Hylkiö

gfhgfdg

Olen melkein 24 ja olen hukannut koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Olen hylkiö, jolta puuttuu kyky miellyttää. Siksi minulla ei ole yhtäkään ystävää. Vanhempien ei kuulu olla lastensa hautajaisissa vaikka lapsi olisikin hylkiö. Siksi en ammu itseäni.

14

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkjhgh

      Olen melkein 32 ja voin sanoa aivan samaa.
      Ei ole kyl asettakaan, millä ampua...

      • haappo

        kivääri ja haulikko. Panokset kyl ollut kosteessa,et tiijä sit toimisko. En nyt ihan vielä oo kyllä täräyttämässäkään,kun itsarin tehneekki päätyy kuulemma helevettii. Tiijä sit onko perää.


      • dsgososdgou48
        haappo kirjoitti:

        kivääri ja haulikko. Panokset kyl ollut kosteessa,et tiijä sit toimisko. En nyt ihan vielä oo kyllä täräyttämässäkään,kun itsarin tehneekki päätyy kuulemma helevettii. Tiijä sit onko perää.

        olemme siellä jo.


      • untamå
        haappo kirjoitti:

        kivääri ja haulikko. Panokset kyl ollut kosteessa,et tiijä sit toimisko. En nyt ihan vielä oo kyllä täräyttämässäkään,kun itsarin tehneekki päätyy kuulemma helevettii. Tiijä sit onko perää.

        Ainakaan luterilaisen näkemyksen mukaan meistä ihmisistä ei ole tuomitsemaan itsemurhan tehnyttä helvettiin, vaan toivoa armosta riittää hänellekin. Itse näen useat itsemurhatapaukset enemmän pitkälle edenneen sairauden, masennuksen seurauksena, kuin tietoisena syntinä. Kai Luojalta löytyy sillekin asialle ymmärrystä, tapauksesta riippuen..onhan ymmärrettävempiä ja vähemmän ymmärrettäviä syitä päättää elämänsä. Omaa elämää tulisi pyrkiä kunnioittamaan ja itseään auttamaan. Raamatun mukaan lopullinen päätös elämänsä suhteen tulisi jättää kyllä Luojan käteen, mutta ei itsemurhaan päätynyt päädy ilman muuta kadotukseen.


    • akka--

      Olen 19, mutta minulla on taas kyky miellyttää, mutta omalla tavallani ja se taas perkele ei miellytä ketään. Kavereita ei ole!

    • tuhka tuulessa

      nimimerkillä untamå, noin juuri minäkin asian ilmaisisin.
      Aloitusviestin laatijalle: ihan sydämestä riipaisee Sinun osasi joskin kaltaisia on paljonkin.
      Olen itse jo elämää nähnyt ja paljon vastoinkäymisiä kokenut.
      Minua lohduttaa ajatus siitä, että ihmsten elämä ei ole sattumaa, vaan kaikilla tapahtumilla on tarkoitus.
      Ja varsinkin uskon, että tuolla jossain tai oikeastaan ihan lähellä on meidän Luojamme.
      Ihmisikä kuluu nopeammin, kuin nuorempana luulikaan.

    • provo tai ei!!

      tulee joku joka näkee...joku joka on samankaltainen ja ymmärtää. älä vielä luovuta.

    • Anonyymi

      Vanhanen tykkää rinteen mallista, sinun ei tarvitse uhriutua aktiimalliseksi hylkiöksi.

    • Anonyymi

      Jos yrittääkin aina miellyttää, niin muut alkavat vain vihaamaan. Moni ajattelee että mikä tyyppi tämä oikein on kun on aina mielin kielin? Tietääkö itsekään mitä haluaa? Kaikenlainen paha ja turha saa alkunsa kun yrittää miellyttää muita ja painaa esim. omat aggressiot pois näkyvistä. Siitä seuraa että aggressio tulee esille muilla, salavihkaisemilla tavoilla. Parempi olisi mustaan huumoriin vastata samalla mitalla. Sitten voisi molemmat jatkaa matkaansa nauraen ja itsetuntonsa säilyttäneenä.

    • Anonyymi

      paras kaveri löytyy omasta itsestään, fiksu, hyvännäköinen, kohtuullisen lihaksiston omaava, kun huolehdit itse itsestäsi, etkä välitä muista ihmisistä jotka kääntävät selkänsä jos ei ole 110% miellyttämistä koko ajan, silloin tajuat että olet paras kaveri itsellesi.

      yksinäisyys on paradoksi, mitä pidempään on yksin sitä enemmän siitä rupeaa nauttimaan kun tajuaa että on fiksumpi kuin monet muut ihmiset.

      ei ihmiset lue nettiä, ei ihmiset katso ajankohtaisohjelmia, ei ihmisiä kiinnosta liikunta, ketä sellaisten ihmisten kanssa edes haluaa olla?

      ei ihmisiä kiinnosta kuin oma etu ja miten hyödyntää toisia ihmisiä.

      jos panostat itseesi, huomaat että sinusta tulee paras kaveri itsellesi, fiksu, atleettinen, yms.

    • Anonyymi

      No sullahan on loppu elämä aikaa muuttaa, tutkia, tehdä mitä haluat.... 'kuoleminen' maailmalle tarkoittaa tätä : olet vapaa siteistä ja voit vihdoin aloittaa aidon oikean elämän....

    • Anonyymi

      Mää ole vanha yksinäine äijä.

      • Anonyymi

        Se on niin, että elämä on "välillä huttuu, välillä lettuu".
        Kenenkään elämä ei oo aina kivaa. Vaikeudet kasvattavat luontoa, yksinäisyydestä oppii paljon.

        Jos ollaan tarkkoja, niin oikeastaan kenenkään ei tartte olla yksin, se riippuu ihan itestään.
        Menee vaan mukaan, vaikka kauppaan, ulos kaupungille, liittyy eri ryhmiin.

        En tarkoita sairaita, jotka ovat petipotilaina, enkä vanhuksia jotka eivät jalkojensa takia pääse liikkumaan.

        On kuitenkin puhelimet, netit, kirjoituspaperia ja aina joku joka auttaa näissä käytännön hommissa.

        Tarkoitan että jos on vaikka 20 -30 tms vuotias, niin pittää ite ruveta fiksaamaan, jos tuntee ittensä yksinäiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin, että elämä on "välillä huttuu, välillä lettuu".
        Kenenkään elämä ei oo aina kivaa. Vaikeudet kasvattavat luontoa, yksinäisyydestä oppii paljon.

        Jos ollaan tarkkoja, niin oikeastaan kenenkään ei tartte olla yksin, se riippuu ihan itestään.
        Menee vaan mukaan, vaikka kauppaan, ulos kaupungille, liittyy eri ryhmiin.

        En tarkoita sairaita, jotka ovat petipotilaina, enkä vanhuksia jotka eivät jalkojensa takia pääse liikkumaan.

        On kuitenkin puhelimet, netit, kirjoituspaperia ja aina joku joka auttaa näissä käytännön hommissa.

        Tarkoitan että jos on vaikka 20 -30 tms vuotias, niin pittää ite ruveta fiksaamaan, jos tuntee ittensä yksinäiseksi!

        Ei ihmisten pariin meneminen välttämättä yksinäisyyteen auta jos ne ihmiset tuntuu olevan aivan eri aaltopituudella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe