Huomenta rakas

aamun ensimmäinen kahvi
maitoa vain, ei sokeria

sanomalehti levällään
lukulasit nenänpään varassa
tiimarista ostetut
edulliset

hiukset tuhannella sotkulla
niiden kehyksissä
yön pöhöttämät kasvot

silmien ympärillä
viipyvät nukutut tunnit

olet niin kaunis

minulle

8

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan ihana runo, näin sen pitää ollakin, silloin rakkaus on aitoa...
      "hiukset tuhannella sotkulla ja viipyvät nukutut tunnit"
      saavat näkyä kasvoilla ja hän on aina kauniin näköinen ja
      silloin kun rakkaus on sydämessä ja sydämet näkevät toisensa!

      Kiitos hienosta runostasi.

      • Laudi

        Lapseen. Sekin pysyy.
        Aito rakkaus. Sydämestä sydämeen.
        Moni tavottelee mammonaa
        oikea rakkaus sykkivää sydäntä..

        hanget alkavat kantaa :)


      • Kiitos vaan itellesi! Tämä oli vaihteeksi sellainen runo joka syntyi hyvin nopeasti ja helposti. Ja tuntui itestänikin julkaisukelpoiselta :o). Yleensä näitä saa päkistella ja viilailla päivätolkulla, ja usein nakkaa kuitenkin lopuksi roskiin.


      • Laudi kirjoitti:

        Lapseen. Sekin pysyy.
        Aito rakkaus. Sydämestä sydämeen.
        Moni tavottelee mammonaa
        oikea rakkaus sykkivää sydäntä..

        hanget alkavat kantaa :)

        ...myös on vahva voima. Katoamaton luonnonvara.
        Toisin kuin hanget, jotka ei enää ole korkeat nietokset :o).
        Kiitos vastauksesta!


    • Runo -
      alkavalle päivälle,joka voi olla
      hyvinkin moni vivahteinen
      tunnelmiltaan että huonosti
      nukutun yön jälkeen peilissä
      tuijottavat kasvot voivat kertoa
      enemmän kuin ne kuuluisat sanat.

      Mutta jos "omistaa" jotain sellaista,
      mistä voi pitää turvallisesti kiinni,ehkä
      silloin peilikuvakin voi muuttaa kasvojaan

      hymyillen.

      Aamukahvit kauneudelle !

      • ...ei uskalla enää aamuisin katsoa. Julkisivu suojelee vastakkaisen sukupuolen hyökkäyksiltä. Paras pitäytyä vain kahvinkeiton ja voileivänteon parissa ensimmäiset pari tuntia.
        Kiitos!


    • Mysteriet

      Sinä se tiedät millä saat aamupalan sänkyyn =)

      Aivan tässä sydän pakahtuu :O

      • Jos aamupalan saisin sänkyyn, en kai sieltä nousisi koko päivänä. Ottaisin makeat tirsat ainakin lounaaseen asti. Mutta kyllä ne kahvit on vain itse keiteltävä, ja juotava omin avuin.
        Kiitos pakahduksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe