Kysymys kuuluu että paljonko suunnilleen maksaa 6000m2 (0,6ha) VT-tontti joka ulottuu jokeen. Metsä on sekametsää, hoitamatonta, keväisin tulva-aluetta, puusto on nuorta ja varttuneenpaa, muutamia mäntyjä mutta suurin osa on ns. "joulukuusta". Neliöhinnoista on hankalaa ottaa selvää kun hajonta on suurta. Suuria kaupunkeja ei ole lähellä, yksi n.5000 hengen kirkonkylä n. 20km päässä. Alueella on 1 rakennuslupa.
Jos osaatte mitään heittää niin olisin kiitollinen...
Vapaa-ajan tontin hinta keski-suomessa.
TTT81
5
1571
Vastaukset
- TTT81
Ja lisään toki tarkemminkin, tontti on Karstulan kunnassa.
- culkuri
1 € m2 max hinta
- Miss Svetlana
Saat pesää ja potun vodkaa.
- tontti,,
Ajattelisin, että tässä on vastaava, joten tuota hintaluokkaa. Tarjoisin kyllä vähemmän, koska nuokaan ei ole kaupaksi menneet moneen vuoteen
http://www.multia.fi/tonttimyynti.htm
siis nuo ensimmäiset eli Soutujoen tontit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642