Minulla on kolme eri kokoista lasihevosta kärryineen. Ovat kirkkaasta lasista ja eri kokoisia. Suurin on n 12 cm korkea ja hulellisimmin tehty. Pienin on n 5cm korkea ja kolmas siitä väliltä. Kaikki ovat löytyneet eri antiikkiliikkeestä/kirpparilta. Ovatko kenellekkään tuttuja esineitä? Olen nähnyt ruotsalaisella nettisivulla vielä pienemmän esineen samaa "sarjaa". Onko tietoa esineiden iästä? Missä tehtyjä? Onko näitä mahdollisesti vielä eri kokoisia?
Lasihevonen+kärryt
6
4080
Vastaukset
- millac
En ole ihan varma mutta luulen että ne ovat Riihimäen lasin valmistamia, puristelasia. Voidaan käyttää esim karkkikippoina.
- Hepohuima
Samalta vaikuttavat. Meilläkin olleet koristeen lisäksi kyseisessä käytössä. Pitää etsiä Riihimäen tuotteista, jos löytyy tietoja.
- virvelivarveli12
Minäkin löysin juuri tänään kolmannen hevosen kärryineen kokoelmaani. Olen jostain kuullut, ettei niitä enempää sarjaan kuuluisikaan. Hevosten mitat ovat 6x12 cm, 7x16 cm ja 12x24 cm.
- Elsa 69
Minullakin on kaksi noita ihania lasihevosia kärryineen (5cm ja 12 cm korkeita), mutta olen nähnyt rompepäivillä myös vielä yhden noita isomman, eli niitä on ainakin neljää eri kokoa.
- ostamassa70
Mistä saisin nähdä kuvan? Minä hintainen tämä on?
- ostaisin sen
Ostaisin sen 16 cm pitkän jos jollain ois myydä. P.0440619464. Myös 10 cm pitkä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904