olet ruma ja ilkeä. Häpeän käytöstäsi puolestasi. Pysy minusta kaukana, säälittävä raukka!!!!!!!!!
pitkäaikaiselle
5
893
Vastaukset
- Joku______vain(m)
Pysytään, pysytään..
- Ei saa uskoa näitä
pysy. Ei näitä kannata ottaa tosissaan. Luulen että eräskin mies kuvittelee minun kirjoittelevan täällä, mutta tämä on ainut viesti minkä laitoin sitten helmikuun lopun ja maaliskuun alun jälkeen. Kurjaa jos toinen luulee viestien olevan hänelle, vaikkei ole. :(
- siitvaan
valittaisi ihastuksen osoituksista... ellei menis esim uhkaavaks, tms. eikä niin ole nytten käyny.
- rakkauttamahtuu
ilkeää tekstiä tai sitten on kirjoittajalla vain jostain syystä hermot kireellä............
- ****** (nainen)
olen pahollani siitä, että pitkäaikainen ihastumiseni aiheutti sinulle
trauman, se ei suinkaan ollut tarkoitukseni.
Kaunotar en tosiaan ole, tavallisen sievä nainen, enkä ilkeä, ilkeillyt en ole sinulle koskaan.
Ikävää, että otit ilkeilynä ihastuneet viestit aikoinaan. Toivottavasti et tukehtunut siihen lahjaa.
Ollos huoleti, olen jatkanut elämääni, en häiritse sinua enää millään tavoin.
Rikokseni oli ainoastaan se, että ihastuin sinuun, anteeksi sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1972232Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5840- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773