~ ♥♥ ~
Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä
Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin,
ja kuinka me hengitettiinkään yhtä
Se ilta ei olisi saanut päättyä, mutta se päättyi
ei aamunusva olisi saanut laskeutua päällemme
mutta se laskeutui
ja minun piti ajaa sinut kotiin
Voi kuinka sinä olitkaan kaunis silloin
sinun kaulasi, lanteesi kaaresi, tuoksusi, kaikki
olit juuri se kevät jota olin pitkään odottanut
ja kuinka sinä olitkaan siinä...
mutta, minun piti viedä sinut kotiin...
~ ♥♥ ~
http://www.youtube.com/watch?v=0-2mxuj_ttQ&feature=related
~ Muistatko ~
10
311
Vastaukset
- 25
vai olitko se sinä.. ;)
Huh, kiva runo :)eihän sitä aina kaikkea muista mutta
en minä kyllä paljoa ole vuosien varrella muuttunut... :)
Kaikkea kiva sulle !
Terkuin (*J*)
- koitto ; )
Oikein muistoissa oleva
kaikkine kurveineen...
Toinen huh,
"koppi" runo oiva : ) Kenties jopa nuoruutesi sävel tämä youtuben biisi.
Kerrottujen sanojesi tulvalla kuin tunteella koettuakin
että jos sinne voisi palata uudelleen ja nyt meidän
ikäluokkamme muistelee tuota :
Kultaista nuoruutta - kun oli lauantait ja tanssilavat
että edessä kimalsi koko Elämä - runollasi muistan
minäkin kuin tunteiden määrällä kun kaikki oli niin
uutta ja kutsuvaa :
tähän elämään.
Toit muistoja ja Hyviä sellaisia - monivivahteisia .Kyllä se on niin kiva olla musiikin tahdissa
"korva suussa ja sukkanauha kädessä"... :D
Kiitos Dolan palautteestasi ! :))
Terkuin (*J*)
Ps. Eihän tässä nyt vielä niiiiiiin vanhoja olla ja
eläkeikäkin siirtyy kokoajan ! :D
- 29
Tämä taitaa olla oikeasti koettua ?
Tykkäsin :)Kyllä tämä runo ei aivan fiktiota ole vaan koettua
elämää vuosien takaa...
Kiitos sinulle palautteestasi ! :))
Terkuin (*J*)
Ja iltamusiikkia....>
http://www.youtube.com/watch?v=wVzD53li74w&feature=related- 29
Kopittelija007 kirjoitti:
Kyllä tämä runo ei aivan fiktiota ole vaan koettua
elämää vuosien takaa...
Kiitos sinulle palautteestasi ! :))
Terkuin (*J*)
Ja iltamusiikkia....>
http://www.youtube.com/watch?v=wVzD53li74w&feature=relatedarvasin ihan oikein
oikein nätti runo ja musiikit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488
