Saisimmepa kunnon markkinat Askolaan! No, toiveajattelua..
Markkinat Askolaan
14
611
Vastaukset
- mukaan vaan.
joka kylä järjestää myyjäistä ja markkinaa ainakin kesäisin.
- 8865099
Kyllä kirkonkylälle on kesällä tulossa markkinat ja kunnon vanhanajan silta-tanssitkin
- lavatanssit!
8865099 kirjoitti:
Kyllä kirkonkylälle on kesällä tulossa markkinat ja kunnon vanhanajan silta-tanssitkin
vanhanajan.
- toinen myyjä
8865099 kirjoitti:
itse tuoreena askolalaisena yrittäjänä olen kyllä paikalla jos markkinat/myyjäiset järjestetään.... vaikka tuskin suuria tuloja tulisikaan. Outo suhtautuminen joillakin.
- Myyjä---
eihän siellä ole edes asiakkaita. Ei muutama sata asiakasta myyjien taskuun tuo tuloja.
- Pysy pois
Mene sitten mihis tykkäät!
- käykö kauppa?
Onpa ylimielinen suhtauminen myyjällä.
- Myyjä---
käykö kauppa? kirjoitti:
Onpa ylimielinen suhtauminen myyjällä.
pks käy kauppa niin hyvin ettei jokaiseen rupuseen pikkukylään tarvii tulla aikaansa tuhlaamaan.
Tuotteita menee kaupaksi vähän liikaakin, kiirettä pukkaa valmistuksessa. - se rättikauppias
Myyjä--- kirjoitti:
pks käy kauppa niin hyvin ettei jokaiseen rupuseen pikkukylään tarvii tulla aikaansa tuhlaamaan.
Tuotteita menee kaupaksi vähän liikaakin, kiirettä pukkaa valmistuksessa.Nyt tunnistan. Siskosi raahaa myytävää ulkomailta.
- Myyjä---
se rättikauppias kirjoitti:
Nyt tunnistan. Siskosi raahaa myytävää ulkomailta.
arvattu. En myy rättejä eikä mulla ole siskoa.
- itsekkin
Myyjä--- kirjoitti:
arvattu. En myy rättejä eikä mulla ole siskoa.
vastaisin :D Mut kasvot meni
- Myyjä___
itsekkin kirjoitti:
vastaisin :D Mut kasvot meni
En ole Askolan markkinoilla enkä Porvoossakaan koskaan käynnyt. Sulla taitaa olla helvetin hyvä mielikuvitus vai katsooko tämä rättikauppias kenties peilistäsi aamulla ?
- has!
Myyjä___ kirjoitti:
En ole Askolan markkinoilla enkä Porvoossakaan koskaan käynnyt. Sulla taitaa olla helvetin hyvä mielikuvitus vai katsooko tämä rättikauppias kenties peilistäsi aamulla ?
Kummalista ettet ole käynyt ja kuitenkin muka tiedät...=). Anna olla, peli on menetetty.
- Myyjä___
has! kirjoitti:
Kummalista ettet ole käynyt ja kuitenkin muka tiedät...=). Anna olla, peli on menetetty.
nyt en ymmärrä mistä sä edes puhut. Aamulääkkeet jääneet ottamatta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089