien ympärillä pyörii myös tietynlainen hovi hännystelemässä aina. Ja kun tunnistaa heidätkin, ei ottaisi niitäkään.

        Tuo kirjoituksesi on kyllä täyttä höpö höpöä.

        Et voi mitenkään tietää aikuisiällä, että ketä tuolla kadulla kulkevista AIKUISISTA ihmisistä on kiusaaja taikka kiusattu, arvuutella toki voi, mutta sitä ei todellakaan tiedä ulkonäöllisesti.

        Minä olin peruskouluaikana koulukiusattu ja minusta ei todellakaan näe päältäpäin että näin on tullut käytyä, eikä kyllä luonteenikaan siitä kerro. Ja yksikään kiusaajani ei tänä päivänä käyttäydy kiusaajan tavoin kun niihin olen törmännyt kadulla, tavallisia perheenäitejä ovat.


      • aika sen näyttää
        -------------------- kirjoitti:

        Tuo kirjoituksesi on kyllä täyttä höpö höpöä.

        Et voi mitenkään tietää aikuisiällä, että ketä tuolla kadulla kulkevista AIKUISISTA ihmisistä on kiusaaja taikka kiusattu, arvuutella toki voi, mutta sitä ei todellakaan tiedä ulkonäöllisesti.

        Minä olin peruskouluaikana koulukiusattu ja minusta ei todellakaan näe päältäpäin että näin on tullut käytyä, eikä kyllä luonteenikaan siitä kerro. Ja yksikään kiusaajani ei tänä päivänä käyttäydy kiusaajan tavoin kun niihin olen törmännyt kadulla, tavallisia perheenäitejä ovat.

        Vai tavallisia perheenäitej!!! kuule jos tietäisit, miten pirullisia tavalliset perheenäiditkin voi olla toisilleen ja muille, niin et paljon vähättelisi kommentteja. Pahimmat työpaikkakiusaajatkin ovat naisaloilla tavallisia perheenäitejä, joilla rassaa ja pahasti. Lisäks niissäkin on monenlaisia kiusaajia, omat kakarat on aina viattomia ja naapurin kauheita. Kaksinaamaisia ei tunnista ne, jotka näkee vain yhdet kasvot.
        Ei kadulla kulkevista tarvitsekaan tietää. Kun ollaan ihmisten kanssa, sen näkee, jos ei heti, niin hetken päästä, ei kukaan siitä olemuksesta mihinkään pääse. Ja jos kuvittelet kiusaamisen olevan suoraa nimittelyä tai muuta, niin joillekin se on niin epäsuoraa, että tuskin edes tajuaisit mistä on kyse, etkä ymmärtäisi, jos joku kertoisi sulle kiusaamisestaan. Tietynlaisen hovin pyörittäminen on aina varma merkki. Kääntöpuolena ne, jotka ei milloinkaan kuulu siihen.
        Perusluonne ei kerro heti, mut siihenhän liittyy kaikki sitoutumiset ja syvemmät kontaktit, lisäks perusepäluottamus ei tule esiin jossain tavallisissa kohtaamisissa.


      • näin meillä
        miksi pitäisi kirjoitti:

        joskus kiusatuksi joutuneet kyllä haistaa sen kiusaajapersoonan pitkän matkan päästä. Vaikka olis minkälainen teatteri tai rooli nykyään, sen näkee naamasta ja kuulee äänestä. Kiusaajatutka hälyttää heti, kun kiusaajaan törmää. Kiusaajapersoonien ympärillä pyörii myös tietynlainen hovi hännystelemässä aina. Ja kun tunnistaa heidätkin, ei ottaisi niitäkään.

        Tunnen yhen yli 45-vuotiaan naisen joka on lihava, ruma kasvoista ja entinen sekä nykyinen Kiusaaja. Hän on aina kiusannut omien sanojensa mukaan töissä ja kouluissa. On avoimesti ylpeä siitä että on kiusaaja ja opettaa lapsillensa myös sen että toisten kiusaaminen ( syystä sun toisesta, niitä hän kaivaa vaikka mistä jos ei muusta niin omasta hatustaan) on kunniallinen ja rohkea teko ja täysin oikeutettua.

        Mielestäni hän on yksi vastenmielisimmistä tyypeistä mitä olen koskaan ikinä tavannut. Hän on puhtaasti ilkeä, narsistinen ja täynnä itseään ja omaa näennäistä paremmuuttaan kaikessa ja kaikista.

        En katso että ex-kiusaaja olisi mitenkään huono pari jos hän todellakin osoittaa lopettaneensa ja muuttaneensa tapansa. Enkä luonnollisesti tietenkään myöskään hyljeksi kiusattua.

        Mutta en voisi kuvitellakaan että tutustuisin tuon naisen kaltaiseen mieheen vakavassa seurustelu / perheenperustamis-mielessä.


      • Hovin Narrit...
        miksi pitäisi kirjoitti:

        joskus kiusatuksi joutuneet kyllä haistaa sen kiusaajapersoonan pitkän matkan päästä. Vaikka olis minkälainen teatteri tai rooli nykyään, sen näkee naamasta ja kuulee äänestä. Kiusaajatutka hälyttää heti, kun kiusaajaan törmää. Kiusaajapersoonien ympärillä pyörii myös tietynlainen hovi hännystelemässä aina. Ja kun tunnistaa heidätkin, ei ottaisi niitäkään.

        Kiusaajan HOVIn jäsenet ovat yleensä todellakin epämielyttävää, perseennuolija sakkia.

        Kerran kävi niin että ihastuin työtoveriini ja olin hänestä todella kiinostunut noin muutenkin ja tuntui synkkaavan hyvin kun juteltiin ruokalassa muutaman kerran. Tyyppi oli toisesta työryhmästä enkä tiennyt hänen ryhmänsä työilmapiiristä ennenkuin mut itegroitiin siihen ryhmään muutaman muun oman ryhmäläisen kanssa. Siellä oli kiusaustilanne päällä yhtä mukavaa mutta arkaa työntekijää nimiteltiin pompoteltiin ja syrjittiin ja nimiteltiin seläntakana. Hänelle tehtiin jumia piloja tms.. (Ilmoitin ja kerroin esimiehille asiasta. Vaatien toimenpiteitä)

        No samalla sain sitten nähdä kuinka tämä ihastukseni, nuoleskeli ja hännysteli ja mielisteli tätä narsku-kiusaajaa minkä ehti. Sanomattakin selvää että kun tämä munaton pers-suti seuraavan kerran lähestyi minua ruokalassa vaihdoin pöytää... sen kiusatun luo.


    • sivusta seurannut

      Luettelet tuossa juurikin niitä ominaisuuksia jotka naisille näyttävät olevan pikemminkin turn-on kuin turn-off. Pokkeuksena tietenkin tuo hiljaisuus, ujo ja/tai estoinen käytös ja hienotnteisuus.

    • Nainen minäkin

      Exään vertaaminen, mollaaminen, väkivalta, päihteet, valehtelu, paskanpuhuminen, luimistelu, pakoilu, sovinismi, puutteellinen hygienia, epäsiisteys, huonot tavat, röyhkeys, pettäminen, katkeruus yleensä kaikkia naisia kohtaan, vastuuttomuus, ilkeys, syyttely...

    • Mänainen

      Miehestä tekee kuvottavan:

      1.Luonne:Väkivaltainen,aggressiivinen,valehtelee,ei huomioi naista.
      2.Ulkonäkö:Haisee hielle,ei pese hampaita,käyttää nuuskaa ja syljeksii.
      3.Ammatti:teurastaja,ruumiinavaaja
      4.Menneisyys:Pitää paljon yhteyttä exiin ja salailee sitä.On viimeisen 2 kuukauden aikana harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa= epäluotettava paska,jossa mahdolliset taudit jyllää.
      5.Epäluotettava paskanpuhuja,jos jää yhdestäkin valheesta kiinni ensimmäisen 2 kuukauden tutustumisen jälkeen,niin ei voi muuta kuin kuvottaa.

      • meesi

        kuvottavan, huoraaminen, harjaamattomat hampaat,feminismi, 5 sentin juurikasvu,suttuinen meikki...karmeeta,yleensäkin alatyylinen käytös, haisee hielle,..yök,henki haisee,likaiset hiukset,narsisti,huono hygienia............


      • ----------
        meesi kirjoitti:

        kuvottavan, huoraaminen, harjaamattomat hampaat,feminismi, 5 sentin juurikasvu,suttuinen meikki...karmeeta,yleensäkin alatyylinen käytös, haisee hielle,..yök,henki haisee,likaiset hiukset,narsisti,huono hygienia............

        Ei tässä nyt sitä kysyttykään, koitappa pysyä aiheessa poju ;)


    • pikkuinssi(n)

      Mitä vikaa on insinööriydessä? Itse tulen paremmin jutuun inssien, inssiopiskelijoiden, teekkarin ja dippainssin kuin esim. humanistien kanssa. Ainakin yleensä, tottakai poikkeuksiakin löytyy.

      • Ruma insinööri

        ... ainakaan näin insinöörin mielestä. Yllättävän monelle naiselle se vaan tuntuu olevan kauhea peikko, tosin mukava kuulla ettei kaikki ole tätä mieltä :) Yleensähän insinööriyttä pelkää ne jotka ei yhtään sellaista tunne, lieneekö siinä sama funktio kuin ulkomaalaisten pelkäämisessä, moni rasistihan ei edes tunne ketään ulkomaalaista?


      • .....
        Ruma insinööri kirjoitti:

        ... ainakaan näin insinöörin mielestä. Yllättävän monelle naiselle se vaan tuntuu olevan kauhea peikko, tosin mukava kuulla ettei kaikki ole tätä mieltä :) Yleensähän insinööriyttä pelkää ne jotka ei yhtään sellaista tunne, lieneekö siinä sama funktio kuin ulkomaalaisten pelkäämisessä, moni rasistihan ei edes tunne ketään ulkomaalaista?

        Onko insinöörimies valmis seurustelemaan insinöörinaisen kanssa?

        Ehkä pikkuinssi(n):llä ei ole mitään insinööriyttä vastaa, koska itse opiskelee alaa. Enkä se tyttö ei omien opintojensa takia suhtaudu kauhean kielteisesti insinööreihin.


      • dn

        insinöörit on ihquja!


    • ............

      Pahin ehkä säännöllinen maksullisten naisten käyttäminen. Misten thaimatkat, Saksan ilotyttöjen käyttö työmatkoilla ym.

    • turn offit

      Luonne: itseään jumaloiva mahtaileva-opettajatyyppi, joka e s i t t ä ä hauskaa, hurmaavaa ja miellyttävää. On oikeasti henkinen kääpiö. Ei kykene arvostamaan muita. Haluaa alistaa ja kontrolloida kaikkea ympäristössään liikkuvaa. Ei pysty arvostamaan tai antamaan tilaa muille.

      Ulkonäkö: epäsiisti ja hoitamaton, pesemättömyyden ja tupakan haju, liian lihava, liian pitkä, liian bodattu, huono iho, viikset, peitelty kalju, liian sliipattu, liian hajustettu, ..

      Ammatti: teurastaja, poliitikko. Liian uppoutunut työhönsä. Leuhkii ammatillaan.

      Menneisyys: rikollinen toiminta, riippuvuudet

      Muut: tupakointi, juopottelu, valehtelu, pyrkyryys, nousukasmaisuus, toisten ihmisten hyväksikäyttäminen

      • kluio

        Henkinen kasvamattomuus. Useat naissuhteet ja niissä aina jätetyksi tuleminen. Lyhyys yhdistettynä kaljamahaan ja osittainen kaljuus. tyhmyys. Seksin vinkuja. Lipevyys. yök.


    • Nainen21v_

      Mutta jotain piirteitä joista en pidä miehessä..

      - Jatkuva piikittely/leikkimielinen "kiusaaminen"

      - Jatkuva kaksmielisten puhuminen

      - Liika äänekkyys tai vaihtoehtoisesti että ei reagoi mihinkään kuin olkia kohauttamalla eikä ole koskaan sanottavaa

      - Jatkuva omasta exästään puhuminen (haukkuminen, ylistys tai muu infon jakelu koko ajan. Yli päänsä jos tämä aihe vaan jatkuu, jatkuu jatkuu ja jatkuu.)

      - Suvaitsemattomuus

      - Ei siedä pienintäkään virhettä, esim. jos nainen polttaa yhden tupakan baari-illan aikana on tämä heti turn-off

      - Alkoholistit, nistit, muuten turhan paljon alkoholia kuluttavat. Ja anteeksi, mutta pilven jatkuva pössyttely ei kans ole kovin hyvä piirre! Ja joo, asiasta voidaan väitellä, minä puhun näissä kaikessa LIIALLISESTA käytöstä. Tupakoinnille minulla ei kauheasti ole sanottavaa, saa polttaa tai olla polttamatta. Mutta kyllä kieltämättä siinäkin LIIKA ärsyttää, että 10min välein ollaan tupakalla.

      - Peliriippuvuus

      - Nirsous ruoan suhteen ja sen haukkuminen

      - Takertuminen ja vääntely/kääntely jokaisesta asiasta mitä toinen sanoo

      - Ikuiset kotona makaajat tai vaihtoehtoisesti koulutuksen ylikorostajat.
      Jos näistä kuitenkin pitää valita, mieluummin mukava kotona makaaja kuin niuhottava mies joka katsoo kieroon sitä että tekee vaikka siivoustyötä.

      • Nainen21v_

        NILLITYS. Tekee miehestä todellakin epämiellyttävän. "Olin niin masentunut silloin" "Olin niin pohjalla silloin" sun muu angstailu.

        Voi ihmisellä olla masennusta, tai huonoja kausia elämässä, mutta kannattaako niistä kaikille heitellä??
        Tai ainakaan koko aikaa, sitä en ymmärrä!


    • Esmeen

      Glammien lista oli aika hyvä, komppailen sitä.

    • näitvaiksitlistaan

      Noooh, kuvottava ei ehkä ole oikea adjektiivi, mutta sanotaan nyt, että osaan sopii sekin. Kuvottava, mahdoton ajatella, epämiellyttävä, epäluotettava, turn off... Että kuvottava on oksettava. Sellaisia on llimanuljaskamaiset mielistelijät, jotka ylimielisesti kuvittelevat että lähentely on ihanaa ja latteudet viehättää kaikkia, että äänen teennäinen madaltaminen ei kuulu ja tässä vaiheessa on jo aivan sama miltä tyyppi näyttää. Kuvottava se on. Pahinta on, jos se vielä käy lääppimäään!!!

      Mutta joo, Ehdoton EI: väkivaltainen, sairanloisen mustasukkainen ja helvetin tylsä (mielikuvitukseton ja laiska) sekä tyhmä. Eivät kuvottavia ehkä, mutta pelottavia, tai puuduttavia, elämän laatua heikentäviä siis kuitenkin.
      Ulkonäössä ihan törkeen iso maha: miehen ei kuulu näyttää siltä, että on raskaana. Pieni maha ei haittaa. Seksiä on vaikea haluta, jos miehen perse on kauhean iso ja hartiat pienet, se on niin naisellista. Ei se nyt kuvottavaa ole, mutta mä en vaan osaa seksuaalisesti ajatella sellaista.

      Menneisyydessä tietty vankilatuomiot haittaisi, rikkeet nuoruudessa ei ehkä haittaisi, jos nyt olisi vuosia ollut kaikki okei. Koulukiusaaminen nyt ois niin historiaa, että en mä nyt sentään ala 3kymppisenä jaottelemaan ihmisiä yläasteen mukaan! Kyllä aikuisena on jo toiset tuulet. Tietty, eri asia jos puhutaan aikuisesta kiusaajasta, joka oiskin työpaikkakiusaaja: vittumaisia ihmisiä, joten totaali turn off. Mutta suurinosa nyt on yläasteesta ja lukiosta kasvanut yli ja muuttunut 3kymppiseen mennessä. Niin kiusaajat kuin kiusatutkin, en mä todellakaan osaisi kuvitella, että joku aikuisena kävisi jaottelemaan ihmisiä teinien mukaan... Outoa ois. Eli, jos kävisi, niin se ois moro.

      Epäsiisteys. Jos haisisi hielle aina, olisi epäsiistit vaatteet, kauheinta vielä siihen päälle ainainen vanha viina. Yök! Se olisi jo kuvottavaa. Vielä läskiä kasa päälle, niin ei toivoakaan. Hampaat pitää osata pestä ja suihkussa käydä, vaatteet pitää olla puhtaat. Juoda saa, mutta kohtuudella, ei jatkuvaa kännäystä, kiitos. Alkoholismi on kyllä totaali turn off.

      Sovinismi ja seksistinen, esineellistävä asenne naisiin, on kuvottavaa: se on ihmisarvon loukkausta. Ja kertoo surkeasta luonteesta, heikosta itsetunnosta jne. en pidä naisista jotka haukkuu ja väheksyy miehiä vain koska he ovat miehiä, enkä totisesti huolisi mieheksi naisia väheksyvää miestä. YÖK! Huorittelijat ja nämä tuomion päivän lutkittelijat ovat kuvottavia. Ihmisarvot ja elämän kunnioittaminen on tärkeää, en voisi myöskään olla eläinrääkkääjän kanssa tai tyypin, joka ei arvostaisi eläimiä.
      Jos exää/exiä haukkuu ihan ylitsevuotavan paljon: silloin tyypissä on joko selvittämättömiä asioita tai päässä vikaa. Exän kanssa ollaan exiä yleensä syystä eikä kaikki erot aina ole kauniita ja tyyppi voi vituttaa ja saa sen nyt sanao, mutta kohtuus tässäkin. Jos omia vikojaan ei nää yhtään, on jotain vialla ja pahasti...

      Nipottajat ja bakteerikammoiset, ne vaan ei sovi mulle. Mä olen niin kaikkea muuta.
      Narsismi ja laiskuus on aika kuvottavia piirteitä.

      Oliks tässä jo...

    • refrwf

      Kauheaa miten naiset jaksaa listata miehen huonoja ominaisuuksia. Oletteko katkeria?

      • ,,,,,,,,,,,,,,

        listata omia ominaisuuksia.


      • höh, olipa typerä

        No kun niitä kysyttiin. Ei kysytty esim. Mikä tekee miehestä haluttavan? Tai mitkä ovat miesten parhaat pulet? Mikä tekee miehestäsi rakastattavan? Mitä ihailet miehissä ja/tai miehessäsi? Mitä hyviä puolia olet miehissä tavannut?

        Ei kysytty. Sä kato luet nyt vastausta siihen, mikä tekee miehestä kuvottavan/luotaantyöntävän jne. Miksi sä luet tällaisia vastauksia, jos ne pahoittaa sun mielen, kun tiedät jo kysymyksestä mitä ne on? Mitä sä ihmettelet, kun itse valitset sen, mitä luet?

        Että ei täällä ole kun ap:n kysymykseen vastailua, ja sun ihan omaa valintaa on niitä vastauksia lukea ja niissä mahdollisesti piehtaroida.


    • 31

      Ensinnäkin, ehkä kuvottavinta miehessä ja ihmisissä yleensä on pahuus. Pahuudella tarkoitan sitä, että mies tekee tietoisesti väärin ja osoittaa käytöksellään, ettei välitä muiden tunteista tai hyvinvoinnista. Mies ei myöskään myönnä omaa pahuuttaan vaan perustelee pahoja tekojaan mitä mielikuvituksellisimmalla syillä. Pahimmillaan mies saattaa jopa kerskata pahoista teoistaan, esimerkiksi jostain onnistuneesta väkivaltaisesta teosta tai huijauksesta. Erittäin kuvottavaa pahuutta on myös se, että loukkaa toisia ihmisiä tahallaan.
      Rumakin mies voi olla sympaattinen, jos hän on hyvä ihminen. Sen sijaan komea mies ei voi olla viehättävä, jos kusipäisyys huokuu hänestä.

      Kaikki negatiiviset piirteet eivät suoraan lukeudu pahuuden alle, mutta niillä on yhteyttä pahuuden eri muotoihin, kuten vaikka itsekkyyteen tai piittamattomuuteen. Haluan tuoda esille joitain minua erityisesti inhottavia piirteitä.
      Ahdasmielisyys on inhottavaa, varsinkin kun se on yhdistetty haluun tuoda omia mielipiteitään julki ja järkkymättömyyteen omissa mielipiteissään. Esimerkiksi joku sovinisti tai rasisti baarissa huutamassa mielipiteitään siitä, miten asioiden pitäisi olla, on melko kuvottavaa. Varsinkin, jos hänen mielipiteillään ei ole mitään tekemistä järkiperusteiden kanssa.
      Vääränlainen itsetietoisuus ja itsekkyys ovat kamalia piirteitä, saatika nyt jostain narsistista puhumattakaan. Tavallinenkin ihminen voi toki olla itsekäs, mutta oikeastaan ällöttävää, kun tavallinen ihminen käyttäytyy erityisen itsekkäästi, sillä narsistihan on sairas, joten hänellä on hyvä peruste käytökselleen. Itsekkyys voi näkyä järjettöminä vaatimuksina tai piittamattomana käytöksenä muita kohtaan. Itsekäs ihminen korostaa itseään liikaa ja ajattelee muiden olevan häntä huonompia, mikä tulee ilmi hänen käytöksessään ja ruumiinkielessään, vaikkei hän muita haukkuisikaan.

      Ulkonäöstä on helppo sanoa kuvottavia piirteitä. Niitä ovat esimerkiksi haju, epäsiisteys ja suoranainen rumuus. Ulkoisesti kuvottavia miehiä on itse asiassa erittäin vähän, kuvottaviin luen lähinnä pummit.

      • Näin sitä pitää. Lisää tällaisia.


    • 20+19

      1. Alastomuus. Suurin osa miehistä on alastomana luotaan työntäviä.
      2. Epäsiisteys ja karkeus. Niin puheissa, käyttäytymisessä kuin olemuksessakin.
      3. Tyhmyys. Useimmat ihmiset ovat mielenkiinnottomia ja rasittavia.
      4. Kaikki äärimmäisyydet. Kukaan ei kestä friikkejä.

      • wk

        Siinäis näitte! Alastomat miehet ei aiheuta naisille sellasia viboja kuin he itse luulevat esitellessään alastomuuttaan. (Paitsi tykkään kullan leveistä hartioista) Käytös ja sanat saavat naisen on/off.


    • eräs mielipide

      1. Itsekeskeisyys. Se asenne, että naisen pitää olla kaunis ja seksikäs ja miellyttää miestä, mutta sitten se onkin ihan kauhea vääryys jos naisella on itsellään jotain odotuksia miehen suhteen. (Mistähän muuten johtuu, että ne miehet jotka innokkaimmin ovat vaatimassa, että naisten pitäisi "miellyttää miestä" ovat niitä jotka eivät todellakaan suostuisi tekemään yhtään mitään naisystäväänsä miellyttääkseen.)

      2. Moukkamaisuus. Eli mies ei hallitse edes alkeellisimpia käytöstapoja, vaan vaikkapa piereskelee ruokapöydässä ja kuvittelee olevansa hauska. Taikka alkaa kertoilla vitsejä hautajaisissa, tai menee pukua edellyttäviin juhliin verkkareissa, tai mitä tahansa muuta vastaavaa, joka osoittaa täydellistä tilannetajun puutetta (ja lisäksi ilmeisesti ylimielisyyttä ja halua loukata muita läsnäolijoita) Ja minun mielestäni tiettyjä käytöstapoja pitää noudattaa myös kotona ollessa. (Johtunee saamastani kasvatuksesta.)

      3. "Päätä sä" -miehet. Ei mielipiteitä mistään asiasta. Kaikki on ihan samaa. Ymmärrän kyllä, että miestä ei välttämättä kiinnosta olohuoneen verhojen väri. Mutta se on huono juttu, että samanlainen välinpitämättömyys jatkuu myös isommissa ja tärkeämmissä asioissa.

      4. Väkivaltaisuus sekä kaikkien päihdeaineiden väärinkäyttö.

      Tässä nyt jotain

      • Nainen21v_

        Tuo "päätä sä" on myös niin raivostuttavaa jos sitä tapahtuu koko ajan.
        "Päätä sä" ja "sun pitää päättää".. huoh. Tuollasilla miehillä ei tosiaan päässä liiku mitään, mutta onneksi sen näkee äkkiä.


    • RaitisRunkku

      1. Väkivaltaisuus ja aggressiivisuus ovat plussaa. Aina kerrotaan kuinka hirveät väkivaltaiset miehet hakkaavat jo viidettä naista peräkkäin. Mutta huomatkaa: se hakkaaja on saanut viisi naista.

      2. Yleensä ne kengät ratkaisevat. Miehen pitää olla hienosti ja kalliisti pukeutunut.

      3. Ammattirikollinen on kova sana. Rahakaskaan mies ei saa naista, jos on insi- tai muu nörtti. Tiedän miljonääritasoisen kaverin, jolla on poikuus tallella.

      4. Vankilatuomiot ja koulukiusaaminen ovat plussaa.

      • no ne

        miehet ovat sitten saaneet niitä naisia, joilla on myös vikaa päässä. Ei tarvitse vilaista kuin Mattia ja Merviä, olisko molemmilla vikaa päässä?


    • peräkammarissa

      Aikuinen mies asuu35 vanhempien luona.

      • peräkammariinpoijaat

        JOS Mies on yli 25- ja asuu vieläkin vanhempansa/ vanhempiensa luona ilman mitään todellista/ kunnollista syytä.

        NIIIN TURN-OFF!!!!!!!!!!! HUOMATKAA: Minulla ei ole varaa/rahaa asua omillani, ei mielestäni päde suomessa syyksi siksi että meillä on sossut ja kelat ja muut. Mullakaan ei ole viimisen 10-vuoden ajan minkä olen asunut omillani ole ollut aina varaa asuu omillaan. mut olen silti asunut.

        Niin ja tietysti kaikki napanuorat ätiiin ja isään. Jatkuva vanhempien rahoilla, ruoilla jne.. avuilla eläminen.

        Tai "oota kysyn eka mun faijalta/mutsilta mitämieltä ne on asiasta" tai " isäni on sitä mieltä joten tehdään niin"< tai jatkuvasti jotain vastaavaa.


    • n35vmaisteri

      1. Luonne: ilkeys, aggressiivisuus, itsekeiskeisyys esim. ei 'kuule' mitä toinen oikeasti sanoo vaan on päättänyt että toi ajattelee noin, liikaa tai ei mitään mielipiteitä, rasisti tai muu vastaava ihmisryhmien vihaaminen
      2. Ulkonäkö: ei ollenkaan lihaksia etenkin huomaa hauiksen kohdalla jos vaatteet ihan tosi S-kokoa ja silti liian isot, hiustyyli tai vaatetus massamainen niin ettei näytä olevan omaa persoonaa
      3. Ammatti/koulutus/työ: ei ole koskaan ollut mistään ammatista innostunut vaan ajautunut johonkin
      4. Menneisyys: rikollinen tausta jos sitä vielä ihannoi tai pitää jollain lailla yhteyksiä yllä

      Insinööreillä joiden kanssa olen seurustellut on ollut tällaisia huonoja puolia:
      a) kummallinen nörtti huumorintaju eivätkä tiedosta/välitä milloin vitsi ei toiseen pure eivätkä osaa vaihtaa toisenlaiseen keskusteluun vaan jatkavat vain - tulee sellainen olo että ensinnäkään ei ole hauskaa ajanviettoa ja toisekseen mies on itsekeskeinen.
      b) liian kohtelias ja perinteinen. Eli ajatukset on vanhemmilta opittuja eikä vielä itse ajattela omilla aivoilla varsinkaan ihmissuhdeasioista tai ei olla nähty elämää vaikka ikääkin alkaa jo olla. Naiselta odotetaan kanssa että hän menee ennalta määrättyyn perinteiseen muottiin ja kaikenlainen persoona mitä nainen itsestä yrittää tuoda esille vähätellään söpönä naisellisena hömpötyksenä.

      • Persoonaton yksilö

        Miksi ihmessä mainitsit tuon insinöörijutun? Oletko oikeasti siinä uskossa, että nuo piirteet riippuvat jotenkin koulutuksesta? Tiedoksesi, että insinöörikoulutuksessa ei ole mitään kurssia, jossa noita luonteenpiirteitä omaksuttaisiin. Olisiko mahdollista, että ne ovatkin olleet ihan sen miehen omia luonteenpiirteitä, eikä insinööriyden mukanaan tuomia? Ei varmaan, kun olet sentään maisteri ja päättelit asian olevan noin..?

        Täytyy varmaan itsekin alkaa tekemään ihmisistä jotain huimia johtopäätöksiä pelkän koulutustaustan perusteella. Esim. että kauppatieteilijät ovat rahanahneita narsisteja, duunarit tyhmiä juntteja ja humanistit köyhiä huuhaa-tieteilijöitä. Vai menikö se niin, että kaikki muut ovat yksilöitä paitsi insinöörit? Hohhoijaa.


      • f.fg.g........
        Persoonaton yksilö kirjoitti:

        Miksi ihmessä mainitsit tuon insinöörijutun? Oletko oikeasti siinä uskossa, että nuo piirteet riippuvat jotenkin koulutuksesta? Tiedoksesi, että insinöörikoulutuksessa ei ole mitään kurssia, jossa noita luonteenpiirteitä omaksuttaisiin. Olisiko mahdollista, että ne ovatkin olleet ihan sen miehen omia luonteenpiirteitä, eikä insinööriyden mukanaan tuomia? Ei varmaan, kun olet sentään maisteri ja päättelit asian olevan noin..?

        Täytyy varmaan itsekin alkaa tekemään ihmisistä jotain huimia johtopäätöksiä pelkän koulutustaustan perusteella. Esim. että kauppatieteilijät ovat rahanahneita narsisteja, duunarit tyhmiä juntteja ja humanistit köyhiä huuhaa-tieteilijöitä. Vai menikö se niin, että kaikki muut ovat yksilöitä paitsi insinöörit? Hohhoijaa.

        Kyllä koulutus muuttaa ihmistä. On ihan tutkittu juttu että esim. insinöörikoulutuksessa ihmisen luovuus heikkenee.
        Voisi kehittää sinunkin luovuuttasi jos alkaisit tekemään noita huimia johtopäätöksiä vaikka insinöörin luonteella se on todennäköisesti kova paikka.


      • Glammie...
        f.fg.g........ kirjoitti:

        Kyllä koulutus muuttaa ihmistä. On ihan tutkittu juttu että esim. insinöörikoulutuksessa ihmisen luovuus heikkenee.
        Voisi kehittää sinunkin luovuuttasi jos alkaisit tekemään noita huimia johtopäätöksiä vaikka insinöörin luonteella se on todennäköisesti kova paikka.

        huomannut että jotkin analyyttiset ihmiset, sellaiset jotka ovat insinöörejä ovat "usein" sosiaalisesti kyvyttömiä, mutta sitten on taas veljeni kaltaisia opiskelijoita jotka ovat erittäin sosiaalisia, tunnerikkaita jne vaikka opiskeleekin voimasähkötekniikkaa.

        Kyllä perusluonteessa täytyy olla jo jotain sellaista joka ehkä korostuu ajan mittaan, sekä sitten on sellainen seikka että tietynlaiset ihmiset ajautuvat tietynlaisille aloille.
        Ketään ei pidä koulutuksen perusteella ihannoida tai väheksyä, se Suomessa on huonoa että tätä suoritusyhteiskuntaa palvotaan ja kaikki muu on turhaa.

        Pitäisi ymmärtää, että ihan jokaikinen pystyy pänttäämään muutaman vuoden kirjoja ja päteä sen jälkeen maisterisna keskustelupalstalla, mutta elämän viisautta saa vain elämällä kantapään kautta.


      • Joojoojoojoojoojoo
        Glammie... kirjoitti:

        huomannut että jotkin analyyttiset ihmiset, sellaiset jotka ovat insinöörejä ovat "usein" sosiaalisesti kyvyttömiä, mutta sitten on taas veljeni kaltaisia opiskelijoita jotka ovat erittäin sosiaalisia, tunnerikkaita jne vaikka opiskeleekin voimasähkötekniikkaa.

        Kyllä perusluonteessa täytyy olla jo jotain sellaista joka ehkä korostuu ajan mittaan, sekä sitten on sellainen seikka että tietynlaiset ihmiset ajautuvat tietynlaisille aloille.
        Ketään ei pidä koulutuksen perusteella ihannoida tai väheksyä, se Suomessa on huonoa että tätä suoritusyhteiskuntaa palvotaan ja kaikki muu on turhaa.

        Pitäisi ymmärtää, että ihan jokaikinen pystyy pänttäämään muutaman vuoden kirjoja ja päteä sen jälkeen maisterisna keskustelupalstalla, mutta elämän viisautta saa vain elämällä kantapään kautta.

        "Pitäisi ymmärtää, että ihan jokaikinen pystyy pänttäämään muutaman vuoden kirjoja ja päteä sen jälkeen maisterisna keskustelupalstalla, mutta elämän viisautta saa vain elämällä kantapään kautta."

        Tämä nyt on täyttä paskaa.

        Tai ei aivan täyttä.

        Elämän viisautta saa muutenkin kuin tekemällä kaikki aina vaikeimman kautta ja satuttamalla kantapäänsä.

        Viisas tajuaa jo etukäteen että siellä työmaalla saattaa törröttää ruosteisia nauloja.

        Tarkoitus ei ollut kertoa että kirjaviisaudella oppii mitään, mutta ainakin omien oppieni mukaan nämä "olen elänyt kovan elämän ja käynyt elämänkoulua" ovat harvinaisen tyhmää porukkaa ja osalla heistä elämässä toistuu yhä ne samat virheet joita he muka ovat oppineet.


      • Glammie...
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        "Pitäisi ymmärtää, että ihan jokaikinen pystyy pänttäämään muutaman vuoden kirjoja ja päteä sen jälkeen maisterisna keskustelupalstalla, mutta elämän viisautta saa vain elämällä kantapään kautta."

        Tämä nyt on täyttä paskaa.

        Tai ei aivan täyttä.

        Elämän viisautta saa muutenkin kuin tekemällä kaikki aina vaikeimman kautta ja satuttamalla kantapäänsä.

        Viisas tajuaa jo etukäteen että siellä työmaalla saattaa törröttää ruosteisia nauloja.

        Tarkoitus ei ollut kertoa että kirjaviisaudella oppii mitään, mutta ainakin omien oppieni mukaan nämä "olen elänyt kovan elämän ja käynyt elämänkoulua" ovat harvinaisen tyhmää porukkaa ja osalla heistä elämässä toistuu yhä ne samat virheet joita he muka ovat oppineet.

        olen huomannut olevani viisaampi kuin moni muu juuri niiden asioiden kautta joita olen joutunut kokemaan. Tunnen monia korkeastikoulutettuja helvetin typeriä ihmisiä mitä tulee elämiseen, he eivät osaa nauttia elämästä, eivätkä ymmärrä ihmistä muutenkaan.
        Toisilla elämän koulu on kovempi omasta tahdosta riippumatta, mutta se opettaa nöyräksi ja huomaamaan mitkä asiat on tärkeitä elämässä.
        Jokainen täältä lähtee samalla tavalla vaikka kuinka istuisi nenä kiinni kirjassa.


      • Joojoojoojoojoojoo
        Glammie... kirjoitti:

        olen huomannut olevani viisaampi kuin moni muu juuri niiden asioiden kautta joita olen joutunut kokemaan. Tunnen monia korkeastikoulutettuja helvetin typeriä ihmisiä mitä tulee elämiseen, he eivät osaa nauttia elämästä, eivätkä ymmärrä ihmistä muutenkaan.
        Toisilla elämän koulu on kovempi omasta tahdosta riippumatta, mutta se opettaa nöyräksi ja huomaamaan mitkä asiat on tärkeitä elämässä.
        Jokainen täältä lähtee samalla tavalla vaikka kuinka istuisi nenä kiinni kirjassa.

        Sulta meni koko juttu ohi.

        Vierastan vertailua kirjaviisauden ja "kovan elämänkoulun" välillä.

        Miksi sen elämänkoulun pitää olla kova? Onko siitä oikeasti hyötyä?

        Ei ole. Ei paskan vertaa koska samat asiat voi tajuta jo ihan ennen niiden tapahtumista ajattelemalla asioita.

        Tämä tulee sitten ihmiseltä joka on sekä lukenut kirjoja että on tullut elämässä selkään ihan tarpeeksi.

        Pahoittelen mutten usko näihin renttujen ja "kovien" poikien/tyttöjen juttuihin että he olisivat oppineet mitään muuta kuin pitämään ääntä että muka olisivat oppineet jotain.

        Yleensä sieltä tulee juuri nuo liirumlaarumit elämästä nauttimisesta ja "virheiden" tekemisestä (kuseskelu puskiin, ryyppäys, ympärinainti, pettäminen, petetyksi tuleminen täydelliseltä kusipäältä jotka kaikki muu tunnisti paitsi sinä, läheisten panettelu) loputon määrä kaikkea muuta jonka fiksu ihminen olisi jo tunnistanut etukäteen ja toiminut toisin.

        Ai, mutta sä kävit silloin apuelämänkoulua läksyjä oppiaksesi joita muut tajusivat jo automaattisesti.

        Eikä sillä että kirjoista oppii välttämättä mitään koska varsinkin kaunokirjallisuushan on suurimmaksi osaksi näitä "elämän kouluja käyneiden" juoppojen kirjoittamia.

        Oikeasti, tekisi mieli joskus oppia pois niistä elämänkoulun jutuista ja vaihtaa ne parempiin kokemuksiin koska se mikä ei tapa niin rikkoo joko mielen ja kehon siten että siitä ei ole enää entiselleen.


      • Glammie...
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        Sulta meni koko juttu ohi.

        Vierastan vertailua kirjaviisauden ja "kovan elämänkoulun" välillä.

        Miksi sen elämänkoulun pitää olla kova? Onko siitä oikeasti hyötyä?

        Ei ole. Ei paskan vertaa koska samat asiat voi tajuta jo ihan ennen niiden tapahtumista ajattelemalla asioita.

        Tämä tulee sitten ihmiseltä joka on sekä lukenut kirjoja että on tullut elämässä selkään ihan tarpeeksi.

        Pahoittelen mutten usko näihin renttujen ja "kovien" poikien/tyttöjen juttuihin että he olisivat oppineet mitään muuta kuin pitämään ääntä että muka olisivat oppineet jotain.

        Yleensä sieltä tulee juuri nuo liirumlaarumit elämästä nauttimisesta ja "virheiden" tekemisestä (kuseskelu puskiin, ryyppäys, ympärinainti, pettäminen, petetyksi tuleminen täydelliseltä kusipäältä jotka kaikki muu tunnisti paitsi sinä, läheisten panettelu) loputon määrä kaikkea muuta jonka fiksu ihminen olisi jo tunnistanut etukäteen ja toiminut toisin.

        Ai, mutta sä kävit silloin apuelämänkoulua läksyjä oppiaksesi joita muut tajusivat jo automaattisesti.

        Eikä sillä että kirjoista oppii välttämättä mitään koska varsinkin kaunokirjallisuushan on suurimmaksi osaksi näitä "elämän kouluja käyneiden" juoppojen kirjoittamia.

        Oikeasti, tekisi mieli joskus oppia pois niistä elämänkoulun jutuista ja vaihtaa ne parempiin kokemuksiin koska se mikä ei tapa niin rikkoo joko mielen ja kehon siten että siitä ei ole enää entiselleen.

        sun tapa elää on se ainut ja oikea ja katselet alaspäin muita jotka elää jotenki toisella tavalla ;)

        Mä en tosin ole koskaan renttuillut, en tullut rentun pettämäksi tai rypenyt muutenkaan katuojissa tai muissa millään lailla omien valintojen kautta.


      • Joojoojoojoojoojoo
        Glammie... kirjoitti:

        sun tapa elää on se ainut ja oikea ja katselet alaspäin muita jotka elää jotenki toisella tavalla ;)

        Mä en tosin ole koskaan renttuillut, en tullut rentun pettämäksi tai rypenyt muutenkaan katuojissa tai muissa millään lailla omien valintojen kautta.

        Tuttua kamaa taas tuo "sä sitten tuomitset muut kun ne elää eri lailla."

        En minä tuomitse ketään vaan että suotta kuvittelee olevansa jotakin oikeasti elämästä tajunnut vain sen takia että on jotain hemmetin "elämän koulua" käynyt.

        Ottaa vaan päähän sellainen täysi paskanjauhanta että vain virheitä tekemällä oppii (esim: kun työntää sormet sirkkeliin niin sitten vain tajuaa miltä oikeesti tuntuu menettää sormet ja että ne voi menettää ja että miten tärkeitä ne on!) ja aivan kuin asioita ei muuten tajuaisi sekä niitä virheitä välttää.

        Ihminen voi oppia monella tapaa asioita ja moni on kaukaa viisas. Silloin ei tee typeriä virheitä eikä varsinkaan toista niitä.

        Jos olen yhden elämänkoulustani oppinut niin se on että nämä "elämänkouluilla" kehuvat ovat juuri nimenomaan niitä jotka kattelevat kirjaviisaita alaspäin tuntien alemmuutta joten pitää kehuskella miten "vaikeaa" elämä on ollut.

        Itsehän sitä usein typerä on ollut jos se on ollut vaikeaa varsinkin jos sen on vaikeaksi itselle tehnyt.

        Sinusta en tiedä pätkääkään, miten sinun elämänkoulu on mennyt mutten lähtisi sillä koskaan kehumaan. Tosin en kirjaviisauksillakaan.


      • khdfcijwofpjwpj
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        Tuttua kamaa taas tuo "sä sitten tuomitset muut kun ne elää eri lailla."

        En minä tuomitse ketään vaan että suotta kuvittelee olevansa jotakin oikeasti elämästä tajunnut vain sen takia että on jotain hemmetin "elämän koulua" käynyt.

        Ottaa vaan päähän sellainen täysi paskanjauhanta että vain virheitä tekemällä oppii (esim: kun työntää sormet sirkkeliin niin sitten vain tajuaa miltä oikeesti tuntuu menettää sormet ja että ne voi menettää ja että miten tärkeitä ne on!) ja aivan kuin asioita ei muuten tajuaisi sekä niitä virheitä välttää.

        Ihminen voi oppia monella tapaa asioita ja moni on kaukaa viisas. Silloin ei tee typeriä virheitä eikä varsinkaan toista niitä.

        Jos olen yhden elämänkoulustani oppinut niin se on että nämä "elämänkouluilla" kehuvat ovat juuri nimenomaan niitä jotka kattelevat kirjaviisaita alaspäin tuntien alemmuutta joten pitää kehuskella miten "vaikeaa" elämä on ollut.

        Itsehän sitä usein typerä on ollut jos se on ollut vaikeaa varsinkin jos sen on vaikeaksi itselle tehnyt.

        Sinusta en tiedä pätkääkään, miten sinun elämänkoulu on mennyt mutten lähtisi sillä koskaan kehumaan. Tosin en kirjaviisauksillakaan.

        Jos ottaa päähän paskan jauhanta niin joku ottaisi opiksi ja menisi pois palstalta jauhamasta paskaa. Ja kiitos en halua mitään vastausta ja selittelyjä.


      • hyvä esimerkki tässä
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        Tuttua kamaa taas tuo "sä sitten tuomitset muut kun ne elää eri lailla."

        En minä tuomitse ketään vaan että suotta kuvittelee olevansa jotakin oikeasti elämästä tajunnut vain sen takia että on jotain hemmetin "elämän koulua" käynyt.

        Ottaa vaan päähän sellainen täysi paskanjauhanta että vain virheitä tekemällä oppii (esim: kun työntää sormet sirkkeliin niin sitten vain tajuaa miltä oikeesti tuntuu menettää sormet ja että ne voi menettää ja että miten tärkeitä ne on!) ja aivan kuin asioita ei muuten tajuaisi sekä niitä virheitä välttää.

        Ihminen voi oppia monella tapaa asioita ja moni on kaukaa viisas. Silloin ei tee typeriä virheitä eikä varsinkaan toista niitä.

        Jos olen yhden elämänkoulustani oppinut niin se on että nämä "elämänkouluilla" kehuvat ovat juuri nimenomaan niitä jotka kattelevat kirjaviisaita alaspäin tuntien alemmuutta joten pitää kehuskella miten "vaikeaa" elämä on ollut.

        Itsehän sitä usein typerä on ollut jos se on ollut vaikeaa varsinkin jos sen on vaikeaksi itselle tehnyt.

        Sinusta en tiedä pätkääkään, miten sinun elämänkoulu on mennyt mutten lähtisi sillä koskaan kehumaan. Tosin en kirjaviisauksillakaan.

        1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen.
        2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta.
        3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen.


      • Joojoojoojoojoojoo
        khdfcijwofpjwpj kirjoitti:

        Jos ottaa päähän paskan jauhanta niin joku ottaisi opiksi ja menisi pois palstalta jauhamasta paskaa. Ja kiitos en halua mitään vastausta ja selittelyjä.

        Joo, haista vittu vain sinäkin.

        Kirjoita aiheeseen liittyen jos aivosi riittävät siihen. Eivätkö riitä? Hyvä.


      • Joojoojoojoojoojoo
        hyvä esimerkki tässä kirjoitti:

        1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen.
        2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta.
        3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen.

        "1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen. "

        Pitää siis olla samaa mieltä kuin edellinen ja tässä tapauksessa myöntyä naisen mielipiteeseen.

        "2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta. "

        Kukaan ei sanonut että olen lopullisesti oikeassa. Mutta nähtävästi mulla on väärä mielipide.

        "3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen. "

        Tiedotus: jos joku sanoo "tuo on paskapuhetta", niin sekin on mielipide.

        Mitä me opimme tästä?

        Miehellä ei saa olla omia mielipiteitä eikä niitä esittää liian jyrkästi.
        Kaikessa pitää olla hyvää pataa sekä olla sitä mieltä mitä muutkin "oikeamieliset" ovat.
        Muuten on ilkeä bisserweister joka sekoitti tyhmien pilluaivojen ajatuksenjuoksun.

        Pitäkää keskustelunne


      • Glammie...
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        "1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen. "

        Pitää siis olla samaa mieltä kuin edellinen ja tässä tapauksessa myöntyä naisen mielipiteeseen.

        "2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta. "

        Kukaan ei sanonut että olen lopullisesti oikeassa. Mutta nähtävästi mulla on väärä mielipide.

        "3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen. "

        Tiedotus: jos joku sanoo "tuo on paskapuhetta", niin sekin on mielipide.

        Mitä me opimme tästä?

        Miehellä ei saa olla omia mielipiteitä eikä niitä esittää liian jyrkästi.
        Kaikessa pitää olla hyvää pataa sekä olla sitä mieltä mitä muutkin "oikeamieliset" ovat.
        Muuten on ilkeä bisserweister joka sekoitti tyhmien pilluaivojen ajatuksenjuoksun.

        Pitäkää keskustelunne

        besserwisser :D


      • dyff.öiguöghig
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        "1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen. "

        Pitää siis olla samaa mieltä kuin edellinen ja tässä tapauksessa myöntyä naisen mielipiteeseen.

        "2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta. "

        Kukaan ei sanonut että olen lopullisesti oikeassa. Mutta nähtävästi mulla on väärä mielipide.

        "3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen. "

        Tiedotus: jos joku sanoo "tuo on paskapuhetta", niin sekin on mielipide.

        Mitä me opimme tästä?

        Miehellä ei saa olla omia mielipiteitä eikä niitä esittää liian jyrkästi.
        Kaikessa pitää olla hyvää pataa sekä olla sitä mieltä mitä muutkin "oikeamieliset" ovat.
        Muuten on ilkeä bisserweister joka sekoitti tyhmien pilluaivojen ajatuksenjuoksun.

        Pitäkää keskustelunne

        "bisserweister" Ei hitto nyt pääsi kyllä naurut.


      • Jonnae
        Joojoojoojoojoojoo kirjoitti:

        "1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen. "

        Pitää siis olla samaa mieltä kuin edellinen ja tässä tapauksessa myöntyä naisen mielipiteeseen.

        "2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta. "

        Kukaan ei sanonut että olen lopullisesti oikeassa. Mutta nähtävästi mulla on väärä mielipide.

        "3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen. "

        Tiedotus: jos joku sanoo "tuo on paskapuhetta", niin sekin on mielipide.

        Mitä me opimme tästä?

        Miehellä ei saa olla omia mielipiteitä eikä niitä esittää liian jyrkästi.
        Kaikessa pitää olla hyvää pataa sekä olla sitä mieltä mitä muutkin "oikeamieliset" ovat.
        Muuten on ilkeä bisserweister joka sekoitti tyhmien pilluaivojen ajatuksenjuoksun.

        Pitäkää keskustelunne

        Sä vaikutat tosi kyrvältä äijältä, älä ihmettele jos ei onnista naisten kanssa.


      • ?kysyjä?
        hyvä esimerkki tässä kirjoitti:

        1. Asia mikä tekee miehestä ( ja naisesta) kuvottavan on jankkaaminen ja vänkeeminen.
        2. Ja minä itse asenne. Pitää olla niin saatanan viisas ja oikeassa joka asiasta.
        3. keskustelukyvyttömyys. Jos ei osaa keskustella vuorovaikutteisesti ja toisen mielipidettä arvostaen.

        Minkä takia nimimerkki määäääääää ei sitten ole palstan naisten mielestä kuvottava? Pikemminkin olen nähnyt naisten kehuja, vaikka määäääääääää selittää joka asiassa jotain minä itse näkemyksiään ja jankuttaa niin saatanasti.


    • vinkuintiaani25v.

      Julkisilla paikoilla kuseskelu. Mikään ei ole ällömpää kuin kusta seinän vierustoille ja jättää kädet pesemättä.

      • we5g

        Missähän sitä pesis kätensä jos kusee seinän vierustoille? :)
        Vähän sama juttu kun alkaa kusettaa autossa niin pysähdyt tien varteen ja käyt metsässä hoitamassa tarpeet (olettaen ettei paikalla ole huoltoasemaa), pesetkö kätes jossain Suomen "monista puroista"? :D vai kusetko kenties housuihin niin ei tarvi pestä käsiä vaan housut.

        Joopajoo, yleisesti ottaen hygieenittömyys ja kaikenlainen ääripää on pahasta, ei ne selittelyjä kaipaa.
        Periaatteessa sellainenkin toisten vioista valittaminen (tää ketju) kertoo jo aika nirppanokkamaisesta asenteesta joka on myöskin pahe.

        Kunhan positiiviset ominaisuudet voittaa negatiiviset niin ei kai siinä muuta tarvita.


      • n35v maisteri
        we5g kirjoitti:

        Missähän sitä pesis kätensä jos kusee seinän vierustoille? :)
        Vähän sama juttu kun alkaa kusettaa autossa niin pysähdyt tien varteen ja käyt metsässä hoitamassa tarpeet (olettaen ettei paikalla ole huoltoasemaa), pesetkö kätes jossain Suomen "monista puroista"? :D vai kusetko kenties housuihin niin ei tarvi pestä käsiä vaan housut.

        Joopajoo, yleisesti ottaen hygieenittömyys ja kaikenlainen ääripää on pahasta, ei ne selittelyjä kaipaa.
        Periaatteessa sellainenkin toisten vioista valittaminen (tää ketju) kertoo jo aika nirppanokkamaisesta asenteesta joka on myöskin pahe.

        Kunhan positiiviset ominaisuudet voittaa negatiiviset niin ei kai siinä muuta tarvita.

        Mites hätä niin yllättäen iskee kun naisetkin pystyvät ennakoimaan ja etsimään vessan? Ihan kun joku vaippaikäinen. Miehillä on vielä pidemmät putket (ja isompi rakko?) eli hätä ei tule niin usein, mutta silti ei sitä osata muka odottaa. Jos ihan päin seiniä kuseskelee kaiken kansan kulkiessa ohi niin kyllä antaa moukkamaisen kuvan itsestään.


    • n35v maisteri

      Sanoin sen insinööri jutun sen takia koska ketjun aloittaja kutsui itseään rumaksi insinööriksi. Monilla tuntuu olevan jotain heitä vastaan ja yritin kertoa mitä se voisi olla. Polilla, tai missä opiskelevatkaan, kehittyy omanlaisensa opiskeiljakulttuuri joka suosii kummallista huumoria jota ei ees haluta muiden ymmärtävän ja perinteiset arvot pidetään ihan ylimmässä kunnioituksessa. Siltä se minusta ulkopuolisena näytti, vaikka tiedän että yleistän. Olisikin joskus ollut kiva tavata niitä sosiaaliset taidot omaavia opiskelijoita polilta, mutta heillä oli varmaan kovasti vientiä. Muistan senkin kuinka tältä poikakaveriltani meinasi leuka pudota maahan kun sain kympin lukion matikasta. Hänellä oli jotenkin aina ennakko asenteita muiden osaamisista kohtaan ja sitä että mikä heidän paikkansa on tässä maailmassa. Vaikka oli siis tosi symppis ihminen ja kiltti, mutta jotenkin ei vaan osannut katsoa maailmaa omin silmin. Myöhemmin kun olen tavannut insinöörejä niin samantapaisia piirteitä olen huomannut ja siksi heitä karttanut.

      P.S. Maisteriksi kutsuin itseäni vain koska alkuperäinen pyysi tietoa ihmisten kouluuksesta/ammatista. Alunperin alani on matemaattisluonnontieteellinen, mutta olen suuntautunut muihin hommiin myöhemmin.

      • ~

        "Hänellä oli jotenkin aina ennakko asenteita muiden osaamisista kohtaan ja sitä että mikä heidän paikkansa on tässä maailmassa."

        Kuulostaa että olet oppinut häneltä jotain, ainakin mitä tulee ennakkoasenteisiin insinöörejä kohtaan...


      • n35v maisteri
        ~ kirjoitti:

        "Hänellä oli jotenkin aina ennakko asenteita muiden osaamisista kohtaan ja sitä että mikä heidän paikkansa on tässä maailmassa."

        Kuulostaa että olet oppinut häneltä jotain, ainakin mitä tulee ennakkoasenteisiin insinöörejä kohtaan...

        Kaikilla meillä on enakkoasenteita. Jotkut asenteet opimme vanhemmilta tms. ja jotkut opimme elämänkoulussa. Erona on kuinka paljon osaamme niistä joustaa. Minun oppimani enakkoasenne tuli elämänkoulusta ja osaan siitä kyllä joustaa. Hänen enakkoasenteensa tuli jostain vanhempien paapatuksesta ja hän ei osannut joustaa.


      • ~
        n35v maisteri kirjoitti:

        Kaikilla meillä on enakkoasenteita. Jotkut asenteet opimme vanhemmilta tms. ja jotkut opimme elämänkoulussa. Erona on kuinka paljon osaamme niistä joustaa. Minun oppimani enakkoasenne tuli elämänkoulusta ja osaan siitä kyllä joustaa. Hänen enakkoasenteensa tuli jostain vanhempien paapatuksesta ja hän ei osannut joustaa.

        Oma isäni oli niin vanhaa koulukuntaa että hän suositteli minulle insinöörin koulutusta. Luuli kai reppana vilpittömästi tekevänsä palveluksen, enkä minäkään siinä vaiheessa osannut kyseenalaistaa valintaa kun en vielä tiennyt millaiset ennakkoasenteet tulisin kohtaamaan.

        Hyvä jos tarvittaessa pystyt joustamaan, kunhan insinööri on ensin todistanut kelpoisuutensa. Olen minäkin siinä joskus onnistunut, mutta monesti en enää jaksa edes puolustautua kun en välttämättä tunne tehneeni kovin suurta vääryttä kenellekään sillä että olen opiskellut teknistä alaa.


      • n35v maisteri
        ~ kirjoitti:

        Oma isäni oli niin vanhaa koulukuntaa että hän suositteli minulle insinöörin koulutusta. Luuli kai reppana vilpittömästi tekevänsä palveluksen, enkä minäkään siinä vaiheessa osannut kyseenalaistaa valintaa kun en vielä tiennyt millaiset ennakkoasenteet tulisin kohtaamaan.

        Hyvä jos tarvittaessa pystyt joustamaan, kunhan insinööri on ensin todistanut kelpoisuutensa. Olen minäkin siinä joskus onnistunut, mutta monesti en enää jaksa edes puolustautua kun en välttämättä tunne tehneeni kovin suurta vääryttä kenellekään sillä että olen opiskellut teknistä alaa.

        Ryvetkö itsesäälissä vai ymmärsinks väärin? Mitä esimerkiksi pitää sisällään "insinööri on ensin todistanut kelpoisuutensa"? Minun kohdalla hänen ei paljonkaan tartte tehdä vaan muutamasta ensimmäisestä lauseesta alkaa jo tulla semmonen olo että tämä onkin ihan OK tyyppi.

        Ehkäpä se juuri onkin siinä että alallesi usein mennään vanhempien suosituksesta. Sekaan mahtuu silloin paljon sellaisia jotka muitta mutkitta tekevät kuten äiskä tai iskä sanoo vaikka pitäis jo siinä iässä ajatella omilla aivoillaan. Eli alalle hakeutuu tietynlaisen luonteen omaavia ihmisiä jotka eivät välttämättä kaikkia viehätä. Sekaan mahtuu tietenkin muunkinlaisia.

        Sinullakin on varmasti ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan. Jotkut ei perustu omiin kokemuksiin esim. ehkä et ole seurustellut prostituoitujen, kaupan kassojen, siivoojien kanssa mutta silti sulla voi olla ennakkoluuloja. Jotkut voi perustua kokemukseen, esim. jos joku tatuoitu nainen on kohdellut sinua huonosti niin seuraavan sellaisen kohdalla olet varovaisempi. Sellaisia me homo sapiensit olemme että yritämme oppia ja analysoida.


      • ~
        n35v maisteri kirjoitti:

        Ryvetkö itsesäälissä vai ymmärsinks väärin? Mitä esimerkiksi pitää sisällään "insinööri on ensin todistanut kelpoisuutensa"? Minun kohdalla hänen ei paljonkaan tartte tehdä vaan muutamasta ensimmäisestä lauseesta alkaa jo tulla semmonen olo että tämä onkin ihan OK tyyppi.

        Ehkäpä se juuri onkin siinä että alallesi usein mennään vanhempien suosituksesta. Sekaan mahtuu silloin paljon sellaisia jotka muitta mutkitta tekevät kuten äiskä tai iskä sanoo vaikka pitäis jo siinä iässä ajatella omilla aivoillaan. Eli alalle hakeutuu tietynlaisen luonteen omaavia ihmisiä jotka eivät välttämättä kaikkia viehätä. Sekaan mahtuu tietenkin muunkinlaisia.

        Sinullakin on varmasti ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan. Jotkut ei perustu omiin kokemuksiin esim. ehkä et ole seurustellut prostituoitujen, kaupan kassojen, siivoojien kanssa mutta silti sulla voi olla ennakkoluuloja. Jotkut voi perustua kokemukseen, esim. jos joku tatuoitu nainen on kohdellut sinua huonosti niin seuraavan sellaisen kohdalla olet varovaisempi. Sellaisia me homo sapiensit olemme että yritämme oppia ja analysoida.

        Myönnän että minullakin on ennakkoluuloja esim. itsestään "humanisti" nimitystä käyttäviä ihmisiä kohtaan, mutta en minä niitä ennakkoluuloja pidä niin oikeutettuina että niitä alkaisin julistamaan esim. netin keskustelupalstalle (poikkeuksena nyt).


      • n35v maisteri
        ~ kirjoitti:

        Myönnän että minullakin on ennakkoluuloja esim. itsestään "humanisti" nimitystä käyttäviä ihmisiä kohtaan, mutta en minä niitä ennakkoluuloja pidä niin oikeutettuina että niitä alkaisin julistamaan esim. netin keskustelupalstalle (poikkeuksena nyt).

        (Mielestäni en ole mitään "julistanut".) Entä jos nimimerkillä 'ruma humanisti' joku nainen kysyisi että mikä on kuvottavinta naisissa? Etkö yrittäisi auttaa kertomalla mitä sinulle tulee mieleen mahdollisista heikkouksista joita karikatyyri 'rumalla humanistilla' voisi olla? Mielestäni olen vastannut ihan kauniisti ja asiallisesti ja tarkotuksenani on ollut auttaa/tuoda joku uusi ajatus lukijoille joita asia koskee.

        Tässäkin alotuksessa 'ruma insinööri' erikseen pyysi tietää ihmisten koulutus ja ammattitaustaa. Väkisinkin muistutti minua siitä insinööristä jonka tunsin ja joka pisti ihmisiä lokeroihin ammatin/opiskelutaustan (ja paljon muun) mukaan. Perustuen huom! isän ja äidin mielipiteisiin eikä siihen mitä on elämässään tullut vastaan.


      • ~
        n35v maisteri kirjoitti:

        (Mielestäni en ole mitään "julistanut".) Entä jos nimimerkillä 'ruma humanisti' joku nainen kysyisi että mikä on kuvottavinta naisissa? Etkö yrittäisi auttaa kertomalla mitä sinulle tulee mieleen mahdollisista heikkouksista joita karikatyyri 'rumalla humanistilla' voisi olla? Mielestäni olen vastannut ihan kauniisti ja asiallisesti ja tarkotuksenani on ollut auttaa/tuoda joku uusi ajatus lukijoille joita asia koskee.

        Tässäkin alotuksessa 'ruma insinööri' erikseen pyysi tietää ihmisten koulutus ja ammattitaustaa. Väkisinkin muistutti minua siitä insinööristä jonka tunsin ja joka pisti ihmisiä lokeroihin ammatin/opiskelutaustan (ja paljon muun) mukaan. Perustuen huom! isän ja äidin mielipiteisiin eikä siihen mitä on elämässään tullut vastaan.

        Kyllähän me insinöörit arvostamme sitä että olemme saaneet oikein matemaattis-luonnontieteellisen maisterisnaisen kympin matematiikalla kertomaan vioistamme. Lähden taas kerran korjailemaan puutteitani, kiitos avusta!


      • n35v maisteri
        ~ kirjoitti:

        Kyllähän me insinöörit arvostamme sitä että olemme saaneet oikein matemaattis-luonnontieteellisen maisterisnaisen kympin matematiikalla kertomaan vioistamme. Lähden taas kerran korjailemaan puutteitani, kiitos avusta!

        Olenko joutunut johonkin ahtaaseen lokeroon pääsi sisällä? Ei taida aivokurkiainen toimia kun et osaa yhdistellä asioita vaan iske putkiaivosyndrooma.

        Sanoinhan jo että omasta taustastani kerroin vain siksi koska aloittaja erityisesti pyysi. Kysy häneltä miksi pyysi.

        Kympin matikkajutun kerroin kuvailemaan miten tyhmistä asioista entinen poikakaverini oli ällistynyt. En minä ainakaan mieti että tuolla ja tuolla on varmaan seiska matikassa. Osoittaa mimmonen ajatusmaailma on.

        Aloittaja muuten erityisesti kysyi mikä kuvottaa "3. Ammatti/koulutus/työ: liian pieni palkka, liikaa rahaa, insinööriys, jne." Huom: insinööriys!!


      • ~
        n35v maisteri kirjoitti:

        Olenko joutunut johonkin ahtaaseen lokeroon pääsi sisällä? Ei taida aivokurkiainen toimia kun et osaa yhdistellä asioita vaan iske putkiaivosyndrooma.

        Sanoinhan jo että omasta taustastani kerroin vain siksi koska aloittaja erityisesti pyysi. Kysy häneltä miksi pyysi.

        Kympin matikkajutun kerroin kuvailemaan miten tyhmistä asioista entinen poikakaverini oli ällistynyt. En minä ainakaan mieti että tuolla ja tuolla on varmaan seiska matikassa. Osoittaa mimmonen ajatusmaailma on.

        Aloittaja muuten erityisesti kysyi mikä kuvottaa "3. Ammatti/koulutus/työ: liian pieni palkka, liikaa rahaa, insinööriys, jne." Huom: insinööriys!!

        Tai sitten ymmärrän oikein hyvin mitä tarkoitat, mutta olen niin lopen kyllästynyt insinöörien nälvimiseen etten enää jaksa kohteliaasti olla hiljaa. Sitten kun se ketsuppipullon tukos lopulta aukeaa, niin sitä tuleekin ihan kiitettävästi.

        Jos erehdyn koulutuksestani huolimatta lähtemään vaikka baariin ja päädyn juttusille naisten kanssa, niin saan aina kuulla jonkin seuraavista lauseista: "ooksää joku insinööri?", "arvasin että olet insinööri!", "voi ei!". Ja voit olla ihan varma että en kerro ammattiani tai koulutustani kuin lopulta äärimmäisen painostuksen alla.

        Jokin inhimillinen virhe työelämässä tai vapaa-ajalla kertautuu moninkertaiseksi jos tekijä on insinööri. Vaatimattomalla palkalla ja surkealla arvostuksella yritän tehdä parhaani, mutta odotukset on silti kuin olisin joku oraakkeli. Moni varmaan vetoaa siihen että kyse on huumorista, mutta siinä tapauksessa vaihdan mielelläni huumorintajuttomampaan seuraan.


    • yhhyh

      1. Luonne: teennäisyys, ilkeys, täydellinen saamattomuus, lyhytjännitteisyys, pessimistisyys, mielistely

      2. Ulkonäkö: huomattava ylipaino, selkeä päärynävartalo, unenpuute, joka näkyy naamasta, likaisuus, vittuuntunut tai ylimielinen ilme aina ja kaikkialla, erittäin huono ryhti

      3. Ammatti/koulutus/työ: ei peruskoulun jälkeistä loppuun suoritettua koulutusta, tahallinen työttömyys

      4. Menneisyys: useampi avioero

      5. Muut: ??? "veltto" puhetapa (melko yleinen pk-seudun nuorilla ja nuorehkoilla miehillä)

    • Tetro

      Musta ainakin "kuvottava" tarkoittaa oksettavaa tai todella luotaantyöntävää, jolloin puhutaan ihmisistä, joiden kanssa ei haluaisi olla edes samassa huoneessa. Tällaisia piirteitä on todella vähän. Lähinnä tulee mieleen epäsiisteys (hampaat pesty viimeks 2005 ja lakanat vaihdettu samana vuonna) ja sellainen suorastaan sairaalloinen sisäänpäin kääntyneisyys (henkilö on ahdistuneen oloinen, ei katso ketään, ei puhu kellekään ja koko olemus on vedetty niin kasaan kuin mahdollista). Mutta vaikka vastenmielisiä piirteitä ei miehissä mun mielestä juuri olekaan, ei se silti tarkoita, että niiden kanssa kannattais seurustella.

      • Ruma insinööri

        Tuosta sisäänpäinkääntyneisyydestä: itse olen sen verran Turussa viettänyt aikaa, että voisin melkein yleistää siellä asuvien ihmisten olevan tuollaisia. Asuin 6 kk eräässä talossa, joka päivä satuin erään asukkaan kanssa hissiin. Koskaan hän ei tervehtinyt eikä katsonut päin, käänsi selkänsä ja tuijotti maahan. En enää parin viikon jälkeen tervehtinyt ääneen, odotin katsekontaktia jota ei tullut. Muut naapurit ja oikeastaan melkein koko kaupunki paria lounasruokalan myyjää ja yhtä automyyjää lukuunottamatta tuntui olevan samanlaisia. Miten siellä porukka oikein pariutuu???

        Pidin itseäni aina hiljaisena ja introverttina, mutta näihin janttereihin verrattuna olen A-luokan supliikkimies. Tai ehkä turkulaiset haistoivat insinööriyden kaukaa ja kieltäytyivät siksi katsomasta päinkään ;)


      • j anni

        Minusta taas elvistely, äänekäs kailotus, sutkius ottaa päähään. Lähden heti paikalta sellaisen p-pään havaitessani.


      • ljdjfljgld
        Ruma insinööri kirjoitti:

        Tuosta sisäänpäinkääntyneisyydestä: itse olen sen verran Turussa viettänyt aikaa, että voisin melkein yleistää siellä asuvien ihmisten olevan tuollaisia. Asuin 6 kk eräässä talossa, joka päivä satuin erään asukkaan kanssa hissiin. Koskaan hän ei tervehtinyt eikä katsonut päin, käänsi selkänsä ja tuijotti maahan. En enää parin viikon jälkeen tervehtinyt ääneen, odotin katsekontaktia jota ei tullut. Muut naapurit ja oikeastaan melkein koko kaupunki paria lounasruokalan myyjää ja yhtä automyyjää lukuunottamatta tuntui olevan samanlaisia. Miten siellä porukka oikein pariutuu???

        Pidin itseäni aina hiljaisena ja introverttina, mutta näihin janttereihin verrattuna olen A-luokan supliikkimies. Tai ehkä turkulaiset haistoivat insinööriyden kaukaa ja kieltäytyivät siksi katsomasta päinkään ;)

        Hahaa, loistava kuvaus turkulaisuudesta.


    • Turn off

      Tähän on jonkinverran vaikea vastata, kun kokonaisuus ratkaisee, mutta listaan tässä joitakin ominaisuuksia joista en miehessä (seurustelumielessä) pidä.

      -epähygieenisyys ja se ettei pidä itsestään huolta. Haisee pahalta ja tukka on rasvainen, on liikaa painoa tyyliin tikkujalat ja pallomaha.
      -Nariseva tai muuten vain epämiellyttävä ääni. Ääni on tärkeä, joten se saisi mieluiten olla maskuliininen.
      -Liiallinen laihuus ja lyhyys. Mies saa olla vartaloltaan reilusti mies, hieman voi olla ylipainoa, mutta ei kuitenkaan mikään kävelevä rasvakertymä. Kunhan huomaa että pitää itsestään huolta. Laihasta miehestä ei saa otetta, vaan että tuntuu kuin tuuli voisi viedä mennessään. Mies saa olla myös pidempi, sillä lyhyet eivät innosta.
      -Puhekyvyttömyys, sillä en kiinnostu juroista ja puhumattomista tyypeistä. Hyvä yleistieto, avuliaisuus, sosiaalisuus ja yleensä se että pystyy puhumaan asioista, on tärkeää.
      -Huumorintajuttomuus. Elämässä pitää olla huumoria.
      -Riippuva käyttäytyminen. Osoittaa, että mies ei pärjää itsenäisesti, vaan soittelee koko ajan ja haluaa viettää jokaikisen hetken lähellä.
      -Väkivaltaisuutta, rikollisuutta sun muita tajuttomia aggressioita ja pimahteluja on varmaan turha mainitakaan, sillä nämä ovat täydellinen turn off.
      -Pakkomielteisyys esim. nettipeleihin ym. internetmaailmaan.


      Tässä muutamia tärkeimpiä. Tietysti myös kasvot ovat tärkeät ja varsinkin silmät sielun peili. Se vaan on niin että joidenkin kanssa kemiat kohtaavat ja joidenkin ei.

    • x-merkki

      Ei ehkä kuvottavaa, mutta vastenmielistä on katkeruus. Se tulee kyllä puheissa ilmi, oli sitten mies esittävinään mitä tahansa muuta. Ja se, että ollaan olevinaan niin avarakatseisia ja ymmärtäväisiä, mutta sitten kuitenkin tuomitaan herkästi ihmiset, jotka ovat eri mieltä asioista kuin mies itse. En pidä myöskään pikkumaisuudesta, pilkunnussinnasta tai siitä, että itseä tuodaan liikaa esille "kylmien saavutusten" kautta, esim. ura tai varallisuus.

    • rose18

      1. Luonne: väkivaltainen, aggressiivinen,tyhmä, itsekäs ja pettäjä tyypiä
      2. Ulkonäkö:joko sairaanlihava eli alkaa oleen kovettumia tai ei jaksa enään yhtään(tarvii pitopalvelun) liikkua tai päinvastaavasti anorettikko. hygieenia ja pyllyvako(eli housut roikuu) 8/
      3. Ammatti/koulutus/työ: ei merkitystä.
      4. Menneisyys: tuskin oisi merkkitävää jos muut vastaukset pitää.
      5. Muut: ??? sairaat seksuaalisuuntaukset: pedofilia yms.

      olen 25v
      varattu

      • rose18

        hygienia= epähygienia


    • henkevä elsa

      Eipä taida olla materiaalista puutetta niin listataan lisää ):
      Kaljottelee. örveltäjä, paskanpuhuja, samanoloisella haisulla höystettynä vieläpä, höpöttää ja katsoo urheiluja ja nettipelejä, mielestään ovela ja viisautta, kun kaljapäissään vaihtelevat tavaroita jossa yrittävät hyvin innostuneesti höplöttää toisiaan. Miettivät ja lyövät vetoa älyttömistä asioista.
      Samoille 2-mielisyyksille hohottaminen ja suorastaan loppumattomiin, pierukin riittää aiheeksi.
      Perverssien ajattelu. Ajattelukin, koska se näkyy heti naamasta ja pössähtää sitten kuitenkin ulos suurella varmuudella älyttömänä sanasekoiluna, ja sitten hohohoo...
      Sanoo olevansa kova mies, olisi mannerheimin sankari, jos sotaa olisi jatkunut, katsoo kesällä intensiivisesti tissejä (ja talvellakin vaikka csätistä jos ei muualta) ja on mielestään asiantuntija ja pettämätön arviointisilmä alalle. Kovuus kuitenkin tipo tiessään jos tissiliivit pitää ostaa, vaikka numerot valmiina lapulla. Sellainen on mies.

      • ÄIJÄ MIES

        NÄIN KAUNIISTA SANOISTA ME MIEHET OLEMME IMARRELTUJA, KOSKA NUO KERTOVAT NIIN PALJON JUURI TEISTÄ. nyt viihdymme TUOLLAISTEN KAKSINAAMAISTEN PASKANPUHUJIEN KANSSA. MEILLÄ ON VARMASTI HAUSKAA YHDESSÄ, KOSKA PUHUTTE PASKAA SELÄN TAKANA.


      • LESBOREIJO
        ÄIJÄ MIES kirjoitti:

        NÄIN KAUNIISTA SANOISTA ME MIEHET OLEMME IMARRELTUJA, KOSKA NUO KERTOVAT NIIN PALJON JUURI TEISTÄ. nyt viihdymme TUOLLAISTEN KAKSINAAMAISTEN PASKANPUHUJIEN KANSSA. MEILLÄ ON VARMASTI HAUSKAA YHDESSÄ, KOSKA PUHUTTE PASKAA SELÄN TAKANA.

        ÄLKÄÄ KYSYKÖ TA LUKEKO JOS ETTE HALUA KUULLA TOTUUTTA!
        MINUA ETTOO KALTASENNE ÄÄLIÖ-PÄLLIT! PASKA! SILLÄ OLETTE SITÄ MITÄ SYÖTTE KYRPÄÄ NIMITTÄIN!


    • nainen 36 v.

      -Vähättely, eli pitää itseään täydellisenä
      -peliriippuvuus
      -tuhlaavaisuus
      -kokoajan menossa
      -ei vastaa viesteihin

    • ehdottomat eit

      Luonne: ylpeä, koppava, näsäviisas, röyhkeä, tyhmä -> (tilannetaju-tunneäly), nynny, väkivaltainen, tylsä
      Ulkonäkö: liian lihava, liian laiha, liian lyhyt, liian pitkä (no pituus voi ääripäissäkin olla ok jos muuten on ihana pakkaus), huono hygienia
      Ammatti: metsästäjä, turkistarhaaja, maatalous (eläimet jotka menee lihoiksi), bordellin pyörittäjä, lakimies -> joka puolustaa selkeää vääryyttä
      Menneisyys: rikollisuus, koulukiusaaja

    • täykkärit

      Kuvottavaa sanan varsinaisessa merkityksessä:

      kaivostyöläinen (nasaali- tai anusalue), ruskeiden henkien vapautus ja sille nauraminen, ruokalautasen ja kielen fyysinen kontakti, äänien generointi valtaistuinhuoneessa...

      • Sponge-Bob

        "ruokalautasen ja kielen fyysinen kontakti"

        voi vittu mrs fancy pants, miten olis "kielen ja haarukan tahaton kontakti, ihmisen ruumiillisuuden tunnustaminen, ulostaminen ja virtsaaminen, hikoilu helteellä"...........................................................................>


    • d6r097i,8

      Näin pitkä ketju eikä yksikään nainen sanonut (tai ainakaan kehdannut myöntää) että miestä tekee kuvottavan seksuaalinen kokemattomuus?

      • Atm no 28

        Älä nyt. Sen sanominenhan edellyttäisi rehellisyyttä. Joka on naisille äärimmäisen vieras, tuntematon ja käsittämätön ominaisuus.

        Pitäisi olla erilliset ketjut sille, mitä naiset sanovat miehen kuvottavaksi ominaisuudeksi ja mikä on naisten mielestä miehen kuvottava ominaisuus.


      • Anonyymi
        Atm no 28 kirjoitti:

        Älä nyt. Sen sanominenhan edellyttäisi rehellisyyttä. Joka on naisille äärimmäisen vieras, tuntematon ja käsittämätön ominaisuus.

        Pitäisi olla erilliset ketjut sille, mitä naiset sanovat miehen kuvottavaksi ominaisuudeksi ja mikä on naisten mielestä miehen kuvottava ominaisuus.

        Minnuu vituttaa piemulkkuset miehet, kun revani ei täyty niistä. Ei edes kolmesta!


    • Anonyymi

      Ei miehen tarvitse olla mitenkään erityisen kuvottava, jotta en missään tapauksessa halua häntä kumppanikseni. Jos en ole kiinnostunut ko. miehestä, niin en halua häntä. Hän voi olla ihan mukava ja ihan ok, mutta jos en halua, niin en halua.

      Ainoa oikeastaan oleellinen tekijä on luonne. Miehen pitää olla miellyttävä ja mukava ja sopivasti samantyyppinen kuin itse olen. Tietenkään ei saa väkivaltainen, eikä aggressiivinen, mutta ei myöksään liian vilkas ja sosiaalinen ja kaivata menoa ja meininkiä jne. En jaksaisi liian menevää seuraa, enkä tykästy sellaiseen.

    • Anonyymi

      Yli kolmekymppiset miehet jotka vielä pelaavat jotain lasten videopelejä, varsinkin jos tämä heijastuu muuhun elämään (kokemattomuus, työttömyys, markettivaatteisiin pukeutuminen, epäsiisteys, ylipaino, kaverittomuus).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe