Elikkä näyttää nollaa kokoajan.. Mistä mahtaisi todennäköisimmin johtua? Anturista vai mittaristosta vai mistä?
Ihan vain että mistä alan ekana purkamaan :D
Bensamittari ei toimi
7
4073
Vastaukset
- tankki !!
yleensä vie mittarin nollaan
- mige4
Eilen vian huomasinkin, aattelin aluks että gaso on iha lopussa, sitte kun tankille menin ja löin tankkiin 13l bensaa niin ei mittari heilahtanutkaan.
- ooppeliksi
mige4 kirjoitti:
Eilen vian huomasinkin, aattelin aluks että gaso on iha lopussa, sitte kun tankille menin ja löin tankkiin 13l bensaa niin ei mittari heilahtanutkaan.
opelissa vm-90 ainakin tankissa olevan anturin maajohto oli hapettunut.
putsaus auttoi.
- sunny se on mun ny
ei ole kristallipalloa että näen mikä premium nissan kyseessä, noissa eri malleissa kun on omat vikansa, vai onko tää nismo ollenkaan, no mistäpä mä sen tietäisin. no ainakin n13 sunnyssä on mittariston takana jännitteensäädin joka rikkoutuessaan näyttää tyhjää tankkia ja lisäksi lämpömittari ei toimi,
- topicin aloittaja
sain mittarin toimimaan sulakkeen vaiholla!
- 12456y7
Kaikki rahat menny riisikippoon ja ruostevaurioiden korjauksiin ja ei ole varaa tankata?
- asdasdasdasdadsasd
jopas vitsikäs mies olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754301
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans974022Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282014
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1371696- 561682