VANTAA! PIKAISTA LASTENHOITOAPUA MUUTAMA AAMU VIIKOSSA!

Vantaa01450

Hei!

Sain juuri uuden työvuorolistan postissa ja kauhistuin... ekaluokkalainen joutuisi joinakin aamuina olemaan liaan pitkään yksin ja joutuisin herättämään hänet ennen kukonlaulua. Kaipaamme siis pikaisesti apua näihin aamuihin. Varsinaista hoitoahan tuon ikäinen ei tarvitse, silmällä pitoa ja patistusta että ehtii ajoissa.
Olisit siis vain lapsen seurana kunnes hän lähtee kouluun.
Eli tarve olisi näinä aamuina noin 1,5h- 2,5h. lapsen koulu alkaa klo 8 tai 9.

Asumme vantaalla alueella 01450 eli suotavaa olisi että asut jossakin lähistöllä ettei matkoista tulisi ongelmaa.

Tällä viikolla jo olisi yksi aamu tiedossa.

Lisäksi voisi olla tarvetta joskus ilta hoidolle tai jonakin viikonloppuna jos me vanhemmat menemme esim leffaan tms. Mutta noi aamut olisivat nyt tärkeintä saada järjestykseen.

1

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhk38

Olen itse tulevan ekaluokkalaisen yh-äiti Käpylästä,tyttöni 6-v ja menee syksyllä kouluun,ja tyttöni kotona aina arki-iltaisin ja jokatoinen vkl jolloin minun olisi mahdollista ottaa hoitolapsi,näillä neideillä ikäkin menisi nappiin....ilmotelkaa,mieluiten puhelimitse,en aina ehdi roikkua koneella,ja vielä-tytölläni mielestäni aivan unelma iso lastenhuone jonne kyllä mahtuu ja Käpylässä aivan ihanteellista ulkouttaa lapsia,maa-uimalat,ihanat puistot yms ympärillä.Olen itse juuri täyttänyt 40 ja omaan kokemusta lastenhoidosta jo ennen tätä oman ihanan tytön 6-v kestänyttä kasvatusta.Kotimme eläimetön,savuton ja alkoholiton,meillä ei kyllä ole allergioita eli jos teillä kotieläimiä se ei haittaa,päinvastoin ;
      Krista 0440210270 [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe