Koira hoitoon

-apua tarvitseva-

Onko kenelläkään ollut koira hoidossa Otavassa Pääskynniemen eläinhoitolassa?
Olen yrittänyt netistä etsiä keskusteluja, että onko tämä hyvä paikka, mutta en ole löytänyt mitään. Voisiko joku kertoa kokemuksia millainen paikka jne... Olisin kiitollinen! Pitäisi alkaa varaamaan koiralle muutaman päivän hoitopaikka kesäksi, mutta minulla ei ole mitään kokemusta tämän alueen hoitoloista, joten olen ihan pulassa, että mikä olisi hyvä paikka.

21

3113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hau hau shampion

Siellä on jatkuva valvonta ja asinmukaiset tilat. hintakaan ei hirvee.
      Suosittelen!!!

• 998877

Minä ainakin suosittelen lämpimästi ko. paikkaa. Meillä koira on isokokoinen, ujo ja jo vanha jurrikka ja sopeutuu melko kehnosti mihinkään hoitopaikkoihin mutta Pääskynniemeen on voinut huoleti jättää hoitoon :) Plussaa siellä on ne mökit joista koirat pääsee mielensä mukaan pihalle omalle privaatille ulkoilualueelle ja ainakin tää meidän elukka on siellä selvästi nauttinut olostaan. Kertoo paljon lemmikkieläinhoitolasta että yleensä olen ennemmin perunut/siirtänyt reissun, kuin vienyt jonnekin muualle hoitoon jos heillä on ollut täyttä.

• Wuh!!!

Minulla on myös koira ollut hoidossa Pääskyniemessä ja suosittelen lämpimästi paikkaa. Mennessämme hakemaan koiraa kotiin, kurkimme salaa koiran touhuja erillisessä ulkoilutusaitauksessa ja koira näytti nauttivan olostaan täysillä. Meitä odotti hoitolassa tyytyväisen oloinen koiruliini. Hinta ei ole paha ja hyvin ottavat huomioon koiran yksilölliset tarpeet. Paikka on siisti ja tilat asialliset. Sinne voit turvallisin mielin jättää lemmikkisi hoitoon. Nauti matkastasi. :)

• ketju...

taitaakin olla mainos (mutta ei maksettu sellainen)

• Kapina wuh

Juttu auki ja hetkenpäästä jo näin monta vastausta, eli itse omistaja siellä kirjoittelee mainosmielessä.

Taktiikkaa pitää vähän hioa! Kun tämä on liian läpinäkyvää työskentelyä.
      "Siirrän reissun..." HEH ja HAH!

• Iloinen hauva =)

Katsohan, kun meitä koiranomistajia on niin paljon ja kaikki rakastamme koiriamme yli kaiken. Totta kai haluamme auttaa koiraihmistä, joka kyselee hyvin tärkeää asiaa. Ei sitä perheenjäsentä minne tahansa jätetä. Taitaa olla kilpaileva yritys, jota harmittaa hyvä palaute Pääskyniemen hoitolasta. Kannattaa käydä tutustumassa ennen kuin päättää, omistajat ovat ystävällisiä ja esittelevät paikkoja mielellään. Kyllä siinä koiraihminen huomaa, miten siellä kultiamme kohdellaan.

• niin juuri!

Itse en kuuna päivänä ole kuullutkaan ko. paikasta, mutta siitä huolimatta ketjuun on "sattumalta" heti vastannut KOLME "eri" ihmistä, jotka pystyvät kehumaan paikkaa. Pikkaisen feikki touhua.
        Ja ei, en todellakaan ole kilpailevalla alalla, vaikkakin koirista sentäs kokemusta on, näin omistajan roolissa!

niin juuri! kirjoitti:

Itse en kuuna päivänä ole kuullutkaan ko. paikasta, mutta siitä huolimatta ketjuun on "sattumalta" heti vastannut KOLME "eri" ihmistä, jotka pystyvät kehumaan paikkaa. Pikkaisen feikki touhua.
        Ja ei, en todellakaan ole kilpailevalla alalla, vaikkakin koirista sentäs kokemusta on, näin omistajan roolissa!

..Kirppuja tai semmosia luteita????

• -A-
        niin juuri! kirjoitti:

No en todellakaan ole itse paikan omistaja ja ihan oikeasti olen koiralleni hoitopaikkaa vailla. Kiitoksia henkilöille jotka antoivat asiallisista palautetta! Mikkelin lähellä ei kovin monta koirahoitolaa ole, että kyllä sellainen, joka oikeasti koiralle hoitopaikkaa tarvii, niin on tietoinen myös Pääskynniemestä. Itseäni kyseinen paikka nettisivujen puolesta miellytti eniten ja sen vuoksi kyselin juuri tästä paikasta.

Pöksyn pesän hylkäsin koska koirille ei ole ulkotarhoja ja meidän koira on tottunut olemaan paljon ulkona omalla pihalla, niin en halua, että se pääsee ulos vain lenkille.

Mustakorvasta (joka sijaitsee mäntyharjussa), en löytänyt nettisivuja, niin sen vuoksi en sinne halua viedä, kun en voi siihen mitenkään etukäteen tutustua (siis netissä).

Janeter on taas kangasniemellä eli liian kaukana.

Joten vaihtoehdoksi jää Pääskynniemi. Ikävää, että täällä ei voi asiallisesti kysellä ihmisten kokemuksista, kun heti ollaan käymässä päälle. Mutta kiitoksia kaikille kommentin antajille! Nyt voin hyvillä mielin viedä koiran hoitoon!

• hauvanhoitopaikka
        -A- kirjoitti:

No en todellakaan ole itse paikan omistaja ja ihan oikeasti olen koiralleni hoitopaikkaa vailla. Kiitoksia henkilöille jotka antoivat asiallisista palautetta! Mikkelin lähellä ei kovin monta koirahoitolaa ole, että kyllä sellainen, joka oikeasti koiralle hoitopaikkaa tarvii, niin on tietoinen myös Pääskynniemestä. Itseäni kyseinen paikka nettisivujen puolesta miellytti eniten ja sen vuoksi kyselin juuri tästä paikasta.

Pöksyn pesän hylkäsin koska koirille ei ole ulkotarhoja ja meidän koira on tottunut olemaan paljon ulkona omalla pihalla, niin en halua, että se pääsee ulos vain lenkille.

Mustakorvasta (joka sijaitsee mäntyharjussa), en löytänyt nettisivuja, niin sen vuoksi en sinne halua viedä, kun en voi siihen mitenkään etukäteen tutustua (siis netissä).

Joten vaihtoehdoksi jää Pääskynniemi. Ikävää, että täällä ei voi asiallisesti kysellä ihmisten kokemuksista, kun heti ollaan käymässä päälle. Mutta kiitoksia kaikille kommentin antajille! Nyt voin hyvillä mielin viedä koiran hoitoon!

Mli - Mäntyharju
        Matkan pituus: 44,2 km
        Arvioitu matka-aika: 37 min

Mli - Kangasniemi
        Matkan pituus: 52,3 km
        Arvioitu matka-aika: 46 min

ero 8km = liian kaukana noilla matkoilla
        http://kartat.eniro.fi/

• Wuh!!!
        -A- kirjoitti:

ettei Mikkelin Suomi24 -palstalla voi käydä yhtään ainutta keskustelua, etteikö joku älypää pistä sekaan näitä älyttömiä kommenttejaan. Kirjoitinkin tuossa jo aiemmin Pääskyniemen kokemuksistani. Pöksyn pesästä totesin aikanaa saman kuin sinäkin - ulkotarhat puuttuvat. Huonona puolena myös se, että koira saa viettää lähes koko päivän pienessä "kanaverkkohäkissä". Se on melkoinen koettelemus varsinkin koiralle, joka on tottunut aktiiviseen elämään. Näistä Mäntyharjun & Kangasniemen en osaa sanoa mitään, kun ei ole niistä kokemusta. Voisihan joku kokemusta omaava niistäkin jotain kertoa. Pääskyniemessä on usein täyttä, joten olisi hyvä tietää alueen muistakin paikoista.

• -A-
        hauvanhoitopaikka kirjoitti:

Mli - Mäntyharju
        Matkan pituus: 44,2 km
        Arvioitu matka-aika: 37 min

Mli - Kangasniemi
        Matkan pituus: 52,3 km
        Arvioitu matka-aika: 46 min

ero 8km = liian kaukana noilla matkoilla
        http://kartat.eniro.fi/

No jos olet noin lapsellinen, niin ole ihan rauhassa. Pointti ei ehkä ollut tuo. Enkä matkaa hirveästi vielä ehtinyt miettiä, kun en todella niitä nettisivuja löytänyt, niin en miettinyt vaihtoehtoa sen enempää.

Minulla ei ole aikaa ajaa yhteensä 120km, kun vien koiran hoitoon. Onneksi hyvä hoitopaikka löytyi myös lähempää!

• 998877
        Wuh!!! kirjoitti:

ettei Mikkelin Suomi24 -palstalla voi käydä yhtään ainutta keskustelua, etteikö joku älypää pistä sekaan näitä älyttömiä kommenttejaan. Kirjoitinkin tuossa jo aiemmin Pääskyniemen kokemuksistani. Pöksyn pesästä totesin aikanaa saman kuin sinäkin - ulkotarhat puuttuvat. Huonona puolena myös se, että koira saa viettää lähes koko päivän pienessä "kanaverkkohäkissä". Se on melkoinen koettelemus varsinkin koiralle, joka on tottunut aktiiviseen elämään. Näistä Mäntyharjun & Kangasniemen en osaa sanoa mitään, kun ei ole niistä kokemusta. Voisihan joku kokemusta omaava niistäkin jotain kertoa. Pääskyniemessä on usein täyttä, joten olisi hyvä tietää alueen muistakin paikoista.

ovat just nämä ammatti-mölisijät. Nimimerkki Kapina Wuh on oikein loistava esimerkki, tuskin edes omistaa koiraa mutta foorumi kuin foorumi, kunhan pääsee omaa yksinkertaisuuttaan esittelemään.

Jos jostain paikasta kysytään mielipidettä, niin näitä aaseja tyydyttää ainoastaan se että ko. paikka haukutaan paskimmaksi loukoksi maan päällä. Suoraan sanoen nykypäivänä vituttaa enää suomi24-keskustelussa kommentoida yhtään mihinkään kun nämä keskustelut ovat aiheesta riippumatta pelkästään tälläisten serkusten rakkauden hedelmien temmellyskenttiä.

Edelleenkin kehun vuolaasti Pääskynniemen hoitolaa siitä huolimatta että:
        - en ole omistaja
        - en ole sukua omistajille
        - en tunne omistajia muutoin kuin sen osalta kuin mitä olen heidän palveluitaan käyttänyt

Eikö olekin ihmeellistä perkeleen puupäät? Nykypäivänäkin nimittäin on mahdollista että jossain paikoissa saamaansa palveluun voi olla tyytyväinen.

• nauraaaaa
        998877 kirjoitti:

ovat just nämä ammatti-mölisijät. Nimimerkki Kapina Wuh on oikein loistava esimerkki, tuskin edes omistaa koiraa mutta foorumi kuin foorumi, kunhan pääsee omaa yksinkertaisuuttaan esittelemään.

Jos jostain paikasta kysytään mielipidettä, niin näitä aaseja tyydyttää ainoastaan se että ko. paikka haukutaan paskimmaksi loukoksi maan päällä. Suoraan sanoen nykypäivänä vituttaa enää suomi24-keskustelussa kommentoida yhtään mihinkään kun nämä keskustelut ovat aiheesta riippumatta pelkästään tälläisten serkusten rakkauden hedelmien temmellyskenttiä.

- en ole omistaja
        - en tunne omistajia muutoin kuin sen osalta kuin mitä olen heidän palveluitaan käyttänyt

Eikö olekin ihmeellistä perkeleen puupäät? Nykypäivänäkin nimittäin on mahdollista että jossain paikoissa saamaansa palveluun voi olla tyytyväinen.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
        Harvinaisen osuva sananlasku tähän ketjuun.

• No brain - no gain
        998877 kirjoitti:

- en ole omistaja

Hyvä nimimerkki 998877! Puhut asiaa. Joka keskusteluun tunkee tosiaan näitä ammatti-mölisijöitä (hyvä nimitys muuten). Normi ihminen onneksi ohittaa nuo ääliömäiset kommentit ja korkeintaan surkuttelee niiden kirjoittajien jälkeenjääneisyyttä. Valitettavasti järkeä ei voi ostaa, palveluja voi. Tämän keskusteluketjun mölisijöillä ei selvästikään ole itsellään koiraa (ONNEKSI!!!!). Mitään kirppua suurempaa ei noin vähäisellä järjellä varustetun tule hankkiakaan.

• valix
        No brain - no gain kirjoitti:

Hyvä nimimerkki 998877! Puhut asiaa. Joka keskusteluun tunkee tosiaan näitä ammatti-mölisijöitä (hyvä nimitys muuten). Normi ihminen onneksi ohittaa nuo ääliömäiset kommentit ja korkeintaan surkuttelee niiden kirjoittajien jälkeenjääneisyyttä. Valitettavasti järkeä ei voi ostaa, palveluja voi. Tämän keskusteluketjun mölisijöillä ei selvästikään ole itsellään koiraa (ONNEKSI!!!!). Mitään kirppua suurempaa ei noin vähäisellä järjellä varustetun tule hankkiakaan.

Entäs sun koiras kaduille jättämät paskat?

Paljonkos siihen tarvitaan älyä?

• No intelligent??
        valix kirjoitti:

Entäs sun koiras kaduille jättämät paskat?

Paljonkos siihen tarvitaan älyä?

Ensinnäkään minulla ei ole täitä ja toisekseen kerään koirani jätökset pois kadulta ja kadunvarsilta. Mitenkäs on sinun älykkyytesi laita, onko sitä ollenkaan??

• Vanamo26

ainakin edesmennyt koira tykkäsi olla siellä, ja tosiaan koiran yksilölliset tarpeet otettiin huomioon :)

ja ei, tämä ei ole maksettu mainos, vien nykyisenkin koirani sinne jos tarve vaatii :)

• vilisasu

Ystävän perhoskoira on ollut Pääskynniemessä ja on menossa viikon kuluttua uudelleen. Hän oli tosi tyytyväinen kyseiseen paikkaan.

• Olenkuulluna

Paikka häiritsee koko seutua kuulemma.
      Tai ainaskii joku koirabisnes sielläpäin kertovat juorumökkiläiset.

• JoOnMarkkinat

Törkeetä tommonen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe