~ Muistatko ~

~ ♥♥ ~

Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä
Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin,
ja kuinka me hengitettiinkään yhtä

Se ilta ei olisi saanut päättyä, mutta se päättyi
ei aamunusva olisi saanut laskeutua päällemme
mutta se laskeutui
ja minun piti ajaa sinut kotiin

Voi kuinka sinä olitkaan kaunis silloin
sinun kaulasi, lanteesi kaaresi, tuoksusi, kaikki
olit juuri se kevät jota olin pitkään odottanut
ja kuinka sinä olitkaan siinä...

mutta, minun piti viedä sinut kotiin...

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=0-2mxuj_ttQ&feature=related

10

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

      vai olitko se sinä.. ;)

      Huh, kiva runo :)

      • eihän sitä aina kaikkea muista mutta
        en minä kyllä paljoa ole vuosien varrella muuttunut... :)

        Kaikkea kiva sulle !

        Terkuin (*J*)


    • koitto ; )

      Oikein muistoissa oleva
      kaikkine kurveineen...
      Toinen huh,
      "koppi" runo oiva : )

      • Kurvit on joskus kivoja... :))

        Kiitos kivasta palautteestasi !

        Terkuin (*J*)


    • Kenties jopa nuoruutesi sävel tämä youtuben biisi.
      Kerrottujen sanojesi tulvalla kuin tunteella koettuakin
      että jos sinne voisi palata uudelleen ja nyt meidän
      ikäluokkamme muistelee tuota :

      Kultaista nuoruutta - kun oli lauantait ja tanssilavat
      että edessä kimalsi koko Elämä - runollasi muistan
      minäkin kuin tunteiden määrällä kun kaikki oli niin
      uutta ja kutsuvaa :

      tähän elämään.

      Toit muistoja ja Hyviä sellaisia - monivivahteisia .

      • Kyllä se on niin kiva olla musiikin tahdissa
        "korva suussa ja sukkanauha kädessä"... :D

        Kiitos Dolan palautteestasi ! :))

        Terkuin (*J*)

        Ps. Eihän tässä nyt vielä niiiiiiin vanhoja olla ja
        eläkeikäkin siirtyy kokoajan ! :D


    • 29

      Tämä taitaa olla oikeasti koettua ?
      Tykkäsin :)


      • 29
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kyllä tämä runo ei aivan fiktiota ole vaan koettua
        elämää vuosien takaa...

        Kiitos sinulle palautteestasi ! :))

        Terkuin (*J*)

        Ja iltamusiikkia....>

        http://www.youtube.com/watch?v=wVzD53li74w&feature=related

        arvasin ihan oikein
        oikein nätti runo ja musiikit :)


      • 29 kirjoitti:

        arvasin ihan oikein
        oikein nätti runo ja musiikit :)

        jos tykkäsit... :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe