Hei!
Sain juuri uuden työvuorolistan postissa ja kauhistuin... ekaluokkalainen joutuisi joinakin aamuina olemaan liaan pitkään yksin ja joutuisin herättämään hänet ennen kukonlaulua. Kaipaamme siis pikaisesti apua näihin aamuihin. Varsinaista hoitoahan tuon ikäinen ei tarvitse, silmällä pitoa ja patistusta että ehtii ajoissa.
Olisit siis vain lapsen seurana kunnes hän lähtee kouluun.
Eli tarve olisi näinä aamuina noin 1,5h- 2,5h. lapsen koulu alkaa klo 8 tai 9.
Asumme vantaalla alueella 01450 eli suotavaa olisi että asut jossakin lähistöllä ettei matkoista tulisi ongelmaa.
Tällä viikolla jo olisi yksi aamu tiedossa.
Lisäksi voisi olla tarvetta joskus ilta hoidolle tai jonakin viikonloppuna jos me vanhemmat menemme esim leffaan tms. Mutta noi aamut olisivat nyt tärkeintä saada järjestykseen.
VANTAA! PIKAISTA LASTENHOITOAPUA MUUTAMA AAMU VIIKOSSA!
1
864
Vastaukset
- yhk38
Olen itse tulevan ekaluokkalaisen yh-äiti Käpylästä,tyttöni 6-v ja menee syksyllä kouluun,ja tyttöni kotona aina arki-iltaisin ja jokatoinen vkl jolloin minun olisi mahdollista ottaa hoitolapsi,näillä neideillä ikäkin menisi nappiin....ilmotelkaa,mieluiten puhelimitse,en aina ehdi roikkua koneella,ja vielä-tytölläni mielestäni aivan unelma iso lastenhuone jonne kyllä mahtuu ja Käpylässä aivan ihanteellista ulkouttaa lapsia,maa-uimalat,ihanat puistot yms ympärillä.Olen itse juuri täyttänyt 40 ja omaan kokemusta lastenhoidosta jo ennen tätä oman ihanan tytön 6-v kestänyttä kasvatusta.Kotimme eläimetön,savuton ja alkoholiton,meillä ei kyllä ole allergioita eli jos teillä kotieläimiä se ei haittaa,päinvastoin ;
Krista 0440210270 [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791