Saisimmepa kunnon markkinat Askolaan! No, toiveajattelua..
Markkinat Askolaan
14
608
Vastaukset
- mukaan vaan.
joka kylä järjestää myyjäistä ja markkinaa ainakin kesäisin.
- 8865099
Kyllä kirkonkylälle on kesällä tulossa markkinat ja kunnon vanhanajan silta-tanssitkin
- lavatanssit!
8865099 kirjoitti:
Kyllä kirkonkylälle on kesällä tulossa markkinat ja kunnon vanhanajan silta-tanssitkin
vanhanajan.
- toinen myyjä
8865099 kirjoitti:
itse tuoreena askolalaisena yrittäjänä olen kyllä paikalla jos markkinat/myyjäiset järjestetään.... vaikka tuskin suuria tuloja tulisikaan. Outo suhtautuminen joillakin.
- Myyjä---
eihän siellä ole edes asiakkaita. Ei muutama sata asiakasta myyjien taskuun tuo tuloja.
- Pysy pois
Mene sitten mihis tykkäät!
- käykö kauppa?
Onpa ylimielinen suhtauminen myyjällä.
- Myyjä---
käykö kauppa? kirjoitti:
Onpa ylimielinen suhtauminen myyjällä.
pks käy kauppa niin hyvin ettei jokaiseen rupuseen pikkukylään tarvii tulla aikaansa tuhlaamaan.
Tuotteita menee kaupaksi vähän liikaakin, kiirettä pukkaa valmistuksessa. - se rättikauppias
Myyjä--- kirjoitti:
pks käy kauppa niin hyvin ettei jokaiseen rupuseen pikkukylään tarvii tulla aikaansa tuhlaamaan.
Tuotteita menee kaupaksi vähän liikaakin, kiirettä pukkaa valmistuksessa.Nyt tunnistan. Siskosi raahaa myytävää ulkomailta.
- Myyjä---
se rättikauppias kirjoitti:
Nyt tunnistan. Siskosi raahaa myytävää ulkomailta.
arvattu. En myy rättejä eikä mulla ole siskoa.
- itsekkin
Myyjä--- kirjoitti:
arvattu. En myy rättejä eikä mulla ole siskoa.
vastaisin :D Mut kasvot meni
- Myyjä___
itsekkin kirjoitti:
vastaisin :D Mut kasvot meni
En ole Askolan markkinoilla enkä Porvoossakaan koskaan käynnyt. Sulla taitaa olla helvetin hyvä mielikuvitus vai katsooko tämä rättikauppias kenties peilistäsi aamulla ?
- has!
Myyjä___ kirjoitti:
En ole Askolan markkinoilla enkä Porvoossakaan koskaan käynnyt. Sulla taitaa olla helvetin hyvä mielikuvitus vai katsooko tämä rättikauppias kenties peilistäsi aamulla ?
Kummalista ettet ole käynyt ja kuitenkin muka tiedät...=). Anna olla, peli on menetetty.
- Myyjä___
has! kirjoitti:
Kummalista ettet ole käynyt ja kuitenkin muka tiedät...=). Anna olla, peli on menetetty.
nyt en ymmärrä mistä sä edes puhut. Aamulääkkeet jääneet ottamatta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694