Elikkä näyttää nollaa kokoajan.. Mistä mahtaisi todennäköisimmin johtua? Anturista vai mittaristosta vai mistä?
Ihan vain että mistä alan ekana purkamaan :D
Bensamittari ei toimi
7
3901
Vastaukset
- tankki !!
yleensä vie mittarin nollaan
- mige4
Eilen vian huomasinkin, aattelin aluks että gaso on iha lopussa, sitte kun tankille menin ja löin tankkiin 13l bensaa niin ei mittari heilahtanutkaan.
- ooppeliksi
mige4 kirjoitti:
Eilen vian huomasinkin, aattelin aluks että gaso on iha lopussa, sitte kun tankille menin ja löin tankkiin 13l bensaa niin ei mittari heilahtanutkaan.
opelissa vm-90 ainakin tankissa olevan anturin maajohto oli hapettunut.
putsaus auttoi.
- sunny se on mun ny
ei ole kristallipalloa että näen mikä premium nissan kyseessä, noissa eri malleissa kun on omat vikansa, vai onko tää nismo ollenkaan, no mistäpä mä sen tietäisin. no ainakin n13 sunnyssä on mittariston takana jännitteensäädin joka rikkoutuessaan näyttää tyhjää tankkia ja lisäksi lämpömittari ei toimi,
- topicin aloittaja
sain mittarin toimimaan sulakkeen vaiholla!
- 12456y7
Kaikki rahat menny riisikippoon ja ruostevaurioiden korjauksiin ja ei ole varaa tankata?
- asdasdasdasdadsasd
jopas vitsikäs mies olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723