Kumman lajin treenit ovat raskaampia Krav Magan vai thainyrkkeilyn kulutukseltaan (eli kumpi kuluttaa enemmän kaloreita)?
Entäpä kummassa harjoitukset ovat monipuolisempia?
Onko Krav Magassa myös sparria, kuten Muay Thaissa?
Kumpi on raskaampaa?
2
360
Vastaukset 2
- Magaisti
Thaiboxiing on yleisesti ottaen raskaampaa, koska siinä sparrataan enemmän ja on vähemmän silkkaa tekniikkaharjoittelua ja teoriaa tositilanteita varten. Otettiinpa yhdellä krav maga-leirillä jopa fläppitaulu esille, johon israelilainen kouluttaja piirteli kaavioita oikeasta rytmityksestä tekniikoissa.
Maga-tunnit ovat monipuolisempia, koska ei harjoitella (vain) ottelemista varten, vaan kaikenlaisia uhkia vastaan, mukaanlukien aseuhat.
Magaan kuuluu myös sparraus, tosin ensimmäisillä tasoilla pääpaino on tekniikkaharjoittelussa ja sparraus tulee vähitellen mukaan, aluksi ns. "slow fighting" muodossa. - 7884
molemmat raskaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512