Ajattelin nyt kirjottaa tänne oman juttuni... en tiiä oisko parempi laittaa tää kirjotus johonki mielisairaus osastolle tai vastaavaan mut noh laitetaaan tähän :P... juuuu eli oon siis todella mustasukkainen, neuroottinen ja outo :P... ja sen vaan sanon ettei tätä kukaan ihan terve voi ymmärtääkkään. mut niih.. sanon jo nyt et en haluu mitään "huoh huoh WTF?? :o" kommentteja. tunkekaa perseeseenne ne, Enkä mitään v*mäisiä kommentteja myöskään koska ne alkaa raivostuttaa ja saa pahan mielen. Jos jollain ois jotain ystävällisii neuvoja tai muuta niin ois kiva kuulla muiden kokemuksia. Mä en siedä mitää "silmien pyörittely kommentteja"... oon pimee mut minkäs teet. vihaan ilkeitä ylimielisiä kommentteja ja ihmisiä. ja haluisin ampuu ne....
Noh ongelmiahan mulla on vaikka muille jakaa. ei oo helppo olla mikä on. Mun mustasukkasuus on ihan järjetyöntä ja niin turhista asioista kun olla ja voi. Kumppani ei anna mulle mitään aihetta siihen ja osottaa ja tiiänkin että oon paras jä tärkein, eikä hänellä yhtä vakavia suhteita ole ollut.. En ole itsekään ennen välittänyt näin paljon kenestäkään. Ehkä senkin takia olen niin musta)
pimeet jutut ja mustasukkasuus
3
477
Vastaukset
- sickhead91
mut sitten sain selville ja järkytyin tosi pahasti kun tajuysin että hän oli ihan playeri.. olin kyl sillon 16 ja se 30.. että näin.. vuoden viel tuhlasin sen kanssa. ja oli hänell muiden kanssa jutttua samaan aikaan, valhetelua ja salailua :P kai noista jutuista johtuen mustakin on tullut mitä oon.. Mulla on ollu terapia käyntejä yhestä toisesta jutusta johtuen, ku pimahin ja semmosta.. muttei se terapia mitään auta kun on niin epäpätevä se eukko siellä.. ja nytkin pitäis olla käyntejä mutta hän on ollut sairaana aika kauan,, ainakin 3 vk, eikä ole soittanut minulle vaikka on pitänyt. ja ois pitäny sopii uutta aikaa. mielenterveyspalvelut on niin perseestä, ei oo resursseja. mä tarttisin aika älykkään ihmisen mun "kalloja kutistamaan" enkä mitään turhaa lässynlässyn läätä. kaipaan ymmärrystä. ja apua.... Nyt varmaan kyl saisin jonkun toisen ihmisen sen tilalle, kun on tutkimus jakso vaan menossa... mut niih.... pitäis näistäkin pakkoajatuksista ja mustasukkasuus asioista puhua siel. en vaan oikeen usko että mikään voi mua auttaa :< .. joskus 12-14.v mulla on ollut paha ocd.. luulen että nää nyt on jotain vastaavia juttuja, paitsi että sillon oli sairaiuspelkoja ja vahingoittamispelkoja ja likasuus juttuja.. ei nyt semmosia sentään... en sitten tiedä.... ei oo oikeita kunnon kavereitakaan nii ei oikeen ketään jolle puhuiskaan ja ymmärtäis.
Oon aika hitler. ja mä vihaan melkeen kaikkia. ja kun tuntuu että kaikki inhoaa mua ja kattoo jotenkin oudosti ja ettei musta kukaan pidä. ihmiset on idiootteja melken kaikki. että näin, tämmöstä täl kertaa! ja pelottaa kaikki miehen viejät sun muut. mun mies on viel aika hyvänäkönen niin ärsyttää suunnattomasti jos joku nainen vaikka kattoo häntä "silleen".... en pysty ees telkkarii kattoo kunnolla kun jos nään siin jonkun paremman näkösen tai horatsun näkösen niin alkaa ärsyttää.. on vähän huono minäkuva. alan sit vertailee.. kaikki ahistaa... kelailen pimeitä juttuja päivät pitkät. ne saa tosi tuskasen olon mulle... vetelen rauhottavia, muttei nekään auta ellei ota yliannostusta niin vähän pökkyrää sentään. Pitäiskö laitokseen hakeutuu tjs? hahaha
. ehkä mä ihan vapaana liikun njähhnäjhh :P:OOOO!"#¤&(!&/"%#%"¤"#¤"
help?- sickheadd
no voi pillu... tosta puuttuu iso osa tekstii:. koitin kopioida sen osan tekstista kun ei mahtunu tohon samaan ketjuun. mut eihän tossa nyt oo läheskään koko juttua. eu näy ne mun itse mustasukkasuus jutut :PPP
- Candida
Musta tuntuu, että sä olet nyt jäänyt jumiin siihen ajatukseen itsestäsi aivan hulluna ja sekona ihmisenä. En väitä, etteikö sinulla oikeastikin olisi mielenterveydellisiä ongelmia, mutta tekstistä paistaa halu korostaa ja suurennella niitä vielä lisää. Vaikka et suoraan sanokaan, tunnet varmasti jopa jonkinlaista ylpeyttä siitä, kun olet niin hullu ja mahdoton, ettei terapeutitkaan osaa auttaa. Tämä on ihan normaali reaktio, kun mielenterveydessä on vikaa. Itsekin masentuneena ollessani halusin tuntea itseni vielä masentuneemmaksi ja oikein velloa siinä ja ajatella, miten en koskaan siitä paranisi. Jossain vaiheessa kuitenkin havahduin ja tajusin, että HALUAN parantua. Siitä se sitten lähti pikkuhiljaa helpottamaan.
Asioitasi varmasti vaikeuttaa myös tuo viha, mitä tunnet lähes kaikkea kohtaan. Siitäkin voi parantua. Tuntuu varmasti tyhmältä ajatukselta, mutta kun tietoisesti ajattelee vähemmän vihaisesti, huomaa pian, ettei tunnekaan enää niin paljon vihaa. Ehkä sitä myötä oppisit rauhoittumaan ja ajattelemaan ja näkemään asioita selkeämmin. Terapeutin vaihto saattaisi myös helpottaa, jos tuntuu, ettet nykyisen kanssa toimeen tule. Toivottavasti muistat kuitenkin, ettei terapeutin tarkoitus ole antaa sinulle valmiita vastauksia mihinkään, vaan saada sinut ajattelemaan asioita itse.
Toivottavasti et nyt ottanut tätä minään vittuiluna tai hyökkäyksenä, sillä sellaiseksi en tätä tarkoittanut. Kirjoittele vaikka lisää kuulumisiasi tänne, jos haluat. Tsemppiä paranemiseen ja parempaa tulevaisuutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896