Penangissa hierojia?

Papparainen kiteeltä

Onko Penangin pohjoispuolella hyviä naishierojia kun pitäis päästä lomalla rentouttavaan hierontaan?
Ja jos on niin mikä mahtaa olla palvelun hinta 1h

4

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.varmaan

      Ainakin Kuala Lumpurissa on. En ole kyllä törmännyt Penangissa, mutta olisipa kumma jos ei olisi. Penanghan on vapaampi kuin Kuala Lumpur. Hieronta oli hiukan kalliimpaa Malesiassa kuin Thaimaassa.

      • verhon takana

        Niin tiedän, ettemme mieheni kanssa mene sinne ollenkaan.


      • papparainen kiteeltä

        Kerrotko vielä että miten ne HYVÄT hierontapaikat tunnistaa ja mikä siellä on käytäntö. Onko seinillä hinnat eri hieronnoista vai pitääkö se henk koht neuvotella ja tietenkin tinkata:((((
        Onko ne samanlaisia paikkoja kuin on thaimaassa ja suomessa vai miten ne tunnistaa.
        Tämä yksi kyseli että onko suihinottoa ja kyllä se ainakin minulle kävisi jos se kuuluisi loppuhuipennukseen:))


    • Outoja.käsitysiä

      Mistä kummasta on tullut harhaluulo että sitä extraa tyrkytetään? Minulla on kokemusta vain Thaimaasta ja Kuala Lunpurista, mutta joskus saan sellaisen käsityksen, että täällä Suomessa on ihan ammattitaidottomia jotka vain tyrkyttävät suuhoitoa. Ei ainakaan Thaimaassa niin ole. Se on asiallista ja ammattitaitoista eikä mitään tyrkytetä. Kerran kysyin terveys-palstalla, että onko Suomessa mies-hierojia niin kysymykseni telottiin ihan lapselliseksi koska Suomessa hieronta = sexiä ja vaan sexiä eikä mitään hierontaa. En usko sitä. Joku sanoi minulle, ettei Suomessa hierota naisia ollenkaan vaan kieltäydytään palvelemasta naisia. Jopas on merkillistä! Kyllä Thaimaassa on kaikki asiakkaat tervetulleita ja kaikki on ihan asiallista. Pattayallakin hieronta oli ammattitaitoista hierontaa mutta siihen sisältyi kaksi drinkkiä 20 vuotta sitten eli vihjattiin vain sillä tavalla, mutta ei muuten. Kummallista pelkoa Suomessa.

      Malesia on muslimimaa, tosin erittäin maltillinen sellainen koska puolet väestöstä on kinuskeja ja hinduja. Siten selvästi erottuva prostituutio on tabu. Kyllä ne hinnat ovat hyvin näkyvällä. Penangilla on kyllä aitoja sexi-hierontapaikkoja mutta niitä on vaikea löytää. Ehkä taksikuski tietää kun kysyy. Ne saattavat olla esim "kahvila"-nimikkeen alla ja ovessa saattaa lukea jotain peitellysti fysioterapiasta tai jotain eli kun oppii koodin niin ne paikat löytyvät. Mutta sellaisia thaihierontapaikkoja on ihan pääkaduilla Kuala Lumpurissa. Kiinalaiset näyttävät hintalistaa ja se hinta on vain se. Se on hiukan kalliimpaa kuin Thaimaassa mutta periaatteessa samanlaista. En usko musliminaisten koskaan hierovan miehiä. Eli kyllä Penangissa voi kävellä ihan rauhassa kadulla. Kyllähän poliisi puuttuisi heti seksin tyrkyttämiseen. Aviovaimo käräyttäisi helposti liian intiimin hieronnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe