Olen aloitteleva puutarha yrittäjä porvoon lähialueella ja toimenkuvaan kuuluisi nurmikonleikkuut, pihakivetykset, pensastenleikkuut, oksien sahaukset, pihan siistinäpito, yms.. Tuntitaksa 25e sis alv. Huom kotitalousvähennys. Jos tarvitset apua pihallasi, ota yhteyttä näin aluksi: [email protected]
Apua puutarhatöihin
piha.apu
1
872
Vastaukset
- jalkapuoli
Olen 70 v rouva ja makaan parhaillaan Helsingissä Laakson sairaalassa kuntoutumassa nilkan murtumasta. Tarvitsisin pihallani Kouvolan Verlassa apua puutarhatöissä. Avun tarvetta on monen laista. Minulla on erilaisia istutusprojekteja jäänyt kesken, kun teloin jalkani Helsingissä käydessä. Esimerkiksi puun taimet pitäisi saada maahan juurtumaan ennen talventuloa. On myös kivetystä jne. Porvoosta Verlaan on matkaa, mutta, jos itse ette pääse tulemaa, tiedättekö jonkun muun sopivan?
Marja Kokkonen, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435970
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282953- 1512929
- 262304
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 771468
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131192Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531040
- 87972