Miten saan kiinasolikan lataamaan. Muutaman päivän välein joutuu käytämään laturia.
soliferskootterin lataus
2
718
Vastaukset
- käytöösä
Laita siihen hälytin siltä varalta että joudut jättän sen jonnekin.
Tai hommaa fillari, toi hälytin sopii siihenkin. Ja tosiaan toi hinta pitää jo postikulutkin mukana :)
Vibration Activated 110dB Bicycle Anti-Theft Security Alarm with Password Keypad: $7.02
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27127~r.34774240
No, ihan oikeesti, vaihda akku. - Latausta
Jos solikka ei lataa se ei lähde käyntiin= ekomatkailua!
Katso akun johdot onko hapettumia, Onko johdot ehjiä. Mittauta lataus, Korjauta laturi tarvittaessa. Jos laturi lataa, eikä akku lataannu, osta uusi akku (ei ota latausta vastaan?) Lähde vaikka noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243