Apua puutarhatöihin

piha.apu

Olen aloitteleva puutarha yrittäjä porvoon lähialueella ja toimenkuvaan kuuluisi nurmikonleikkuut, pihakivetykset, pensastenleikkuut, oksien sahaukset, pihan siistinäpito, yms.. Tuntitaksa 25e sis alv. Huom kotitalousvähennys. Jos tarvitset apua pihallasi, ota yhteyttä näin aluksi: [email protected]

1

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkapuoli

Olen 70 v rouva ja makaan parhaillaan Helsingissä Laakson sairaalassa kuntoutumassa nilkan murtumasta. Tarvitsisin pihallani Kouvolan Verlassa apua puutarhatöissä. Avun tarvetta on monen laista. Minulla on erilaisia istutusprojekteja jäänyt kesken, kun teloin jalkani Helsingissä käydessä. Esimerkiksi puun taimet pitäisi saada maahan juurtumaan ennen talventuloa. On myös kivetystä jne. Porvoosta Verlaan on matkaa, mutta, jos itse ette pääse tulemaa, tiedättekö jonkun muun sopivan?

Marja Kokkonen, [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      194
      7614
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      84
      4180
    3. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      5
      4017
    4. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      388
      3674
    5. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      193
      3367
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      100
      3013
    7. Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?

Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä
      Maailman menoa
      124
      2539
    8. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      28
      2534
    9. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      62
      2115
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1973
    Aihe