Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sousse Medina varkaat

Tunis2

Soussen Medinassa toimii järjestäytynyt ryöstöliiga. Paikalliset naiset muodostavat tiiviin tungoksen, jonka
aikana paikallisia pikkupoikia käytetään hyväksi rikoksentekijöinä siten että he ottavat lompakon miesten reisitaskuhousuista (alhaalla olevat taskut) Sitten lompakkoa siirretään henkilöltä toiselle. Vanhat miesmyyjät ovat muka hyveellisen tietämätttömiä tapahtumista.
Ei kannata ostaa sielä mitään eikä osallistua kaupunkikierrokseen, Iskevät vastatulleisiin, ilmeisesti on jo
hotellissa joku yhdyshenkilö, joka viestittää rahoista ja lompakon sijainnista.


Mitään empatiakykyä näillä ei ole, ovat varmaan samaa sukua keskenään. Odottavat siellä uusia uhreja..

21

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opittu on

      Minut ryöstettiin eka iltana, ehdin tulla hotellista ulos ja kävellä n. 5 min niin käsilaukku vietiin. Sillon harmitti, mutta jälkeenpäin nauroin, että olisin naaman halunnut nähdä kun kundi avasi laukkuni ja huomasi ettei rahaa eikä kännykkää ollut, heh he .. en mene toista kertaa. Opas kertoi vasta menomatkalla, että ne odottaa hotellin ulkopuolella uusia ihmisiä, miksi ei kertonut tullessa, miinuksia tuli sille oppaalle.

      • Risto V.

        ahteriani tultiin hinkkaamaan Soussen medinassa vaikka vaimon kanssa kävelimme. Kiveskassejanikin taisi yksi basaarikauppias raapia ennenkuin kyykisti ja pamautti täydelliset paskat kengilleni. Ilmoitimme oppaalle asiasta.


    • medinan tyttö

      Kurja juttu :(

      Asun ihan lähellä Soussen Medinaa ja liikun siellä useamman kerran viikossa. Usein mulla unohtuu kännykkä tai lompakko avonaiseen verkkotaskuun laukun sivuun mikä roikkuu rennosti lantiolla. Joskus sen muistaessani olen ollut ihan varma, että nyt on kyllä pitkäkyntinen sen vienyt vaan kertaakaan ei 15 vuoden aikana minua ole Soussessa ryöstetty. Joten erittäin ikävä kuulla tuollaisista kokemuksista. Ainut kerta kun minulta on pöllitty lompakko se tapahtui Helsingin esplanadilla :D

      • kysyvä64

        uteliaisuudesta kysyisin mikä on saanut sinut muuttamaan sousseen?


      • medinan tyttö
        kysyvä64 kirjoitti:

        uteliaisuudesta kysyisin mikä on saanut sinut muuttamaan sousseen?

        Olen naimisissa tunisialaisen kanssa ja päätimme aikanaan jäädä tänne sen sijaan, että olisimme muuttaneet suomeen. Ei siinä sen kummempaa syytä :)


      • hrrbaty
        medinan tyttö kirjoitti:

        Olen naimisissa tunisialaisen kanssa ja päätimme aikanaan jäädä tänne sen sijaan, että olisimme muuttaneet suomeen. Ei siinä sen kummempaa syytä :)

        Kävin pari vuotta sitten Soussessa, silloin siellä oli myöskin ryöstöjä tapahtunut. Eräs vanha suomalainen nainen oli illalla ystävänsä, myöskin vanhempi nainen, syömästä tullessaan katua ylittänyt. Tuli mopo kovaa, siepattiin käsilaukku, se meni, hän lensi katuun, käsikin murtui. Hän minulle aamulla sitä kertoi. Passi, lompakko ja kamera oli mennyt sen siliän tien. Olen nyt kuitenkin menossa Tunisiaan toista kertaa, Djerban saarelle, toivotaan että se olisi parempi paikka.
        Hyvä kun Medinan tyttö menit sinne asumaan, eihän ne sinua siellä ryöstele, olethan paikallisen kanssa naimisissa.


      • Medinan tyttö
        hrrbaty kirjoitti:

        Kävin pari vuotta sitten Soussessa, silloin siellä oli myöskin ryöstöjä tapahtunut. Eräs vanha suomalainen nainen oli illalla ystävänsä, myöskin vanhempi nainen, syömästä tullessaan katua ylittänyt. Tuli mopo kovaa, siepattiin käsilaukku, se meni, hän lensi katuun, käsikin murtui. Hän minulle aamulla sitä kertoi. Passi, lompakko ja kamera oli mennyt sen siliän tien. Olen nyt kuitenkin menossa Tunisiaan toista kertaa, Djerban saarelle, toivotaan että se olisi parempi paikka.
        Hyvä kun Medinan tyttö menit sinne asumaan, eihän ne sinua siellä ryöstele, olethan paikallisen kanssa naimisissa.

        No eihän se päälle päin näy, että olen paikallisen kanssa naimisissa :D


      • hrrbaty
        Medinan tyttö kirjoitti:

        No eihän se päälle päin näy, että olen paikallisen kanssa naimisissa :D

        No eihän sitä voi näkyä kun oot tumpattuna tunialaisen tohvelin alla, älä ainakaan myönnä, voivat kivittää sut kuoliaaksi.


      • hrrbaty
        hrrbaty kirjoitti:

        No eihän sitä voi näkyä kun oot tumpattuna tunialaisen tohvelin alla, älä ainakaan myönnä, voivat kivittää sut kuoliaaksi.

        Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitäni, olen käynyt vaivaisen kansakoulun, oon 63v nuorimies, matkustellut ympäri maailmaa nähnyt yhtä jos toistakin.
        Yritä Medinan tyttö tsempata!


      • Medinan tyttö
        hrrbaty kirjoitti:

        No eihän sitä voi näkyä kun oot tumpattuna tunialaisen tohvelin alla, älä ainakaan myönnä, voivat kivittää sut kuoliaaksi.

        Olen kiireinen yksityisyrittäjä, jolla ei tosiaan ole aikaa olla kotona tohveleissa saati tohvelin alla. Mulla on kodinhoitaja joka hoitaa talon työt. Mites sulla siellä suomalaisen nyrkin syleilyssä??


      • Medinan tyttö
        hrrbaty kirjoitti:

        Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitäni, olen käynyt vaivaisen kansakoulun, oon 63v nuorimies, matkustellut ympäri maailmaa nähnyt yhtä jos toistakin.
        Yritä Medinan tyttö tsempata!

        Ai sori, sä oletkin mies. Katkeruus paistaa niin läpi, että oletan viriilin pohjois-afrikan miehen vieneen misusi?


      • hrrbaty
        Medinan tyttö kirjoitti:

        Olen kiireinen yksityisyrittäjä, jolla ei tosiaan ole aikaa olla kotona tohveleissa saati tohvelin alla. Mulla on kodinhoitaja joka hoitaa talon työt. Mites sulla siellä suomalaisen nyrkin syleilyssä??

        Olin taas reisun päällä, en ole käynyt palstoilla vähään aikaan. Väärin arvattu, minun misuani ei ole kukaan pohjois-afrikkalainen mies vienyt, en myöskään ole suomalaisen nyrkin syleilyssä. Inhoan väkivaltaa, olen ollut sotaa käyvissä maissa, pelännytkin, oon katsonut AK-47:n piippuihin edestäpäin, ollut aika lähellä kun itsemurhapommittajat ovat lähteneet "paratiisiin", vieneet muutamia syyttömiäkin mukanaan.
        Kaikkee hyvää sulle Medinan tyttö, pyydän anteeksi jos olen loukannut, joskus vähän ns. "läikkyy yli", you know?


    • Tunisiaan-haaveileva

      Olen ollut useita kertoja Tunisiassa. Milloin Sousessa, Hammametissa yöpynyt ja liikkunut maata ristiin rastiin. Koskaan ei ole edes yritetty ryöstää. Suomessa varkaita ollu vaikka muille jakaa. Jopa napattu ruokaravintolasta kun olen nostanut pöydälle laukun ja meinannut maksaa niin joku juossut ohi ja napannut laukun. Eli paljon turvallisempi maa kuin Suomi nykyisin. Valitettavasti....
      Eikä kukaan ahdistele vaan täällä Suomessa ahdistellaan senkin edestä.... joten suosittelen lomakohteeksi Tunisiaa lämpimästi... tottakai jos on leväperäinen niin sielläkin voi tulla ryöstetyksi.... ja kannattaa seurata onko joku kannoilla.... kuten Italiassa on joillain varkailla tapana seurata pitkään.... kun tekee äkkikäännöksen niin menee seuraajalta pasmat sekaisin :)

      • varkaat kuriin!!!

        aika moinen kahtiajako suomen ja tunisian varkaiden välillä, Suomessa ei ole juuri koskaan ollut suomalaisia taskuvarkaita.. ne taskuvarkaat jotka tänne on pesiytyneet ovat tulleet muualta, esim. viime kesä oli lähinnä Helsingissä ulkomaalaisten varkaiden tienestiaikaa, onneksi heistä osa saatiin kiinni. Harmitti tosi paljon se että nämä varkaat ryöstelivät myös täällä lomailevia turisteja, ja näinhän sitten kotimaassa puhutaan että suomessa kävi näin ja suomalaiset on varkaita.. se kun tuo leimaaminen on niin helppoa ja ymmärrettävääkin. Mistäpä sitä kukaan tietää jos lompakko on taskusta kadonnut kuka tai minkämaalainen sen vei jos ei heti rysän päältä jää kiinni.
        Tunisiassa taskuvarkaita on myös, aika paljonkin niissä paikoissa joissa on paljon turisteja, tämä ilmiö on varmasti maailmanlaajuinen paikoissa joissa on köyhyyttä ja paljon turisteja, eikä tarvitse edes olla niin köyhä maa kyseessä.


      • Tamppereen rouvat
        varkaat kuriin!!! kirjoitti:

        aika moinen kahtiajako suomen ja tunisian varkaiden välillä, Suomessa ei ole juuri koskaan ollut suomalaisia taskuvarkaita.. ne taskuvarkaat jotka tänne on pesiytyneet ovat tulleet muualta, esim. viime kesä oli lähinnä Helsingissä ulkomaalaisten varkaiden tienestiaikaa, onneksi heistä osa saatiin kiinni. Harmitti tosi paljon se että nämä varkaat ryöstelivät myös täällä lomailevia turisteja, ja näinhän sitten kotimaassa puhutaan että suomessa kävi näin ja suomalaiset on varkaita.. se kun tuo leimaaminen on niin helppoa ja ymmärrettävääkin. Mistäpä sitä kukaan tietää jos lompakko on taskusta kadonnut kuka tai minkämaalainen sen vei jos ei heti rysän päältä jää kiinni.
        Tunisiassa taskuvarkaita on myös, aika paljonkin niissä paikoissa joissa on paljon turisteja, tämä ilmiö on varmasti maailmanlaajuinen paikoissa joissa on köyhyyttä ja paljon turisteja, eikä tarvitse edes olla niin köyhä maa kyseessä.

        Helou.

        Täältä tulossa Tamppereelta rouva!

        Mulkku mielessä ja manitsua reippanlaesesti laukuissa.

        Nääs.


      • Arska Stadista
        Tamppereen rouvat kirjoitti:

        Helou.

        Täältä tulossa Tamppereelta rouva!

        Mulkku mielessä ja manitsua reippanlaesesti laukuissa.

        Nääs.

        Tunisialaistako haluat, vai käviskö tällanen rehti suomalainen?


      • Ykä Espoosta
        Tamppereen rouvat kirjoitti:

        Helou.

        Täältä tulossa Tamppereelta rouva!

        Mulkku mielessä ja manitsua reippanlaesesti laukuissa.

        Nääs.

        Minun meisseliäni ihmetellään universiumien observatorioissa, joten tänne vaan tampereen rouvat!!


      • masa mansesta
        Tamppereen rouvat kirjoitti:

        Helou.

        Täältä tulossa Tamppereelta rouva!

        Mulkku mielessä ja manitsua reippanlaesesti laukuissa.

        Nääs.

        Et sää kyä Tampereen kiältä kirjota, viittaa enempi tonne johonkin savoon.., mutta kumminkin, määkin lähren kohta Tunisiaan.


      • kakarat
        Arska Stadista kirjoitti:

        Tunisialaistako haluat, vai käviskö tällanen rehti suomalainen?

        täss ny nährään kuis suomi poika kateellinen.
        moittii ulkomaan miehiä että ovat vaan sitä vailla,mitäs nämä arska ja ykä vailla.
        ymmärrän miksi ovat puutteessa.
        ja taitaa olla yksi ja sama joka kirjoittelee näitä fixuja juttuja.
        hauskaa vappua kaikille


      • kakara
        kakarat kirjoitti:

        täss ny nährään kuis suomi poika kateellinen.
        moittii ulkomaan miehiä että ovat vaan sitä vailla,mitäs nämä arska ja ykä vailla.
        ymmärrän miksi ovat puutteessa.
        ja taitaa olla yksi ja sama joka kirjoittelee näitä fixuja juttuja.
        hauskaa vappua kaikille

        Ei suomipoika kateellinen oo kyllä mekin pillua saadaan, silloinkun mieli tekee.


      • lihava akka sousse
        kakara kirjoitti:

        Ei suomipoika kateellinen oo kyllä mekin pillua saadaan, silloinkun mieli tekee.

        minä sain ihanaa jortikkaa eilen... rantsulla hihihii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe