olet ruma ja ilkeä. Häpeän käytöstäsi puolestasi. Pysy minusta kaukana, säälittävä raukka!!!!!!!!!
pitkäaikaiselle
5
876
Vastaukset
- Joku______vain(m)
Pysytään, pysytään..
- Ei saa uskoa näitä
pysy. Ei näitä kannata ottaa tosissaan. Luulen että eräskin mies kuvittelee minun kirjoittelevan täällä, mutta tämä on ainut viesti minkä laitoin sitten helmikuun lopun ja maaliskuun alun jälkeen. Kurjaa jos toinen luulee viestien olevan hänelle, vaikkei ole. :(
- siitvaan
valittaisi ihastuksen osoituksista... ellei menis esim uhkaavaks, tms. eikä niin ole nytten käyny.
- rakkauttamahtuu
ilkeää tekstiä tai sitten on kirjoittajalla vain jostain syystä hermot kireellä............
- ****** (nainen)
olen pahollani siitä, että pitkäaikainen ihastumiseni aiheutti sinulle
trauman, se ei suinkaan ollut tarkoitukseni.
Kaunotar en tosiaan ole, tavallisen sievä nainen, enkä ilkeä, ilkeillyt en ole sinulle koskaan.
Ikävää, että otit ilkeilynä ihastuneet viestit aikoinaan. Toivottavasti et tukehtunut siihen lahjaa.
Ollos huoleti, olen jatkanut elämääni, en häiritse sinua enää millään tavoin.
Rikokseni oli ainoastaan se, että ihastuin sinuun, anteeksi sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013