Nesteet poies tilapäisesti

2kg prer päivä

Onko kellään kokemusta, kuinka paljon lähtee saunassa nesteitä esim.tunnissa?
Kuinka kauan pitää istua siellä että lähtee 2 kiloa? Haittaako jos juo vettä, kannattaako yrittää olla kauheissa löylyissä kauan vai pienemmissä vielä kauemmin. MUita keinoja tehostaa?? Ihan ei saunaan liittyvääkin voi ehdotella. Jos nesteenpoisto lääkkeitä, saunaan, vettä ja ananasta ja vihreää teetä??

10

4730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öö...

Enpä tiiä, mutta kiinnostaisi kyllä kovasti, että mikähän ihme tarkoitus tuolla hommalla oikein on? Koska eikös paha nestehukka ole jo ihan vaarallistakin.

En kyllä mitenkään erityisemmin ole biologiaan perehtynyt, mutta jos hikoilet saunassa nesteet pois ja sen jälkeen juot, niin eikös hupuloidut nesteet siinä sitten tule jo takaisin? Tai näin ainakin minun logiikkani mukaan, jollain voi toki olla parempaakin tietoa. :)

• asdgahg

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4748661

Mutta tosiaan saunomalla tai muutenkin nesteiden poistoon ei todellakaan kannata alkaa, voi munuaiset pettää ja sitten saa lopun elämää vedellä dialyysissä tai liittyä Dan Westlingin seuraan kuninkaalliseksi munuaisenvaihtajaksi. http://www.dialyysi.fi/Doc.aspx?id=1186

Tajunta alkaa aika äkkiä laskea (verenpaine) ja pahimmillaan pyörryt saunaan kuivuen lopulta sitten todella nesteettömäksi. Eri asia on sitten krapulan tai muun nesteitä kerryttävän tilanteen hoitaminen, kunnon liikunta ja sauna päälle poistaa ihmeesti nesteitä. Mutta ei kai sitä kahta kiloa lähde millään. Ennenkuin alkaa vaikuttaa veren pitoisuuksiin.

Mutta nää ihan ummikon mietteitä, kysy joltain lääkäriltä, älä skientologeilta.

• Minä vain

En tasan suosittele tota saunajuttua jatkuvaan nesteenpoistoon..huomasit varmaan itekkin jo miksi..:)!
      Jos tarvitset TODELLA nesteenpoistoon pikaisesti jotain niin suosittelisin nestemin/antisalt yms...MUTTA on myös olemassa erittäin tehokkaita reseptilääkkeitä ,joilla kusee(anteeksi) helposti muutaman kilon muutamassa tunnissa,kysyt vaan reippaasti lääkäriltäsi.Esimerkiksi minä syön niitä parina päivänä kuussa koska kuukautisten aikana nestettä kertyy iloiset 3 kg ja sukat ja rintsikat ahistaa niin ,että saumat huutaa armoa! Ja tällöin apuun saapuu lääke nimeltä FURESIS COMP..jo monen vuoden ajan. Ai niin..mummoni kertoi joskus, että jos juot vain yhden pullon olutta niin se tulee viitenä ulos.

• Testattu! :)

tiiän mikä auttaa ainakin laihdutukseen. mutta tämä on vaan parempi kun nesteenpoisto. tämä on sellainen joka poistaa rasvan, ei veden. jos nestettä poistuu liiikaa, voi tulla nestehukka. se on vaarallista.

Itse lihoin joskus hirveesti ja sitten näytin lukion luokkakuvassakin kamalan läskiltä... sitten löysin netistä sellaiset pillerit, jotka vie ruoasta rasvan suoraan ulosteeseen. mun elämä parani kertaheitolla!
        (Ne laitto mulle vieläpä erehdyksissä kaks settiä niitä pillereitä ja ne mittanauhat, mittarit yms tuli kaupan päälle!!! Ja vaan yhden laskun laittovat :D) ne pilleri tmakso siis vaan sen postimaksun verran.

http://www.pointshop.fi/f/?cid=8685&uid=2310249 Toi menee automaattisesti sinne sivulle.

Söin enemmän kuin koskaan, mutta näitten pillereiden avulla jotenkin se rasva meni ulosteen mukana pois. LAihduin ja mun kaverikin sano sitten syksyn aikana että oon selvästi laihempi kun luokkakuvassa joka otettiin alkusyksystÄ!!! :D
        Nyt tänä keväänä olen raskaana, joten maha lähtee taas kasvamaan mutta oon silti laiha muuten. :D

• adria43
        Testattu! :) kirjoitti:

tiiän mikä auttaa ainakin laihdutukseen. mutta tämä on vaan parempi kun nesteenpoisto. tämä on sellainen joka poistaa rasvan, ei veden. jos nestettä poistuu liiikaa, voi tulla nestehukka. se on vaarallista.

Itse lihoin joskus hirveesti ja sitten näytin lukion luokkakuvassakin kamalan läskiltä... sitten löysin netistä sellaiset pillerit, jotka vie ruoasta rasvan suoraan ulosteeseen. mun elämä parani kertaheitolla!
        (Ne laitto mulle vieläpä erehdyksissä kaks settiä niitä pillereitä ja ne mittanauhat, mittarit yms tuli kaupan päälle!!! Ja vaan yhden laskun laittovat :D) ne pilleri tmakso siis vaan sen postimaksun verran.

http://www.pointshop.fi/f/?cid=8685&uid=2310249 Toi menee automaattisesti sinne sivulle.

Söin enemmän kuin koskaan, mutta näitten pillereiden avulla jotenkin se rasva meni ulosteen mukana pois. LAihduin ja mun kaverikin sano sitten syksyn aikana että oon selvästi laihempi kun luokkakuvassa joka otettiin alkusyksystÄ!!! :D
        Nyt tänä keväänä olen raskaana, joten maha lähtee taas kasvamaan mutta oon silti laiha muuten. :D

paskatuotteista. Nesteen poisto saunomalla älytöntä. Luuletko, että kuivatettu ihminen elää kauankin?
        Vettä on juotava, mutta limut ja kaljat voi jättää pois. Tämä neuvo ei maksa mitään, ei edes postikuluja.

• Jaadejaade

Kuinka kauan?? Mikä siinä on ettei täältä saa koskaan vastausta kysymykseen?
      Jos kysyy mistä kasviksista saa paljon proteiineja, sanotaan että syö lihaa, siinä on. Mikä pointti?

• no...

Eikun oikeesti, eikun oikeesti :P

Kun ei nyt oikein selvinnyt, että miksi niitä nesteitä pitää saada pois - onko kyse ylimääräisen turvotuksen poistosta, vai siitä, että pitää kehon normaalista nestemäärästä saada jostain käsittämättömästä syystä pois sen verran, että vaaka näyttäisi x kiloa vähemmän. Ensimmäinen ihan normaalia ja siihen on kyllä ohjeita tullut, jälkimmäinen lähinnä typerää.

• väliä ?
        no... kirjoitti:

Eikun oikeesti, eikun oikeesti :P

Kun ei nyt oikein selvinnyt, että miksi niitä nesteitä pitää saada pois - onko kyse ylimääräisen turvotuksen poistosta, vai siitä, että pitää kehon normaalista nestemäärästä saada jostain käsittämättömästä syystä pois sen verran, että vaaka näyttäisi x kiloa vähemmän. Ensimmäinen ihan normaalia ja siihen on kyllä ohjeita tullut, jälkimmäinen lähinnä typerää.

Ei tässä varmastai tarvitse alkaa miettiä, mitä varten noita nesteitä haluaa pois (kannattaa tavata otsikko vielä kerran; vihje TILAPÄINEN). Jos ei osaa vastata, kannattaa varmasti pitää turpansa kiinni.

• ..................
        väliä ? kirjoitti:

Ei tässä varmastai tarvitse alkaa miettiä, mitä varten noita nesteitä haluaa pois (kannattaa tavata otsikko vielä kerran; vihje TILAPÄINEN). Jos ei osaa vastata, kannattaa varmasti pitää turpansa kiinni.

Niin no, eipä kai sillä syyllä sitten väliä ole, mutta aika tyhmä saa olla, jos neuvoo toista tekemään jotain typerää. Ja juurkin tuosta tilapäisestä tulee mieleen se, että ei ole kyse mistään ylimääräisen turvotuksen poistosta, vaan juurikin tyyliin siitä, että vaaka pitää saada syystä tai toisesta näyttämään tietyn kilomäärän vähemmän. Mutta samapa tuo :P

"kannattaa tavata otsikko"

Haha, sitten kun sanat loppuvat, vedetään hihasta opettele lukemaan -kortti. Kätevää ;)

• ...:)
        .................. kirjoitti:

Niin no, eipä kai sillä syyllä sitten väliä ole, mutta aika tyhmä saa olla, jos neuvoo toista tekemään jotain typerää. Ja juurkin tuosta tilapäisestä tulee mieleen se, että ei ole kyse mistään ylimääräisen turvotuksen poistosta, vaan juurikin tyyliin siitä, että vaaka pitää saada syystä tai toisesta näyttämään tietyn kilomäärän vähemmän. Mutta samapa tuo :P

"kannattaa tavata otsikko"

Haha, sitten kun sanat loppuvat, vedetään hihasta opettele lukemaan -kortti. Kätevää ;)

Voi pyhä helvetti teitä pikkusieluiset nipottajat!!HANKKIKAA ELÄMÄ TAI YLEISSIVISTYSTÄ! Tuo yksi ylempänä oleva on selkeä mainos,mutta.. Väliaikaista nesteenpoistoa saatetaan tarvita esim.kuukautisten aikana,jotkut lääkkeet aiheuttavat nesteen kertymistä,ruokavalion muutos myös kerryttää nestettä ja jos nyt jollain on lipsahtanut pizza/lonkero-vaihde päälle niin saattaa olla turvotusta aika paljon!! Eli normaalia elämää,VAI MITÄ? Jotkut taas tarvitsevat pysyäkseen hengissä nesteenpoistoon apua!! Ja se on eri asia kun taas alkuperäinen asiallinen kysymys VÄLIAIKAISESTA nesteenpoistosta, johon myös tuli jokunen asiallinenkin vastaus.Hauskaa Kevättä..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe