AEG Santo/ohjainkortti

lähes riko itse mies

Näyttäis olevan paljon vikoja tuossa ohjainkortissa. Meilä mallia 2002, osaisiko joku neuovoa miten sen kortin saa pois(veisin liikeeseen polko vaihtoon). Onko hankala rasti saada se yläkansi auki ja lähteekö se kortti irti ilman kolviausta? Kotikäynti on jo niin kallis että ei tuohon enää varmaan kannata sitä tehdä.

5

1017

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakki tehdä itse
      • AEG on loistavaa ...

Meillä sekä santo että arctis kiukuttelee, pelkät osat 450 eur......saamanlaista skeidaa kuin topfieldin konkat.....Kai se täytyy yrittää kolvata, virallista kodinkonehuoltoa ei ole järkeää käyttää, saa jo toisen uuden koneen samalla hinnalla.

• Koneetkunnossa
        AEG on loistavaa ... kirjoitti:

Meillä sekä santo että arctis kiukuttelee, pelkät osat 450 eur......saamanlaista skeidaa kuin topfieldin konkat.....Kai se täytyy yrittää kolvata, virallista kodinkonehuoltoa ei ole järkeää käyttää, saa jo toisen uuden koneen samalla hinnalla.

on keksitty. Vai säästötkö siinäkin ja ei ole vakuutusta. Korjaus maksaa oma vastuu osuuden noin 120€.

• lähes riko itse mies
        Koneetkunnossa kirjoitti:

on keksitty. Vai säästötkö siinäkin ja ei ole vakuutusta. Korjaus maksaa oma vastuu osuuden noin 120€.

mutta kahden vanhemman kodinkoneen korjauksen omavastuu on kyllä ennemän kuin 120 eur.
        Homma tehty, häiriösuodatetut polkot yht 6 eur, työ 20 eur(toimitin molemmat etulevyt korjaajalle) kuitilla. Hinta/kone 13 eur. Sorry että yritin säästää.....

• aaaaaaaAAbbb
        Koneetkunnossa kirjoitti:

Mitä hittoa? Ei vakuutus taida korvata kodinkoneita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1765
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      99
      1311
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      1004
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      798
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe