Minulla on corolla verso -05 ja talvirenkaina hakkapeliitat ja kesärenkaina dunlop sport sp 3000 renkaat.
Talvirenkailla auto on hyvä ajettava,mutta kesärenkailla auto on hirveä ajettava,pahoin uraherkkä ja ohjaus hakee kokoajan jonnekkin suuntaan. Dunlopeissa on pintaa noin 5mm.Renkaat ovat samankokoiset 205/55/16 ja vanteet samat Toyotan vakio peltivanteet.Kumit ovat varmaan kylläkin alkuperäiset,autolla on ajettu 50tkm.Taitaa silti mennä renkaat vaihtoon,ihmetyttää vain mistä tämä huono ajettavuus kesärenkailla voisi johtua?.
Dunlop
2
4454
Vastaukset
- dfadasdasd
Lähinnä se johtuu niiden Dunlopien ominaisuudesta. Isäukolla on saman vuotinen Verso ja sen alkuperäiset Dunlopit vaihtuivat viime kesänä Michelin Energy Savereihin ja hän sanoi, että ero on kuin yöllä ja päivällä.
- jgajglöakjgd
Minulla taas on Dunlopeista pelkästään positiivisia kokemuksia Corollassani. Hakkapeliitan kitkat sen sijaan on osoittautuneet huonoiksi autossani, siksi ostin lopputalveksi Contin nastat.
Vastaavia kokemuksia nokialaisista on myös A-sarjan Mersusta; dunlopeilla juojuminen sekä kamala kolina ja rutina pohjasta loppui kuin seinään, mutta auta armias, kun laitat alle hakkapeliitat, niin se pauke tekee hulluksi ja auto liikkuu eteenpäin kuin juopunut. Rengaskoko on sama molemmille kumeille.
Dunlophan ei ole mikään Bridgestonen/Nokian/Michelinin kaltainen merkki Euroopassa, mutta maailmalla se luokitellaan huippumerkiksi. Omat kokemukseni ovat olleet todella myönteisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835